Soha nem hittem volna, hogy újra iskolába fogok járni. De már egy hónapja itt vagyok. És a bátyám is itt van. Miért? Mert nem akar engem egyedül hagyni Sötétséggel. Nekem nem bak, de neki inkább az. Soha nem hittem volna, hogy egyszer még vissza akarok ide jönni. De ha bevallom magamnak abban az években, mikor nem jártam az iskolába nem tudtam magammal mit kezdeni.
A mostani feladatunk, hogy mindenki párosával egy- egy megfigyelő ponton lesz és az ebereket figyeli. Akik olyanok, mint mi iskolába járnak, de akik idősebbek kinézetre, azok dolgozni mennek. De a lényeg az, hogy mindenkinek az emberek figyelése és megölése a feladata. Mert ha egy gyanús emberrel találkozunk meg kell ölnünk őt. Arról nem is beszélve, hogy mivel az emberek a folyamatos havazás miatt vissza jöttek. A háromnegyed sereg jégbe fagyva meghalt. És figyelnünk kell az árulókra is, de főleg az emberekre, akiknek voltak gyerekeik, és azok tudják az igazságot. Így bármikor megtudhatjuk, hogy kik voltak benne és kik nem.
- Mindig ilyen unalmas az iskola? Vagy csak akkor az, mikor nem engedem, hogy rám másszon minden második lány? - nos, igen. Sötétség álnevén Péter annyira jól néz ki a bátyámmal együtt, hogy az iskola minden lánya oda van értük. És nem lehet leakasztani őket róluk. Bár Sötétségnek én vagyok a barátnője a lányok csak gyilkos pillantással figyelnek engem, de nem tesznek ellene semmit sem. Csak rá akarnak mászni és még hasonlok. Sötétség ezért minden ott van ahol én. A mosdóba nem követ egyedül. És mindig ha lekell mennünk az étkezőbe egyenesen az ülébe ránt engem. Mert nem akarja, hogy bárki az ülébe üljön rajtam kivül. Persze én ennek csak örülök.
Nos, a bátyám szingle. Ezért vele lehet próbálkozni, de nem érdekli egy lány sem igazán. Mert neki van már egy kiszemeltje és beszélget is vele,de nincs elkötelezve ezért játszik velük. nem szép tőle, de ő ilyen. De csak egy bizonyos szintig játszik a lányokkal. Csak addig megy el amíg meg nem hívják magukhoz. Akkor hagyja őket. De persze ők ezt nem fogják fel.
- Nem és igen. A tanítás unalmas és a tanulás is. De ha nem akarsz semmitevő lenni kikell járnod az iskolát. Persze ez rátok nem érvényes, mert nektek van mit csinálni de a többségnek nincs. Most pedig figyelj a tanárra. Elég mérgesen figyel mindket. - ja, azt nem mondtam nekik, hogy nem szeretik, hogy beszélnek az órájukon. Mondjuk a tanárok mondták ezt nekik, de nem érdekli ez őket. Amúgy a bátyám és Sötétség egy évvel felettem kellene járnia. De valamiért egy osztályba járunk.
Sötétség a lábával próbálta a figyelmemet rá terelni. De nem sikerült neki. Ugyanis valaki a fejembe férközött és nem a bátyám volt. Mert őt már felismerem és nem erőszakosan próbál bejutni. De ez a valaki igen. Erős fekete karmos keze volt és a tudatom falait kaparta. Mindenképpen be fog jutni, ha nem ér véget az óra.
- Katalin tudja a választ a kérdésre? - néztem fel a tanárra. Azt sem tudtam, hogy miről volt szó, de nem érdekelte. A fejemet ráztam, ő pedig mosolyogva a naplóhoz lépet. Instant egyes nagyszerű.
(Sziasztok itt az új rész. )
((Remélem tetszik. További jó olvasást!))
YOU ARE READING
Éjszaka virága - Befejezve
VampireEgy elveszett lány. Aki véletlenül egy este furcsa virágot talál. Majd hamarosan a virághoz tartozó gazdát. Elviszi a házába, majd szörnyű titkokat fedez fel róla. Megszökik, de túl késő neki. Már nem tud szabadulni bárhová menjen is. Az élete vagy...