Three days later
Před dvěma dnama mě propustili z ošetřovny,ale pořád nemůžu trénovat. Řekli mi že pravděpodobně ani nebudu vystupovat ve finále,ale jako obvykle jsem jejich rozhodnutí ignorovala ani přes tu bolest budu trénovat.
„ Hey Maddie. To jsem já Rapha.” Raphinha mi zaklepal na dveře. Vylezla jsem z postele a dokulhala jsem ke dveřím a otevřela jsem. Viděla jsem na chodbě Raphu, Lucase,Richieho a Neymara.
„ Co tady všichni děláte?” zeptala jsem se jich překvapeně,ale i nadšeně.
„ Volal jsem Pedrimu a ptal se mě jestli máme teď trénink tak jsem mu řekl že ne a on mě poprosil jestli bych za tebou nemohl přijít tak jsem vzal i kluky. Chtěli tě taky vidět.” odpověděl mi Rapha a obejmul mě. Podívala jsem s Ema kluky kteří se usmívali od ucha k uchu.
„ Tak pojďte dál.” řekla jsem jim a nechala všechny projít a viděla jsem že má Neymar berle. „ Co se ti stalo?” zeptala jsem se ho.
„ Zápas se trochu zvrtl a já skončil na ošetřovně. Taky mi řekli že nebudu hrát další dva zápasy.” vysvětlil mi.
„ Panebože.” uchechtla jsem se a Neymar se mnou. Všichni jsme se posadili na mojí postel a začali si povídat.
„ Hej nezahrajeme si Uno?” navhrl Richie.
„ Jo proč ne.” souhlasila jsem s ním. Naklonila jsem se k nočnímu stolku a ze šuplíku jsem vytáhla uno. Rozdala jsem všem karty a začali jsme hrát.
„ Hele a ten kdo prohraje tak dostane pašáka. Ty samozřejmě ne Maddie.” řekl Rapha a kluci začali namítat.
„ To je nefér.” zavtipkoval Lucas.
„ Je to holka, buď gentleman Lucasi.” řekl mu Neymar a pleskl ho po krku. Lucas se na něho vražedně podíval a dal Neymarovi pohlavek.
„ Hej kluci stačí.” řekl jim Rapha a kupodivu oba přestali a začali jsme hrát. Nenápadně jsem se podívala do Raphových karet a on se koukl do mých.
„ Dáme combo?” zeptala jsem se ho šeptem.
„ Se ptáš.” odpověděl mi šeptem. Byla řada na Raphovi a on dal 4+. Já jsem dala taky 4+ a měnila jsem na žlutou. Neymar který seděl vedle mě se podíval na Lucase a šibalsky se na něho usmál.
„ Ne Neymare ani to nezkoušej.” Lucas ho varoval,ale marně. Neymar mu tam dal dvě 2+. Žlutou a červenou. „ Děláte si prdel vy tři?” zeptal se nás Lucas a my se všichni začali smát. Potom jsme dohráli a Lucas prohrál tak jsme ho všichni pleskli po krku a začali se znovu smát. Prochlámali jsme skoro celej den a já se pak podívala na hodiny.
„ Sakra. Uhm lidi sorry,ale už se musím jít chystat.” řekla jsem klukům a oni se na mě zmateně podívali.
„ Proooč?” zeptali se mě všichni zároveň.
„ Musím se chystat na zápas. Hraje Španělsko proti Německu a slíbila jsem Pedrimu že ho přijdu podpořit.” odpověděla jsem jin a doufala že to pochopí. Všichni se na sebe podívali a pak se podívali na mě. „ Co je?” zeptala jsem se jich.
„ Pomůžeme ti.” řekl Rapha za všechny.
„ Tak jo. Vyberte mi nějaké oblečení jo a triko musí být Pedriho dres.” řekla jsem jim a šla jsem do koupelny a zavřela jsem za sebou dveře. Rychle jsem si natočila vlasy a dala si náušnice a pak nějaké prstýnky. Pak jsem si vzala i sluneční brýle a podívala se do zrcadla. Perfekto.
Vyšla jsem z koupelny a viděla jsem kluky jak spolu mluví a zároveň se dívají na oblečení které mi vybrali.
ČTEŠ
MAGIC IN THE AIR
Random18ti letá dívka jménem Maddison Clieli přiletí do Barcelony se svojí nejlepší kamarádkou Summer kvůli fotbalu. Jenže obě netuší že se zamilují do dvou fotbalistů. Co se stane když se pohádají a znovu se setkají na World Cupu? READ MORE TO FIND OUT