Κεφάλαιο 16

91 3 4
                                    

Το ξυπνητήρι μου χτύπησε 7 η ώρα και με το ζόρι σηκώθηκα να ετοιμαστώ. Ήθελα να πάω δεύτερη ώρα αλλά επειδή ο πατέρας μου δεν είχε πάει ακόμα δουλειά ήξερα πως δεν θα με άφηνε να μείνω σπίτι. Έβαλα μια φόρμα και ένα φούτερ και κατέβηκα στην κουζίνα.

"Καλημέρα Έλενα." είπε η μαμά μου και γύρισα να την κοιτάξω απορημένα. Σπάνια με λέει Έλενα. Ο πατέρας μου καθόταν στο σαλόνι πίνοντας τον καφέ του και σήκωσε το κεφάλι του να μας κοιτάξει. 

"Καλημέρα. Εγινε κάτι;" της απαντάω

"Σήμερα θα περάσω από το σχολείο να ρωτήσω για την απόδοση σου. Κανόνισε την πορεία σου." μου είπε και δεν της απάντησα.

Το πρώτο πράγμα που ενδιαφέρει την μητέρα μου είναι να είμαστε άριστοι στα μαθήματα και μετά η ψυχολογική μας κατάσταση, παλι καλα που ο Στελιος εχει τελειωσει εδω και δυο χρόνια. Εξάλλου όπως μας έχει πει και η ίδια δεν γίνεται τα παιδιά μιας δικηγόρου και ενός επιχειρηματία να είναι μέτριοι στα μαθήματα τους, θα είναι μια μεγάλη  αποτυχία.

Έφτιαξα ένα τοστ και πήγα πίσω στο δωμάτιο μου να φτιάξω την τσάντα μου, αλλά η φωνή του Στέλιου με σταμάτησε.

"Με ποιον ήσουν χθες;" είπε κλείνοντας την πόρτα του δωματίου του.

"Με όποιον θέλω ρε Στέλιο, τι θες και συ τώρα; Εσυ μου λες με ποιες βγαινεις;" του απάντησα νευριασμενα.

"Έτσι και σε ξαναδώ μαζί του θα χεις κακα ξεμπερδεματα. Νομίζεις θα αρέσει στους γονείς μας αν μάθουν τι κάνει ο καλός σου;" μου είπε ειρωνικά και τον κοίταξα ξαφνιασμενη. Τι ξέρει ο Στέλιος;

"Τι ειπες;"

"Κουφή εισαι; Κανόνισε την πορεία σου." μου είπε και κατέβηκε κάτω.

Τι ξέρει ο Στέλιος για τον Άρη; Δεν θα τα πάμε καθόλου καλά. Πηγαίνω στο δωμάτιο μου φτιάχνω την τσάντα μου και ξεκίνησα για το σπίτι της Αναστασίας.

[...]

Έφτασα και της έστειλα μήνυμα να βγει. Μετά από λίγο την βλέπω να με πλησιάζει χαρούμενα.

"Πες μου τι εγινε χθες με λεπτομέρειες παρακαλώ." μου είπε αγκαλιαζοντας με

"Πέρασα υπέροχα αλλά δεν είναι αυτό το θέμα. Ο Στέλιος ξέρει για τον Άρη. Και το χειρότερο είναι ότι αν με ξαναδεί μαζί του θα το πει στους γονείς μου. Μου είπε να μην τον ξαναδώ και δεν ξέρω και τον λόγο." της απάντησα αγχωμένη.

"Τι τον νοιάζει μωρέ, πιο είναι το πρόβλημα του; Εσύ θα συνεχίσεις να βγαίνεις με τον Άρη δεν σηκώνω κουβέντα." μου είπε σοβαρά.

Ο Αναρχικός Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ