CHAPTER 21

256 6 3
                                    

Vzbudila jsem se a viděla jsem vedle sebe Pabla. Nenapadlo mě nic jiného než mu hodit polštář do obličeje což ho hned vzbudilo.

„ Co se stalo? Kdo umřel?” zeptal se mě zmateně.

„ Nikdo neumřel,jen jsem tě chtěla vzbudit.” odpověděla jsem mu a on se pousmál.

„ Tak to teda děkuji. Fakt krásné probuzení.” řekl sarkasticky.

„ No nemáš vůbec zač.” odpověděla jsem mu a oba jsme se zasmáli. Najednou jsme slyšeli klepání na dveře. „ Dále.” řekla jsem. Dveře se otevřely a v nich stála Summer s Pedrim.

„ No dobré ráno.” řekl nám Pedri.

„ Co jsme provedli?” zeptal se Pablo i za mě.

„ Nic. Jen pro vás máme nabídku.” odpověděla mu Summer a šli k mojí posteli.

„ No tak povídejte.” vyzvala jsem je a oni se na sebe šibalsky podívali.

„ Dostali jsme lístky na zápas Argentiny proti Mexicu.” Pedri začal.

„ Tak nás zajímalo,jestli nechcete jít taky?” dokončila Summer. Podívala jsem se nadšeně na Pabla a on na mě taky.

„ Jasně že půjdeme.” odpověděli jsme společně, úplně nadšení.

„ Tak rozhodnuto. Dnes večer jdeme na fotbal.” řekl nám Pedri a já mu chtěla vlítnout do náruče,ale moje noha mě zastavila. Pedri si toho všiml a přišel ke mně a objal mě.

„ Ale co do té doby budeme dělat?” zeptala jsem se všech když jsme se s Pedrim odtáhli.

„ Nooo co se třeba jít projít?” navrhla Summer a já jí ukázala svojí nohu.

„ Jo takže procházka ne.” dodala.

„ No a co kdybychom se sešli s Raphinhou?” navrhla jsem.

„ To není špatnej nápad.” řekl Pablo.

„ Jo taky to beru.” přidala se k nám i Summer. Všichni tři jsme se podívali na Pedriho.

„ No dobře.” řekl a všichni jsme se na něj usmáli a já mu vtiskla jemný polibek na tvář a Pablo se Summer se na nás zmateně zatvářili.

„ Co se tady děje?” zeptal se nás Pablo.

„ Uhmmm to je na dlouho.” odpověděla jsem mu. I když oba byli dost zvědaví tak to nechali být.

„ Hey, kdo zavolá Raphinovi?” zeptal se Pedri a Pablo a Summer se podívali na mě.

„ Jasně že já.” odpověděla jsem. Vzala jsem telefon do ruky a hledala jsem Raphovo číslo. Konečně jsem ho našla tak jsem ho vytočila. Nečekala jsem ani 20 sekund a on to zvedl.

„ Maddie? Děje se něco?” zeptal se mě když to zvedl.

„ Ne. Uhm co teď děláš?” zeptala jsem se ho a dala jsem náš hovor nahlas.

„ Proč tě to zajímá?” Rapha se uchechtl a já jen protočila očima.

„ Já,Summer,Pablo.... Gavi a Pedri se chceme s tebou setkat.” odpověděla jsem mu.

„ Jako ten Pedri? Ten který ti zlomil srdce?” zeptal se mě a já se podívala na Pedriho kterej se na mě překvapeně díval.

„ Už jsme v pohodě. Vyříkali jsme si to.” vysvětlila jsem mu.

„ No dobře. Můžete přijít na trénink, seznámím vás s mými spoluhráči.” řekl nám a mě zapípal telefon. Rapha mi poslal adresu.

„ Jo budeme tam za půl hoďky.” řekla jsem mu.

MAGIC IN THE AIR Kde žijí příběhy. Začni objevovat