Έφτασα στο σπίτι της Αναστασίας χτυπώντας το κουδούνι και την πορτα ταυτόχρονα. Ανοίγει την πόρτα και με βλέπει στην άθλια κατάσταση που βρισκόμουν. Δεν είπε τίποτα απλά με αγκάλιασε και ξέσπασα σε κλάματα.
Μπαίνω μέσα και βλέπω ότι τα αγόρια ήταν ακομα εκεί. Σκουπιζω βιαστικά τα μάτια μου και προχωράω προς τον καναπέ. Η Αναστασία τους έκανε νόημα να μην πούνε τίποτα έτσι και έγινε δεν μίλησαν καθόλου.
"Μπορείς να μου δώσεις μια μπλούζα;" της λέω όσο πιο ήρεμα μπορούσα
"Αυτό ήταν τι σου έκανε ο μπάσταρδος απάντησε μου." σηκωθηκε και φώναξε ο Άρης.
"Άρη αστην αν θέλει θα μας πει μην το πιέζεις." του απαντάει η Αναστασία
"Έλα αγάπη μου πάμε πάνω" έρχεται και με πιανει από το χέρι για να πάμε στο δωμάτιο της.
Μπήκαμε μέσα και αντικρίζω τον εαυτό μου στον καθρέφτη, ήμουν ξεμαλλιασμενη με πρησμένα κατακόκκινα ματια από το κλάμα. Έκατσα στο κρεβάτι περιμένοντας την Αναστασία. Γύρισε κρατώντας ένα μαύρο φούτερ μου το έδωσε και ξεκουμπωσα το μπουφάν μου.
"Τι σου έκανε Έλενα μου; Θα τον σκοτωσω αληθεια σου λεω" μου είπε και έκατσε διπλα μου.
"Όταν του είπα πως δεν ήμουν έτοιμη να προχωρήσω μαζί του μου είπε ότι θα γίνει σήμερα και μου έβγαλε το παντελόνι. Προλαβα και τον χτυπησα με ενα μπουκαλι πριν γινει κατι αλλο" της απάντησα ενώ ταυτόχρονα έβαζα το φούτερ.
Με αγκάλιασε τόσο σφιχτά που ξεκίνησα να βουρκωνω πάλι αλλά δεν τα άφησα ελεύθερα αυτήν την φορά.
"Μπορώ να κοιμηθώ εδώ σήμερα; Δεν θέλω να γυρίσω σπίτι έτσι θα ρωτάνε και δεν έχω όρεξη." της είπα όταν κατεβήκαμε κάτω.
"Ναι καλε το συζητάς;" μου είπε και πήγε στην κουζίνα να μας φέρει κάτι να φάμε.
Στέλνω ένα μήνυμα στον Στέλιο να του πω ότι είμαι στης Αναστασίας και ότι θα γυρίσω αύριο για να μην ανησυχούν.
Ξαφνικά σηκώνεται όρθιος ο Άρης και ανακοινώνει ότι προέκυψε κάτι σημαντικό και πρέπει να φύγουνε μας χαιρετανε βιαστικά και εξαφανιζονται. Κάτι συμβαίνει αλλά και να ήθελα να ρωτήσω δεν πρόλαβα.
Η Αναστασία γύρισε με τα φαγητά βάλαμε ταινία και κάναμε μαλακιες, μέχρι που γύρισα να την κοιτάξω και την είχε πάρει ο ύπνος στον καναπέ. Την σκεπασα και πήγα να κάτσω στον άλλον καναπέ για να έχει χώρο.
VOUS LISEZ
Ο Αναρχικός
Roman pour AdolescentsΈλενα Παπαδοπούλου ένα κορίτσι 17 χρόνων μαθήτρια της 3ης λυκειου, ζει στην Αθήνα μαζί με τους γονείς της και τον μεγαλύτερο αδερφό της τον Στέλιο. Άρης Σταύρου 20 χρόνων επικίνδυνος αναρχικός μπλεγμένος με συμμορίες και κακές παρέες. Άραγε η Έλεν...