,, Húgi nem azért mondom, de néha lehetnél messzebb is tőle. Mert a hó annál tovább esik, annál hidegebb lesz. Arról nem is beszélve, hogy Sötétség nem hiszi el, hogy akkor nem találkoztál valakivel. Csak nem akarja ezt elmondani neked, mert nem akar elveszteni téged. Még nem. De mikor már lesz tőle egy pár gyereket, akkor úgy elfog hagyni, hogy nem is fogod tudni, hogy igaz volt-e a vele töltött idő vagy sem. Arról nem is beszélve, hogy direkt csinálta fel a lányt, hogy lássa a reakciódat. Csak hazudik, mert az a célja, hogy tőled mihamarabb legyen gyereke. "- üzente gondolatba a bátyám. Pont egy tanácskozás közepén.
,, Köszi, de erre magamtól is rájöttem. Arról nem is beszélve,hogy nekem még valami feltűnt. Hogy a lány aki gyereket vár tőle, nem olyan, mint mondtad. Tegnap láttam őt és teljesen normális volt. egyszóval csak megjátsza magát, mikor tudja, hogy a közelben vagyok, de arra nem jöttem rá, hogy mi haszna van ennek. "- üzentem vissza. De Sötétség is megváltozik itt. Lassan ugyan olyan hideg és távolság tartó lesz velem, mint akkor mikor még ide jártam. És észre sem veszi. A társaink észre vették és csak vigasztalni tudnak, hogy ettől még szeret engem.
Persze. ha szeretne, akkor nem menne el éjszaka egy szó nélkül és mikor vissza tér minden kérdésemet ignorálla és befekszik aludni mellém. Mintha csak a mosdóba ment volna ki és nem az iskolából. Arról nem is beszélve, hogy egy ideje beszél valakivel. Akit én nem látok, de a válaszait sem hallom. Csak azt amit Sötétség mond neki. de akkor beszél ezzel a valakivel vagy valamivel, mikor már félálomba vagyok. és akkor is suttogva, hogyha ébren is vagyok ne halljam őket. de amiket hallok, nem tetszik nekem. Sőt megrémít. De erről sem vesz tudomást. Ami már fáj, mert tényleg szeretem őt.
Ezért mostanában sok időt töltök Dániellel aki nem veszi ezt zokon. Sőt élvezi mikor vele vagyok, mintha nem tudná, hogy csak a társasága kell. Vagy csak nem érdekli. Mert mindig a fejében van az, hogy bármi áron vissza szerez engem. Ami nekem most jól jön. Mert lehet, hogy kihasználom őt, sőt biztos ez, de jól esik, hogy valaki oda figyel rám. Miközben a szerelmem egyre távolabb kerül tőlem. És ahogy észre vettem mikor Dániellel vagyok a havazás is gyengébb, de ezt rajtunk kivűl senki nem vette volna észre. Mintha a bátyám is azt szeretné, hogy vele legyek és ne Sötétséggel.
Mivel a helyzet ugyan az, és a legtöbb dolgot átvettük, csak akkor gyűlünk össze, ha van valami újdonság. Ami eddig nem volt. De fent kell tartani a látszatot. Ezért minden nap egy órát vagyunk itt és elfoglaljuk magunkat. Én olvasni vagy halkan beszélgetni szoktam Sötétséggel, de az utóbbi egyre ritkábban van. Ő az elmúlt évek papírmunkáját intézi ilyenkor. Az ereje segítségével ha egy halmot elintézett a helyére teleportálja és jön egy másik halom.
A többiek beszélgetnek vagy kártyáznak. Csak, hogy legyen hang is. Mert ha síri csöndben lennénk az is gyanús lenne itt. Lassan kezdem azt érezni, hogy minden gyanús itt. És az árulás bejelentése után az emberek feszültek lettek. És ez napról napra nő csak. Vajon mikor a tetőfokára nőni a feszültség?
(Sziasztok itt az új rész.)
((Remélem tetszik. További jó olvasást!))
YOU ARE READING
Éjszaka virága - Befejezve
VampireEgy elveszett lány. Aki véletlenül egy este furcsa virágot talál. Majd hamarosan a virághoz tartozó gazdát. Elviszi a házába, majd szörnyű titkokat fedez fel róla. Megszökik, de túl késő neki. Már nem tud szabadulni bárhová menjen is. Az élete vagy...