- Nem tudok bemenni. Valahogy ki kell segítened kell onnan. Jól vagy? Mond el mi történt? Mondj el mindent. - ideges volt a hangja. Ez csak jég. Nem hiszem el hogy nem tudja betörni a jeget.
- El csúsztam a jégen. Valamim eltört és vérzek. Mikor felkeltem akkor jeges volt a szoba és mikor gondolkodni próbáltam, akkor csak tovább terjedt. Most minden tárgyat jég borít. Az ajtót is. - mondtam. Majd hallottam, hogy neki megy az ajtónak.
- Miért ezt? Miért nem valami mást kaptál? De ha jeges az ajtó, akkor miért nem tudom betörni?! Tudod, hogy hol tört el a csontod? - mivel nem érzem nem.
- Nem. Csak azt érzem hogy vérzek. Azt nem, hogy hol. Fájdalmat sem érzek. Miről beszélsz? - félig fel tudtam ülni. A könyökömön tápaszkodtam. Ahogy látom a jobb comb csontom tört.
- Majd elmondom. De valahogy ki kell jönnöd onnan. Mert ha nem nagy bajban leszel. - nem hallok a hangjában boldogságot. Hanem mintha ideges lenne. És nem is kicsit.
- Annyira nehéz egy kérdésemre választ adni? - majd vissza feküdtem a jégre. Hallottam, hogy recseg a csontom. Vissza másztam az előző helyzetbe, és láttam, hogy a törés helyre állt. És a vérzés is elállt. Majd a bőr is össze fort.
Lassan felkeltem. Majd az ajtóhoz mentem. De most nem csúsztam el a jégen. És nem is éreztem, hogy hideg lenne. Ami mezitláb és egy háló ingben igen fura.
Az ajtóhoz értem és megmozdult. Hátráltam. Majd egy hangos pufanással be is csukodott. Nem értem. Miért tudtam kinyitni? Utána meg miért zárult be?
- Veszélyes rád. Nem lehetsz vele. - megfordultam. Egy kék hajú, teljesen fagyot kék szemű fiú állt mögöttem. Annyi lehetett, mint én. - Nem maradhatsz vele. Velem kell jönnöd. Ha vele leszel véged lesz.
- Nem értem, hogy mire gondolsz. Mit akarsz tőlem? Mi történik velem? - kérdezem. Mert valahogy úgy érzem, hogy ő tudja a kérdéseim a választ.
- Katalin bárki is van bent veled, ne beszélj hozzá. Csak kárt okoz. Semmiben nem segít. Ne beszélsz vele. Csak rossz lesz neked tőle. - honnan tudja, hogy van bent valaki velem?
- Igen. De akkor most kell döntened. Vagy eljösz velem vagy maradsz? Nem várhatok sokáig. - néz rám.
- Miért mondja azt, hogy bajt hozol rám? Mi vagy te? Mit szeretnél velem? Ha válaszolsz, akkor veled megyek. - közelebb mentem hozzá.
- Mert nem akarja, hogy velem legyél. Régen barátok voltunk. De őt egy vámpír iskolába küldték engem meg egy elemibe. Itt megszakadt a kapcsolatunk. Én próbáltam kapcsolatba lépni vele, de nem akarta ő. Hozzád vissza térve elviszlek az iskolámba. Ott megtanulhatód a jeget használni. Ezt te idézted elő. Indulhatunk? - a kezét nyújtotta.
- Igen. De ha kijártam, akkor vissza jöhetek ide? - csak ennyi volt a kérdésem már.
- Akkor azt teszel amit csak akarsz. - majd megfogtam a kezét és a jég szilánkokban össze zárt körülöttünk. Utoljára hallottam egy törést. Majd egy hatalmas ordítást.
Egy fehér szobába kerültünk. Minden olyan színben volt, mint a jég. Fehér és fagyos kék.
- Ez itt a szobám. Addig amíg itt leszel velem laksz majd. Mert nincs annyi szoba a suliba és mivel te is a jeget tudod uralni ezért velem fogsz lakni. Sok szempontból lesz jobb neked.
(Sziasztok itt az új rész.)
((Remélem tetszik. További jó olvasást!))
ESTÁS LEYENDO
Éjszaka virága - Befejezve
VampirosEgy elveszett lány. Aki véletlenül egy este furcsa virágot talál. Majd hamarosan a virághoz tartozó gazdát. Elviszi a házába, majd szörnyű titkokat fedez fel róla. Megszökik, de túl késő neki. Már nem tud szabadulni bárhová menjen is. Az élete vagy...