Ξύπνησα ακούγοντας το ξυπνητήρι. Δεν έχω ιδέα πως θα επιβιώσω όλη την μέρα σήμερα με 4 ώρες ύπνου. Σηκώνομαι και πάω στο μπάνιο κάνω τα απαραίτητα και κατεβαίνω στην κουζίνα.
"Καλημέρα" λέω στους γονείς μου και στον Στέλιο ο οποίος ήταν τόσο αφοσιωμένος στα δημητριακά του που ούτε καν μου απάντησε.
"Καλημέρα παιδί μου, πως τα πέρασες στης Αναστασίας;" με ρώτησε η μητέρα μου.
"Καλά ήταν μωρέ κάτσαμε σπίτι της όλη μέρα." της απαντάω βάζοντας καφέ στην κούπα μου
Κάθισα λιγο στο σαλόνι με το κινητό και αφού ήπια τον καφέ μου πήγα πίσω στο δωμάτιο μου να ντυθώ. Ήθελα να ντυθώ ζεστά γιατί έκανε πάρα πολύ κρύο. Έβαλα ένα μαύρο κολάν ενα φούτερ και εφτιαξα την τσάντα μου.
Βγαίνω από το σπίτι αποχαιρετοντας τους γονείς μου και ξεκίνησα για το σπίτι της Αναστασίας. Έφτασα χτυπησα το κουδούνι και βγήκε χαρούμενη έξω από το σπίτι. Δεν καταλαβαίνω πως ένας άνθρωπος με 4 ώρες ύπνου έχει τόση όρεξη
"Τι έχεις παιδί μου γιατί είσαι ετσι;" με ρωτάει
"Κοιμήθηκα μόνο 4 ώρες και δεν έχω καμια όρεξη να πάω σχολείο, αλλά βλέπεις ο πατέρας μου είχε άλλες προθέσεις." της απάντησα όσο περπαταγαμε για το σχολείο.
"Τέλεια. Δεν μπορείς να φανταστείς τι εγινε εχθές με τον Παύλο." μου λέει ενθουσιασμενη
"Πες τα όλα." της λέω με ένα χαμόγελο μέχρι τα αυτιά.
"Ξέρεις ότι φύγαμε μαζί με τον Παύλο χθες. Πήγαμε σπίτι του και αφού του καθάρισα τις πληγές τον φίλησα Έλενα τον φίλησα το πιστεύεις;" μου λέει φωνάζοντας.
"Αλήθεια μου λες με κοροϊδεύεις;" της απαντάω εξίσου ενθουσιασμενα.
"Όχι έχει και συνέχεια. Κάναμε κάτι παραπάνω πολύ παραπάνω. Με ξαπλωσε στο κρεβάτι βγάλαμε ο ένας τα ρούχα του άλλου και κάναμε σεξ...." μου λέει περιμένοντας την αντίδραση μου.
"Θες να σου πω λεπτομέρειες; Ηταν τόσο καλός μαζί μου και ταυτόχρονα τοσο άγριος με έπιασε..."
"Αναστασία δεν νομίζω το παρθένο μυαλό μου να το αντέξει αυτό." είπα και γελάσαμε μαζί
"Αλλά χαίρομαι πάρα πολύ για σένα σε βλέπω πραγματικά χαρούμενη. Είστε μαζί τώρα;" της λέω ενώ μπαίναμε στο σχολείο
"Κανονίσαμε να το συζητήσουμε αυτό. Θα τα πούμε γιατί πρέπει να πάω στην Κωνσταντίνα για τις απουσίες μου." Με χαιρέτησε με ένα φιλί στο μαγουλο και πήγε στην τάξη της.
KAMU SEDANG MEMBACA
Ο Αναρχικός
Fiksi RemajaΈλενα Παπαδοπούλου ένα κορίτσι 17 χρόνων μαθήτρια της 3ης λυκειου, ζει στην Αθήνα μαζί με τους γονείς της και τον μεγαλύτερο αδερφό της τον Στέλιο. Άρης Σταύρου 20 χρόνων επικίνδυνος αναρχικός μπλεγμένος με συμμορίες και κακές παρέες. Άραγε η Έλεν...