„ Vidíš. Říkala jsem že jsou tady."
„ Jo. Jasně."
„ Pedri, Maddie co tady děláte?" Summer si nás všimla a potom i Pablo.
„ Pedri vás hledal tak jsem mu řekla že jste tady." odpověděla jsem ji.
„ A nechcete se zdržet?" teď se zeptal Pablo. Koukla jsem se na Pedriho a ten kývl.
„ Dobře." běžela jsem za Gavim a vzala mu míč. Nahrála jsem Summer a když se k ní Gavi blížil tak Summer zase nahrála mě.
Pedri se mi snažil vzít balón ale nepodařilo se mu to.
Kopla jsem míč do "branky" a dala gól.
Obejmula jsem Summer a obě jsme se zasmáli.„ Ty si magor." řekla mi.
„ Hrajete dobře." řekl nám Pedri
„ Díky." sedla jsem si do písku a Pedri vedle mě.
„ Za jak dlouho si myslíš že ti dva spolu budou chodit?" zeptám se ho šeptem.
„ Dávám jim tak týden." odpověděl mi.
„ Já jim dávám čtyři dny." řekla jsem mu. Ona jsme se na ně koukli a když nás poznamenali tak jsme se otočili zpátky a potichu zasmáli.
„ Tak se vsadíme." řekl.
„ O co?" zeptám se ho.
„ Když vyhraju tak budu u tebe spát celej týden." koukla jsem se nechápavě na něho.
„ No co máš největší apartmán v hotelu a navíc ti to platí Xavi."
„ Dobře ale když já vyhraju tak mi budeš dělat celej týden otroka a ještě mi dáš 50 dolarů."
„ Ve Španělsku nejsou dolary. To bys mohla vědět."
„ Tak mi to na ty dolary prostě převedeš." řekla jsem mu.
„ No dobře. Domluveno?" zeptal se mě.
„ Domluveno." potřásli jsme si a začali se smát.
Chvíli jsme na pláži dělali kraviny a pak jsme šli zpátky na hotel.
Pedri mě doprovodil až k mému pokoji.
„ Takže. Uvidíme se na večeři?" zeptal se mě.
„ Jo. Poslyš budou mi volat rodiče. Musím jít." řekla jsem mu a on kývl.„ Tak zatím." řekl mi a odešel. Rychle jsme vlezla do pokoje a začala se chystat. Vzala jsem si tohle.
Vzala jsem si kabelku a šla jsem. Bylo 17:20. Rychle jsem se rozběhla do ulic a šla do baru.
Stihla jsem to na čas .„ Je přesná. To se mi líbí." řekl nějaký kluk.
„ Jo. Lidi tohle je moje kamarádka Maddie. Mads tohle je Thomas, Brook a Julie." představila nás Charlie.
„ Ráda vás poznávám. Takže začneme s tou zkouškou?" zeptám se jich a všichni kývli.
Zazpívala jsem sólo dusk till dawn a můžu říct že byli ohromeni.
„ Takže?" zeptám se jich.
„ Jo. Jo bereme tě." řekl Brook. Usmála jsem se na ně a oni na mě.
„ Takže zachvilku otevíráme. Písničku budou každou hodinu a jinak obsluhujeme." Charlie mi vysvětlovala a já kyvala hlavou.
Můžu říct že to byl náročnej večer a úplně jsem zazdila tu večeři. Kurwa.
A/N: Takže vydávat budu každé pondělí a středu pokud to budu stíhat.
ČTEŠ
MAGIC IN THE AIR
Random18ti letá dívka jménem Maddison Clieli přiletí do Barcelony se svojí nejlepší kamarádkou Summer kvůli fotbalu. Jenže obě netuší že se zamilují do dvou fotbalistů. Co se stane když se pohádají a znovu se setkají na World Cupu? READ MORE TO FIND OUT