Κεφάλαιο 4

123 5 1
                                    

Με ξύπνησε ο ήχος από το ξυπνητήρι μου και με τα χίλια ζόρια σηκώθηκα από το κρεβάτι και πήγα στην τουαλέτα. Αφού βγήκα πήγα στο δωμάτιο μου έβαλα μια μαύρη φόρμα και ένα φούτερ και κατέβηκα στην κουζίνα.

"Καλημέρα" είπα στους γονείς μου και στον Στέλιο. Πήρα το τοστ μου και έκατσα στο σαλόνι περιμένοντας να περάσει η ώρα για να ξεκινήσω να πάω σχολείο.

Αφού η ώρα πήγε οχτώ πήρα την τσάντα μου το κινητό μου τα κλειδιά μου και βγήκα από το σπίτι. Αποφάσισα να πάρω τηλέφωνο την Αναστασία γιατί δεν μπορούσα να περιμένω, ήθελα να μου πει τι συμβαίνει.

"Ελα αγάπη μου." μου είπε με το που σήκωσε το τηλέφωνο.

"Ελα τι εγινε; Τι ήταν αυτό που μου έστειλες χθες το βραδυ;"

"Δεν σε ρωτάω στο ανακοινώνω...." μου είπε.

"Τι τι λες παιδάκι μου πας καλά; Πες μου τι εγινε."

"Σήμερα γίνεται πορεία στο κέντρο και θα πάμε. Αντίο!!" μου είπε και το κλείσε πριν καν προλαβω να της απαντήσω.

"Αναστασία είσαι με τα καλά σου;" της απάντησα αλλά το χε ήδη κλείσει. Κάτι έφαγε και την πείραξε δεν εξηγείται αλλιώς.

Αφού έφτασα σχολείο έψαξα παντού αλλά δεν μπορούσα να βρω την Αναστασία. Μα πού στο καλό πήγε άνοιξε η γη και την κατάπιε? Προσπάθησα να την πάρω τηλέφωνο αλλά μου έλεγε συνέχεια πως το χει κλειστό.

Χτύπησε το κουδούνι και μπήκα στην τάξη για να κάνω βιολογία. Ήμουν ξαπλωμένη πάνω στο θρανίο και περίμενα να περάσει η ώρα να βγω. Ένιωσα το κινητό μου να δονείται και ζήτησα από τον καθηγητή να πάω τουαλέτα. Αφού μου έδωσε την άδεια βγήκα έξω και έβγαλα το κινητό μου από την τσέπη.

Είχα μια κλήση από την Αναστασία , επειδή δεν την πρόλαβα την πήρα πίσω.

"Ελα παιδί μου πας καλά τι εγινε που εισαι σε ψάχνω παντού. Τι ήταν αυτές οι ασυναρτησίες που μου έλεγες;" της είπα χαμηλόφωνα σχεδόν ψιθυριστά με το που σήκωσε το τηλέφωνο.

"Σιγά παιδί μου ένα ένα όλα καλά. Μπορείς να μου κάνεις μια χάρη;"μου απάντησε

"Αν μπορώ. Πες μου" της είπα.

"Πηδα τα κάγκελα και έλα στο παρκακι κοντά στο σχολείο. Σε περιμένουμε."

"Κατσε τι εννοείς σε περιμένουμε με ποιους είσαι Αναστασία; Πες μου ότι έχεις μπλέξει πουθενά. Έρχομαι" και της έκλεισα το τηλέφωνο.

Ο Αναρχικός Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon