Κεφάλαιο 17

70 2 5
                                    

Από το πρωί που ξύπνησα είχα ένα πολύ κακό προαίσθημα. Αποφάσισα να το αγνοήσω όσο μπορώ ακούγοντας μουσική όσο πήγαινα στο σπίτι της Αναστασίας να την πάρω να πάμε σχολείο.

Έφτασα και με περίμενε ήδη έξω. Αγκαλιαστηκαμε και ξεκινήσαμε για το σχολείο. Δεν είχα και πολύ όρεξη να μιλήσω, με έτρωγε αυτό από το πρωί και το είχε καταλάβει η Αναστασία.

"Έλενα τι έχεις;" μου λέει σταματώντας.

"Έχω ένα πολύ κακό προαίσθημα από το πρωί, προσπαθώ να το αγνοήσω αλλά τίποτα." της λέω καλύπτοντας το πρόσωπο μου με τις παλάμες μου.

"Θα δεις που δεν θα είναι τίποτα. Όλα καλά θα πάνε." μου είπε χαμογελώντας γλυκά, γνεφω και συνεχίσαμε για το σχολείο.

[...]

Αφού σχολασαμε, ξεκίνησα να περπατάω βιαστικά για το σπίτι μου. Στα μέσα της διαδρομής είδα τον Χρήστο και με το που με βλέπει ξεκίνησε να περπατάει προς το μέρος μου. Αγχώθηκα και πήγα προς την αντίθετη κατεύθυνση. Με έφτασε και με γύρισε να τον αντικρίζω με δύναμη.

"Θα έρθεις μαζί μου." ανακοινώνει και με τραβάει από το χέρι. Σαν πολλά δεν θέλεις Χρήστο;

"Δεν θα σαι με τα καλά σου. Άσε με." του είπα τραβώντας το χέρι μου από την λαβή του, προσπαθώντας να ελευθερωθώ.

"Μην αγχώνεσαι να σου μιλήσω θέλω μόνο. Βλέπεις ο Άρης δεν σου έχει πει τιποτα ακομα. Πρέπει να μάθεις κάποια πράγματα." έμεινα να τον κοιτάω δεν είχα καμία όρεξη να τον ακούσω αλλά είμαι πολύ περίεργη.

Τραβάω με δύναμη το χέρι μου και του κάνω νόημα να περπατήσει. Θα πάω μαζί του. Θέλω να ακούσω τι είναι αυτό που λέει εδώ και τόσο καιρό. Περπατούσαμε για λίγη ώρα και δεν είχε πει τίποτα. Η υπομονή μου εξαντλείται. Μήπως με έφερε ως εδώ έτσι; Μήπως δεν έχει να μου πει κάτι;

"Θα μου πεις ή να φύγω;" του είπα σταματώντας

"Ποτέ δεν είχες υπομονή. Από τότε που σε γνώρισα ίδια έχεις μείνει." είπε γελώντας.

"Ωραία τσάμπα ήρθα." ειπα και ξεκίνησα να περπατάω για το σπίτι μου.

"Έλενα, θες να ακούσεις." είπε αφού με σταμάτησε.

"Πες." του είπα μη ξέροντας αν θέλω όντως να ακούσω.

"Εγω και ο Άρης κάποτε ήμασταν φίλοι. Ήμασταν και στην ίδια συμμορία. Μια μέρα γνωρίσαμε έναν τύπο, μας είπε ότι μπορεί να μας βοηθήσει να βγάλουμε εύκολα λεφτά. Και μεις δεχτήκαμε." είπε και με κοίταξε έντονα στα μάτια.

Ο Αναρχικός Donde viven las historias. Descúbrelo ahora