28. fejezet

3 0 0
                                    

- Most akkor hová kell menni? Mert ha oda, akkor én nem megyek oda. - mondtam határozottan. Sötétség csak nevetett ezen. Mert neki teljesen mindegy, hogy hová megyünk, csak együtt legyünk. És ő tényleg olyan, mint volt. Csak néha gondolatban üzeni meg, hogy mikor hogyan érzi magát. De tényleg olyan, mint eddig volt. És ennek örülök. Mert nem olyan hideg velem és nem tart akkora távolságot is. Sőt ha elmegy éjszaka közepén, akkor szól nekem, hogy hová megy, és mikor vissza jön elmondja nekem, hogy mi volt.

- De oda megyünk. Talán van ellen vetésed? Mert az nem megfelelő indol nekem, hogy ott vannak a szüleid holttestei. Értem, hogy ez mit jelent neked, de ezt nem fogják alapul venni, ha más helyet akarsz. - fújtattam egyet. Mert nem elég, hogy nem mehetek máshová, nem fogadják el, hogy nem szeretem a múltamat látni. De nekik meghaltak már rég a szüleik. Így nekik ez nem jelent semmit, vagy ha jelent nem mutatják ki. És ebben nagyon jók. Szinte biztos lennék benne, hogyha pokereznének mindig ők nyernének.

- Rendben. De abba a szobába nem megyek be. És te sem mész be. Sőt szinte sehová ahová nem engedlek be. Remélem érthető voltam. Vagy ha nem, akkor figyeld a következményeket. Mert nem leszek hozzád kegyes, mert a párom vagy. - fordultam el tőle sértődötten. Majd ő egyre jobban nevetett. Ami engem idegesített. Remélem, hogy nem fogja abban a házba is ezt csinálni.

- Nyugi értettem főnökasszony. De a hálószobában szabad rendetlenkedni? Vagy még ott sem, csak ha ön megengedi?- mosolygott szenvtelenül. Csak a fejemet ráztam. Mert nem hiszem el, hogy még most is tud ezzel viccelni.

- Talán, de az a viselkedésedtől függ. Szóval ha jó fiú leszel, akkor igen, ha pedig rossz fiú leszel, kizárt dolog. Gondolom, hogy érthető voltam, és nem kell megismételnem magamat Ami nem szeretek. De ezt te is tudod. - mosolyogtam rá szileden. Mert nekem teljesen másmilyen a stílusom, mint neki. De ezt nem mindig veszi észre, csak akkor, mikor húzom a szám valami miatt.

- De te szereted a rossz fiúkat. Szóval miért nem kapok jutalmat, ha az vagyok? - nem akartam válaszolni, de amúgy sem tudtam volna, mert, Lángoszlop és Hurrikán mosolyogva jött felénk.

- Ahogy látom a turbékoló párnál minden rendben. És már nem veszekszenek egymással, csak helyszínnel kapcsolatban. Amit nem tudunk meg változtatni és nem is fogunk, mert te ismered azt a helyet, mert ott nőttél fel. És ez megfelelő figyelő központ lesz nektek. Sötétség ha egy ember megkérdezi a nevedet akkor Péter. Mert akkor nem fognak gyanakodni rád, hogy nem ember vagy. Katalinnal fogsz iskolában járni, aki egy másik iskolába jár, mint az előtt. Ő segít neked, majd beilleszkedésbe. - mosolygott minden tudóan Lángoszlop.

- Mert amúgy nagyon szeretnek az emberek engem. Mint ahogy mondtam, nem tudtam beilleszkedni, mert máshogyan viselkedtem, mint ők. Most pedig nem csak engem, hanem a barátomnak is segítenem kell, persze minden rendben. Menni fog.

- Már más vagy. És tudom, hogy menni fog. Máshogyan nem te kaptad volna ezt a feladatott. Remélem tudod, hogyha segítség kell, akkor mi itt vagyunk. - mondta Hurrikán.







(Sziasztok itt az új rész.)
((Remélem tetszik. További jó olvasást!))

Éjszaka virága - BefejezveWhere stories live. Discover now