Είναι διακοπές Χριστουγέννων, η Αναστασία έχει πάει διακοπές με την οικογένεια της και θα γυρίσει τρεις μέρες πριν ανοίξουν τα σχολεία. Δεν έχω μιλήσει με τον Άρη από τότε που ήμασταν στο σπίτι της Αναστασίας, θέλω να του μιλήσω τόσο πολύ αλλά φαίνεται απόμακρος.
[...]
Αφού διάβασα ότι μαθήματα μου είχαν βάλει για τις διακοπές, έστειλα μήνυμα στον Αλεξ να πάμε μια βόλτα γιατι δεν μπορώ να κάτσω σπίτι. Ο Αλεξ δεν μου έχει αναφέρει τίποτα από τότε και είμαι ευγνώμων για αυτό. Αφού μου είπε ότι θα περάσει να με πάρει σε μια ώρα ξεκίνησα να ντύνομαι. Φόρεσα ένα μαύρο φαρδύ παντελόνι και ένα κοντό μπλουζάκι από πάνω, έβαλα τα παπούτσια μου και κατέβηκα να χαιρετήσω τους γονείς μου.
Ο Στέλιος έχει πάει με τους φίλους του διακοπές για τα Χριστούγεννα αλλά αποφάσισα πως μόλις έρθει θα του μιλήσω, αποκλείεται να μην έχει καταλάβει κάτι μέχρι τώρα.
Χαιρετάω τους γονείς μου και βγαίνω έξω. Βλέπω τον Αλεξ να με περιμένει χαμογελώντας και τον πλησιάζω.
"Αλεξ" του λέω αγκαλιαζοντας τον
"Τι κάνεις Ελενα; Δεν περίμενα να μου στείλεις είναι η αλήθεια."ειπε γελώντας
"Εισαι ηλιθιος; Μαζί δεν λέγαμε να κανονίσουμε;" του είπα γελώντας και έγνεψε
"Έχει ανοίξει ένα μαγαζί δέκα λεπτά από εδώ, γνωρίζω το παιδί θες να πάμε;" μου λέει μετά από λίγα δευτερόλεπτα σιωπής.
"Πάμε" του λέω και ξεκινήσαμε να περπατάμε και να μιλάμε για διάφορα άσχετα πράγματα.
[...]
Μετά από λίγα λεπτά ήμασταν απέξω, ήταν ένα μικρό μαγαζί αλλά είχε αρκετό κόσμο και ήταν ακόμα δέκα και μισή. Ο Αλεξ παρηγγειλε ποτά να πιούμε και ξεκινήσαμε να μιλάμε και να γελάμε.
Χορεύαμε για δύο ώρες μέχρι που αποφάσισα να πάω τουαλετα να ρίξω λίγο νερό στο πρόσωπο μου γιατι ζαλιζομουν. Έψαχνα για λίγα λεπτά το μπάνιο μέχρι που λουστηκα από ανακούφιση μόλις το βρήκα. Αφού έβρεξα το πρόσωπο μου πήγα να βγω αλλά κάποιος άλλος πρόλαβε να ανοίξει την πόρτα.
Μπροστά μου βλέπω τον Άρη με μια κοπέλα να γελάνε και να του χαϊδεύει το χέρι. Είχα μείνει στην θέση μου να το κοιτάω. Ξαφνικά με κοιτάει ο Άρης και κόβει απότομα το γέλιο του.
"Έλενα; Τι κάνεις εδώ;" λέει ξαφνιασμενα
"Μόλις έφευγα." του απάντησα ψυχρά βγαίνοντας από το μπάνιο. Έψαχνα να βρω τον Αλεξ μέχρι που τον βρήκα να παίρνει σφηνάκια. Τον πλησιαζω και συνεχίσαμε να πίνουμε και να χορεύουμε.
YOU ARE READING
Ο Αναρχικός
Teen FictionΈλενα Παπαδοπούλου ένα κορίτσι 17 χρόνων μαθήτρια της 3ης λυκειου, ζει στην Αθήνα μαζί με τους γονείς της και τον μεγαλύτερο αδερφό της τον Στέλιο. Άρης Σταύρου 20 χρόνων επικίνδυνος αναρχικός μπλεγμένος με συμμορίες και κακές παρέες. Άραγε η Έλεν...