CHAPTER 24

238 6 0
                                    

Byli jsme po snídani a Pedri mi řekl že musí jít dnes na trénink. Jen jsem na to kývla a šla jsem do svého pokoje. Převlíkla jsem se do sportovního oblečení. Pro jistotu jsem si zavřela dveře teda spíš zamkla. Vzala jsem si karimatku a začala jsem pomalu cvičit.

Noha mě bolela jak čert a vydržela jsem to. Po asi dvou hodinách cvičení jsem i přes svoje sluchátka slyšela klepání na dveře. Stoupla jsem si, rychle jsem si dala mikinu a tepláky a šla jsem otevřít. Ve dveřích jsem viděla Xaviho a Sarah.

„ Čau." pozdravila jsem ji a vytáhla jsem sluchátka z uších. „ Děje se něco?" zeptala jsem se obou dvou a vtáhla jsem Sarah do objetí.

„ Chtěli jsme strávit s tebou nějaký čas. A taky přišel Iniesta tak jsem doufal že Sarah chvíli pohlídáš abychom si mohli popovídat." odpověděl mi.

„ Jasně. Prohlídám ji. Konec konců je to moje malá sestřička." řekla jsem mua vtiskla jsem Sarah polibek do vlasů.

„ Děkuju. Jo a chceš abychom přišli na dnešní semifinále?" zeptal se mě Xavi ještě jednou.

„ Hele jestli nechceš nebo jestli bude Sarah unavená tak nemusíte. Já tam musím jít mám to povinný,ale vy můžete zůstat tady. Stejně pak jdeme a klukama ven." odpověděla jsem mu a on se na mě chápavě pousmál.

„ Dobře. Tak se mějte." řekl nám a odešel. Otočila jsem se na Sarah a klekla jsem si k ní.

„ Tak co bys chtěla dělat?" zeptala jsem se jí.

„ Chci jít za Pedrim." odpověděla mi svým dětským hláskem a já se uchechtla.

„ No zkusím mu zavolat, ale kdyby nemohl tak už začnu vymýšlet něco jiného." oznámila jsem jí a ona šťastně kývla a skočila na mojí postel. Vzala jsem do ruky svůj telefon a vytočila Pedriho číslo.

„ Hej Madds děje se něco?" zeptal se mě když to zvedl.

„ No zrovna dělám chůvu a Sarah tě chce strašně vidět. Máš čas?" zeptala jsem se ho nadějně.

„ Jasně že jo. Přijďte dolů na chodbu k tomu gauči." řekl mi a já se usmála.

„ Dobře tak zatím." rozloučila jsem se s ním a tipla jsem to. Podívala jsem se na Summer která se na mě nadějně dívala. „ Tak jdeme." zavela jsem a ona štěstím vyskočila z mé postele a vyběhla na chodbu. Jen jsem se nad jejím chováním pousmála a vzala jsem si kartu a telefon a šla jsem hned za ní.

Když jsem přišla k sedačce která byla na chodbě tak jsem viděla jak se Sarah a Pedri něčemu smějí.

„ Ahoj." pozdravila jsem ho a sedla jsem si vedle něho.

„ Víš kdo tady je?" zeptal se mě Pedri šťastně.

„ Uhmm Iniesta?" odpověděla jsem mu a on se na mě překvapeně podíval.

„ Jak to víš?" zeptal se mě znovu a já se uchechtla.

„ Proč si myslíš že jsem dělala Sarah chůvu." řekla jsem mu a on se hned na to usmál a vtiskl mi krátký polibek.

„ Gavi jde dnes se Summer na tu soutěž. Jdeš tam taky?" zeptal se mě když jsme se od sebe odtáhli.

„ Jo. Tak nějak to mám povinný." odpověděla jsem mu.

„ Půjdou tam i kluci a pak bychom mohli jít na bazén. S klukama jsme okoukávali tenhle hotel a našli jsem obrovský wellness centrum. Mohla by to být sranda." vysvětlil mi Pedri a já kývla.

* * *

Se Summer jsem šla dřív do haly. Summer a ostatní holky a kluci se začali rozcvičovat a já se dívala na Summer a lidi z US týmu.

Po asi hodině už začali chodit lidi a já se přemístila do první řady na VIP místo. Viděla jsem že už přišli i kluci,ale museli být až v páté řadě. Zamávala jsem na Pedriho a on mi zamával zpátky. Otočila jsem se zpátky a soutěž začala.

Už se schylovalo ke konci a Summer zase šla na prostné. Tentokrát měla jinou sestavu na jinou písničku. Když svojí sestavu dodělala tak šla zpátky k ostatním a všichni čekali na bodování protože Summer šla zase poslední a jestli nedostaneme dost bodů tak jsme z mistrovství vyřazeni.

Dala jsem si ruce na pusu a modlila se aby Summer dostala dostatek bodů.

„ A Summer Conclin dostává 98 bodů. Což znamená že USA postupuje to čtyř finále." řekl nějaký moderátor a já si šťastně oddechla. Všichni fanoušci US týmu začali tleskat, vlastně všichni co tady byli.

Byla jsem strašně hrdá na Summer a mám takový pocit že mu tekly u slzy. Viděla jsem jak Summer běží směrem ke mně. Vyskočila na tribunu a přes zábradlí mě objala.

„ Byla jsi skvělá Summer." řekla jsem jí.

„ To díky tobě." řekla mi a obě jsem se zasmáli. Páni....tohle byl stres ale i obrovský zážitek a nemůžu se dočkat na další.

A/N: Někteří z vás si možná všimli, že mám na profilu knížku s názvem BORN FOR THIS ,ale není to nová knížka. Jen jsem to přejmenovala z USELESS THINGS na BORN FOR THIS takže se nebojte. USELESS THINGS pořád existuje jen s jiným jménem.

Co se téhle knížky týče. Pomalu,ale jistě se blížíme ke konci. Nemůžu vám říct kolik kapitol do konce ještě zbývá, protože to sama nevím,ale tak aspoň to budete mít více napínavý.

-Nat 🧋

MAGIC IN THE AIR Kde žijí příběhy. Začni objevovat