Η ωρα ήταν 7 το απόγευμα και μόλις ειχα ξυπνήσει. Μου είχε στείλει μήνυμα η Αναστασία να πάω σπίτι της 9 η ωρα για να ετοιμαστούμε μαζι. Σηκώθηκα από το κρεβάτι μου και ξεκίνησα να μαζεύω το δωμάτιο μου μέχρι που χτύπησε το τηλέφωνο μου.
"Ναι;"
"Έλα Έλενα, μου είπε ο Παύλος ότι θα έρθεις και εσύ σήμερα"
"Ναι Άρη θα έρθω και γώ. Θα πάω στην Αναστασία σε δυο ώρες να ετοιμαστούμε μαζί. Έγινε κάτι;"
"Όχι όχι απλά ήθελα να περάσω να σε πάρω εγώ αλλά αφού θα πας στην Αναστασία θα έρθω μαζι με τον Παύλο" λέει με λίγη απογοήτευση στην φωνή του
"Εντάξει θα σας περιμένουμε." λέω χαρούμενα και κλείνουμε.
Βάζω τα πράγματα που θα χρειαζόμουν σε μια τσάντα και πηγα βιαστική να κάνω μπάνιο.
[...]
Αφού βγήκα και στέγνωσα το μαλλί μου έβαλα τον φορτιστή μου στην τσάντα και ξεκίνησα για το σπίτι της Αναστασίας.
[...]
Όταν έφτασα μου άνοιξε ο Θάνος γιατί η Αναστασία ήταν πολύ απασχολημένη με το να ετοιμάζεται. Ανέβηκα και εγώ στο δωμάτιο της και αφού χαιρετηθήκαμε άρχισα και εγώ να ετοιμάζομαι.
Είπαμε και οι δυο να βάλουμε μαύρο φόρεμα με την μόνη διαφορά ότι εγώ θα έβαζα ασημί τακούνια και η Αναστασία μαύρα. Αφού μου ίσιωσε το μαλλί και εκείνη έφτιαξε μπούκλες πήραμε τις τσάντες μας και κατεβήκαμε κάτω. Χαιρετήσαμε τους δικούς της και βγήκαμε έξω που μας περίμεναν τα αγόρια.
Είχαν έρθει με ένα αμάξι, του Παύλου, και καθόντουσαν και οι δυο έξω καπνίζοντας.
Βλέπω τον Άρη και ήταν πιο όμορφος από ποτέ, ντυμένος στα μαύρα κατεβάζοντας το τσιγάρο από τα σαρκώδη χείλη του για να φυσήξει έξω τον καπνό. Ήμουν έτοιμη να πέσω κάτω.
Τους πλησιάζουμε και μας χαιρετάνε. Ο Άρης με φιλάει απαλά στο στόμα και μου ανοίγει την πόρτα για τα πίσω καθίσματα εφόσον η Αναστασία θα καθόταν μπροστά δίπλα από τον Παύλο. Μπαίνουμε μέσα και κλείνει την πόρτα.
[...]
Ακούγαμε δυνατά μουσική και είχαμε ανοίξει λίγο τα παράθυρα. Γυρνάω και αντικρίζω τον Άρη, με κοιτάει πίσω και μου χαμογελάει.
"Είσαι πανέμορφη το ξέρεις;" λέει και νιώθω ολόκληρο το πρόσωπο μου να κοκκινίζει, με βλέπει και γελάει.
Φτάνουμε και μας βοηθάνε να κατέβουμε από το αμάξι. Μπαίνουμε στο μαγαζί και ήταν γεμάτο κόσμο.
KAMU SEDANG MEMBACA
Ο Αναρχικός
Fiksi RemajaΈλενα Παπαδοπούλου ένα κορίτσι 17 χρόνων μαθήτρια της 3ης λυκειου, ζει στην Αθήνα μαζί με τους γονείς της και τον μεγαλύτερο αδερφό της τον Στέλιο. Άρης Σταύρου 20 χρόνων επικίνδυνος αναρχικός μπλεγμένος με συμμορίες και κακές παρέες. Άραγε η Έλεν...