ගැටලුව 4

1K 150 20
                                    

"ඔහු මාළිගය හැරගියා ...... ඒවගේම ඔබවත්"

මමාගේ පිළිතුරනම් මම කිසි සේත් බලාපොරොත්තු වුණ දෙයක් නම් නෙමෙයි.එච්චර ඉක්මනට ඒ පොඩි වෘක පැටියා සටන් අත්හැරලද ,කමක් නෑ මටත් ඕනි වුනේ මේ මගුල ඉවර කරන්නනේ.ඇත්තටම මගේ හිතට දැන්නම් පුදුම නිදහසක් දැනෙන්නෙ..

" ඔහු නොමැතිව සභාව ඉදිරියට පවත්වාගෙන යාම සිදුකරන්න.

Yibo , පවසා සිටියේ සභාවේ සියලුම සමාජිකයන් හට ඔහුගේ රුදුරු බැල්ම හෙලමිනි . ඔහු සැබවින්ම භායානක නපූරැ චරිතයකි.කිසිඅයෙකූට පක්ෂපාතී , මිත්‍රශීලි නොවෙන ඔහු සැබවින්ම true blood Alfa කෙනෙකු ගේ චරිත ලක්ෂණ ඇතුලත් පුද්ගලයෙකි.

සමාවන්න උතුමාණනි , නමුදු Luna කෙනෙකු නොමැති ව සභාව ඉදිරියට පවත්වාගෙන යාම සිදු නොවේ .

Kiran නැගිටලා කියපු කිසිම අණ්ඩර දෙමළය ක් මට වැටහුනේ නෑ.මොන මගුලක් ද මේ නාකියා කියන්නේ . ඒ වෘක පැටියා නැති වුණාට මමා ඉන්නවනේ .. මම කෙලින්ම දෑස් යොමු කළේ සාමාන්‍ය රාජකීය අසුනක් අසුන් ගෙන සිටින මමා වෙතටයි. ,

උතුමාණනි. Nishi කුමරිය Luna තනතුරෙන් ඉවත් වුණා....

මම උත්තරයක් බලාපොරොත්තු උනත් මේ වගේ හුත්## නම් කියයි කියලා බලාපොරොත්තු වුණේ නෑ. දැං කලා වරෙන්කෝ ,yibo උඹේ මමා උබෙන් පන්න පන්න පළී ගන්නේ ....
....................................

Luna තනතුර හිස් වුණා කියන්නේ ..සභාව ඉදිරියට පවත්වාගෙන යෑම කොහෙත්ම කරන්න අමාරුයි නේ. එහෙමයි කියලා සභාව කවද වෙනකන් කල් දාන්නද.luna කෙනෙක් නෑ කියන්නේ pack , එකට පැවැත්මක් නෑ. ඉතිං මං යෝජනා කරනවා yanziනව luna විදිහට පත් කරන්න කියලා. කොහොමත් උතුමාණනුයි ඇයයි අතර සමීප සම්බන්ධයක් තියෙනවා කියලා කවුරුත් දන්නවනේ...

Yanzi ගේ මමා kelen නැගිටලා කිව්වේ yibo දිහා අණ කරන බැල්මකින්.....

Yibo pov......

හරිනේ yibo උඹට ඕකනේ ඕන වෙලා තිබ්බේ දෙන දෙයියො ටොකු ඇන ඇන දෙනවා කියන්නේ ඕකට තමයි. මොන කරුමයක්ද මේක මට නම්දැන් තිත්ත වෙලා තියෙන්නේ . මමා මොකක් හරි කරන්නකෝ, මම අහිංසක බැල්මක් දැම්මේ, මමා මේ වේලාවේ මට අනිවාර්යෙන්ම උදව් කරන්න ඕනේ හින්දා. මේක මටත් වඩා එයාට බලපාන ප්‍රශ්නයක් මොකද Dark blood pack එකේ කොහෙත්ම side pack එකක wolf කෙනෙක් luna දෙන්න බෑ. එක නීතියක්. මගේ මමා විතරයි side pack එකකින් අපේ පැක් එකට සම්බන්ධ වෙච්ච එකම wolf. එයාට එහෙම සම්බන්ධ වෙන්න පුලුවන් වුනේ ,මමා royal wolf pack එකක් වුණු silver moon pack එකේ wolf කෙනෙක් හින්දා. අනිවාර්යෙන්ම dark blood pack eke ලූනා වෙන්න ඕනේ එක්කෝ අපේම පැක් එකේ wolf කෙනෙක් හරි, silver moon pack එකේ wolf කෙනෙක් හරි. අද වෙනකොට සම්පූර්ණයෙන්ම මගේ මමා ගේ silver moon pack එක විනාශ වෙලා තියෙන්නෙ. ඉතිං එහෙම වාතාවරණයකදී මමා කිසිසේත්ම dark blood pack එකේ Luna විදිහට yanziwa තෝරා ගනීද,, මගේ හීන ලෝකේ බිඳිලා ගියේ මමාගේ කෑගෑහිල්ලට..........

My Moon Angle (Yizhan)Where stories live. Discover now