- Most mit csinálunk. Mert nekem elegem van a házi írásból. Nem tudom, hogy ezt annyi éven keresztül hogyan bírják ki. De én többet egyet sem fogok megcsinálni az biztos. Arról nem is beszélve, hogy te azért kaptad a legrosszabb jegyet amit lehet, mert nem tudtad a kérdést? Ez meg hogyan megy már? Mert szerintem nem igazságos. Valaki más nem tudta a választ nem kapott rossz jegyet. De te igen. - Sötétség semmit sem ért. De nem is tesz semmit, hogy megértse, mert ahogy értelmezi, hogy ez csak egy küldetés, és utána nem kell iskolába járnia, szóval nem kell értenie a rendszert.
- Azért, mert én beszélgettem veled. Nem figyeltem az órára és még zavartam is. Arról nem beszelve, hogy nem tetszik neki a viselkedésem. Ezért kaptam egyest. Te pedig azért kaptál ötöst mert kinézted a füzetemből a választ, és felmondat neki. Ezért azt hiszi, hogy én zavarom a te tanulásodat pedig ötös tanuló lennél, de elvonom a figyelmedet. Ennyi az egész. - elgondolkodva figyelt engem.
- Akkor nekem az nem tetszik, ahogy veled bánik. Mert akkor nekem is jogom van vele szemben az erőmet használni. - nem tetszett ez a mondat, de a gondolkodó feje jobban megrémített. Gyorsan el kaptam a kezét és félre húztam.
- Ne csináld. Rögtön lebukunk és a küldetés kudarcba fullad. Arról nem is beszélve, hogy ne csinálj vele semmit, és vele hozzá tartozó személyekkel sem. - de már későn mondtam ezt. Ugyanis a mosoly az arcán azt jelenti, hogy csinált valamit. - Mit csinálsz? Vagy csináltál? ű
- Tudtad, hogy voltak házi állatai? Mert már nincsenek. Ha ő gonosz veled én is gonosz vagyok vele. De nyugi csak egy másik dimenzióba tűntek el az állatai. nem öltem meg őket. És nem is fog feltűnni neki. - persze. Nem fog, de holnap vagy dühösen vagy összetörve jön be, ha bejön. Hanem, én nem tudok semmiről. Mondjuk akkor sem, ha bejön.
- Nagyszerű. Hány állata volt? Mert a számuktól függ, hogy észre veszi vagy sem. - a mosolya egyre szélesebb lett. Ez nem tetszik nekem.
- Hat. Bár szerintem nem fogja hozzád kapcsolni. Hanem egy másik gyerekhez, aki beakart törni a fejedben az órán. - döbbenten meredtem rá. - Azt hitted, hogy nem veszem észre, hogy a szerelmem fejébe beakarnak durván törni? Vagy csak nem hitted, hogy észre veszem?
- Mindkettő. De már mindegy. A lényeg az, hogy egyre jobban megy neked a spontán eltüntetés. Bár nem tudom milyen dimenzió az, de nem hiszem, hogy sokáig fognak ott élni. De vissza is tudod őket hozni. Szóval arra kérlek, hogy hétvégére hozd őket vissza neki. - nem vicceltem. Komolyan mondom, hogy nem kedves nő, de azért nem érdemli meg ezt. Nem biztos, hogy nem csak az állatai voltak neki. Remélem, hogy nem esik nagyon össze.
- Rendben. Amúgy is csak azért tettem, hogy tanuljon egy kicsit. Ennyi idő bőven elég lesz neki. Amúgy addig nem halnak meg, amíg nem akarom. Csak máshogyan fognak táplálkozni. Ezt nem hiszem, hogy érdekel, de most menjünk haza. Ez már sok volt nekem egy napra. -elfáradt. Bár már nem szedi a gyógyszert. Megfogtam a kezét és elindultunk. És nem várt emberrel találkoztunk.
(Sziasztok itt az új és az utolsó rész.)
(( Remélem tetszik. További jó olvasást!))
YOU ARE READING
Éjszaka virága - Befejezve
VampireEgy elveszett lány. Aki véletlenül egy este furcsa virágot talál. Majd hamarosan a virághoz tartozó gazdát. Elviszi a házába, majd szörnyű titkokat fedez fel róla. Megszökik, de túl késő neki. Már nem tud szabadulni bárhová menjen is. Az élete vagy...