ඒ සිදුවීමෙන් පස්සේ මම ඉන්නේ අන්ද මන්ද වෙලා. ඇත්තටම මට හිතා ගන්න බැහැ ලියෝ කියපු එක , ලියෝ කිව්වේ මගේ මැණික true blood Omega කෙනෙක් කියලා ,එත් එක වෙන්නේ කොහොමද ,,, සියලුම අර්ධ වෘකයන් අතරින් true blood Omegaලා හිටියේ silver moon පැක් එකේ විතරයි, ඒත් දැන් ඒක විනාශයට පත් වෙලා හරියටම අවුරුදු 17 ක්,ඉතිං,, මගේ හිත මැණික නිකන්ම නිකන් ඕමේගා කෙනෙක් කියනකොට මොළය කිව්වේම එහෙම නෙමේ කියලා,,,තියෙන ප්රශ්න මදිවට තවත් ප්රශ්න. මං ලොකු හුස්මක් අරං පපුව සැහැල්ලු කරගත්තේ එක් තීරණය කට එන්න, මගේ මැණීක සාමාන්ය ඕමේගා කෙනෙක් නම් මට බය වෙන්න කිසිම හේතුවක් නෑ , හැබැයි එයා වෙනස් කෙනෙක් නම් ,,, මට බෑ එයාව ඈත් කරන්න ,,,,, හිරු අවරට යනකනුත් මම හිතුවේ මගේ මැණිකගේ වර්ගය ගැන, හැබයි මම අවසානයේ තීරණයකට ආවා, ඔව් එයා,,,.
___________________________________________
Moon power pack....
මුළු භූමි භාගයම මේපල් ගස් වල රතු,කහා, තැඹිලි කොළ වලින් වැසී ගිහින්,,, සීත කාලය පැමිණිමේ ආරම්භයත් සමග විශාල මේපල් ගස්වල පත්රයන් සියල්ල වගේ බිම පතිත වී තිබුණා, මෙන්ම මව් ශාකයට පෙම් බදින ඇතැම් පත්රයන් තවමත් ගස් රිකිලි අතර ඉතිරිව පැවතුනි . පාන්දරම මිටියාවත භුමියෙන් නික්මුණූ ශුවාන් බින් ප්රමුඛ ඔවුන්ගේ ආරක්ෂක ඇල්ෆාවරැන් මුන් පවර් පැක් එකට පැමිණෙන විට සැබවින්ම හිරු බටහිර ක්ෂිතිජයේ සැගවි ගොස් ය.අවටින් හාමා එන සකුරා මල් සුවදත් ,,, ඇතුළු වීමට ඇති ද්වාරයට තරමක් දුරින් ලාලිත්යකට ගලා බසින පළිගු පැහැ ජල ධාරාවත් අවට පරිසරයේ සුන්දරත්වය තවත් ඔප්නැංවීය. එමෙන්න මුන් පවර් පැක් එකේ දේශ සීමාවේ ආරම්භය පටන්ම ගත දැවටුණු සෞම්යය සුළං ධාරාව හේතුවෙන් කිසිවෙකු ගේ මුවින් තෙහෙට්ටු ගතියක් නම් දිස් නොවීය.
YOU ARE READING
My Moon Angle (Yizhan)
Fantasyඅහිමි කරගත් හදවතක් .......නැවත දිනා ගැනීමේ ප්ර්යත්නයක් 🔞