Stojím se Summer na letišti a čekáme na let. Koupila jsem si Sandwich a sedla si vedle Summer na židli.
„ Víš že se mnou letět nemusíš že jo?” zeptám se ji.
„ Vím ale chci. Navíc to chci zkusit do barcelony.” odpověděla mi.
„ Jo. Má to i svoje výhody.”
„ Zkusíš to taky?” zeptá se mě.
„ Co se dostat do Barcelony? Asi ještě nevím.”
„ Madds, děláš fotbal skoro už od narození, nemůžeš skončit jen tak.”
„ Vlastně můžu ale asi máš pravdu. Zkusím to.” řekla jsem jí a ona mě nadšeně objala.
Koukla jsem se na tabulku a tam už byl náš let.
„ Tak pojď jdeme.” řekla jsem ji a společně jsme šli do letadla. Letěli jsme první třídou takže to bylo dobrý. Celej let jsem se koukala na filmy.
Time skip
Přiletěli jsme do Barcelony a vyšli jsme s letadla před letiště.„ Takže kam teď?” zeptá se mě Summer.
„ Táta říkal že nás tady bude Xavi čekat. Nevím kde je.” odpověděla jsem ji a ona jsem Viděla nějakého chlápka kterej držel cedulku Maddison Clieli a Summer Conclin.
Summer to taky poznamenala tak jsme za tím chlápkem šli.
„ Dobrej. Vy jste od Xaviho?” zeptám se ho Španělsky.
On jenom kývl a ukázal nám na auto. Koukla jsem se na Summer a ona na mě.„ Běžte si sednout do auta.” řekl nám ten chlap. Nechali jsme mu tam kufry a sedli jsme si dozadu. Pochvilce jsme odjeli z letiště.
„ Kam nás vezete?” Summer se ho zeptá.
„ Na stadion. Xavier bude tam. Má trénink.” odpověděl ji.
„ Skvělý.” řekla jsem si pro sebe. Dorazili jsme na stadion a ten chlap nás vedl.
„ Máš ponětí kam jdeme?” zeptám se Summer.
„ Jsme na stadionu takže asi na hřiště. Logicky Maddie.” odpověděla mi.
„ Díky. Vážím si toho jak si milá.” řeknu sarkasticky.
„ Nemáš zač.”
Přišli jsme na hřiště a tam trénovali kluci a Xavi se na ně koukal. Ten chlap přišel ke Xavimu a něco mu pošeptal. Xavi se na nás pak otočil a usmál se.
„ Dobře týme. Dáme si pauzu. Chci vám někoho představit.” řekl všem. Všichni se na nás koukali. Šla jsem ke Xavierovi a Summer taky.
„ Tohle je Maddison Clieli a Summer Conclin. Budou tu s námi do té doby než pojedete do Kataru na mistrovství.” Xavier nás představil. Upřímně mě zaujal jen jeden obličej.
Pablo byl můj nejlepší kamarád z dětství ale zřejmě si mě nepamatuje.
„ Holky máte na hotelu zařízené apartmány. Pedri vás tam hodí.” řekl nám Xavier.
ČTEŠ
MAGIC IN THE AIR
Random18ti letá dívka jménem Maddison Clieli přiletí do Barcelony se svojí nejlepší kamarádkou Summer kvůli fotbalu. Jenže obě netuší že se zamilují do dvou fotbalistů. Co se stane když se pohádají a znovu se setkají na World Cupu? READ MORE TO FIND OUT