Nem mentem beljebb. Láthatatlan lettem és figyeltem az eseményeket. Nem beszéltek sokat. De abból, ahogy a lány Sötétségre nézet láttam, hogy amit a bátyám mondott igaz volt. Ugyanis olyan szerelmesen nézett rá ami nem normális. És Sötétség nem ment távolabb tőle. Sőt élvezte, ahogy rá nézz.
- Mikor mondod el neki, hogy terhes vagyok tőled? Mikor mondott el neki, hogy nem azért jöttél ide, hogy ne essen teherbe? Miért nem mondod el neki az igazat? Nem is szereted őt! Csak azért vagy vele, mert nem akarod egyedül hagyni. Miért vagy vele, ha velem is lehetnél? - nagyon olyan volt a hangja, mint egy öröm lánynak. És nem tudom, hogy mire akar most játszani, de ha vége ennek az egésznek, akkor kikérdezem őt erről.
- Szeretem őt. És ha nem fogadott el, akkor is ez van. Nem fogom csak egy szavadra magára hagyni. Az, hogy terhes vagy tőlem, nem az én hibám teljesen. Mert te azt a gyógyszer szedet, hogy könnyen teherbe essél. És nem fogadom el a gyereket. Nekem csak egy személytől kell. Aki még nem szeretne. Szóval, ha ezt nem tudod elfogadni, akkor el is mehetsz. Nekem sem te, sem a gyerek nem kell. - mutatott az ajtó irányába. Ahol én is voltam, csak el voltam rejtve.
- Nem tudom, hogy mit mond vagy mit kapsz tőle, de tőlem sokkal jobbat kaphatnál. Ha ő kell neked, akkor rendben. De a gyerekünket soha nem fogod látni, ha pedig találkozni fogok vele, akkor meghal. Remélem megérted ezt. - mondta úgy, hogy közben nem nézet valami fenyegetően. Inkább perverzen.
- Majd meglátom. De ha megpróbálod meg halsz. Remélem érted. Most pedig takarodj. - a lány rögtön ki is ment. Nem sok kellet ahhoz, hogy el üssön engem. De nagyon remélem, hogy nem vett észre. Vagy ha észrevett nem mutatta ki.- Gyere be. Tudom, hogy vagy. - nézet az irányomba.
- Mit tudsz erről mondani? És csak az igazat akarom hallani. - néztem rá komolyan. Majd bementem és becsuktam az ajtót.
- Egy este részeg voltam. Ő pedig odajött hozzám. nagyon hiányoztál és hasonlított rád. Nem tudom, hogyan, de utána, már sejted a dolgot. Csak azt tudom mondani, hogy nem tudtam, hogy ezt a gyógyszert szedi. Akkor nem is értem volna hozzá. Mert nem akarok gyereket. Gondolom tudod, hogy ha valaki a fajtánkból terhes lesz, mi lesz vele. Nos, ez akkor is megtörténik, ha nem akarja az apa a gyereket. - sóhajtott egyet. - Bár nem tudom, hogy mi lesz az után, hogy megszüli a gyereket. Azt tudom, hogy nagyon erős, nem normális kapcsolata lesz velem. És mivel nem maradok vele, minden hozzám közel kerülő nőt megakar majd ölni.
- Ez nagyon jól hangzik. De nem tudom, hogy mikor jött be, de nem is érdekel, hogy utána mi volt. De azt szeretném, tudni, hogy mikor történt? Tudtad-e? És, hogy ha tudtad, miért nem mondtad el nekem? - ezek tényleg fontosak voltak nekem.
- Mert nem tudtam hogyan reagálná rá. De amúgy soha nem hittem, hogy komolyan mondja, hogy terhes. Azt hittem, hogy viccel. Mert nála ez szokott lenni. Vagyis a családjában ez a szokás. Mert soha nem voltak megelégedve a helyzetükkel. És ezért a legbefolyásosabb személyeket akarják a családhoz ragadni. - mondta.
(Sziasztok itt az új rész.)
((Remélem tetszik. További jó olvasást!))
VOCÊ ESTÁ LENDO
Éjszaka virága - Befejezve
VampiroEgy elveszett lány. Aki véletlenül egy este furcsa virágot talál. Majd hamarosan a virághoz tartozó gazdát. Elviszi a házába, majd szörnyű titkokat fedez fel róla. Megszökik, de túl késő neki. Már nem tud szabadulni bárhová menjen is. Az élete vagy...