Vzbudila jsem se a cítila jsem vůni palačinek. Rychle jsem šla do kuchyně a viděla jsem Pedriho kterej stojí u plotny a obrací palačinku.
„ Dobrý ráno.” pozdravim ho což způsobilo jeho leknutí a málem vyhodil palačinky.
„ Vyděsila si mě k smrti.” usmál se na mě. Odtrhla jsem si kousek od palačinky a pomalu to snědla.
„ Hej.” Pedri vzal talíř s palačinkama a dal ho na druhou stranu kam nedosáhnu.
„ No co. Mám hlad.” řekla jsem mu a on se zasmál.
„ Počkej si.”
„ Pedri..” řeknu abych ho vyprovokovala.
„ Ne. Počkáš nebo ti už nikdy neudělám snídani.” jak řekl tuhle větu tak jsem si poslušně sedla na barovou židli a mlčela.
On se začala smát.„ Tak vidíš.” řekl nakonec.
„ Tak co si včera dělal?” zeptám se ho.
„ Šel jsem navštívil kamarády z klubu. A taky po mě chtěla ať udělám s Torresem video.” odpověděl mi.
„ A cos jim řekl?”
„ Narozdíl od Gaviho nejsem tak stydlivej takže jsem řekl ano.” znovu odpověděl.
„ A co ty? Jak ses včera bavila?” zeptal se mě.
„ No. Chvíli jsme na pláži hráli fotbal, byli jsme v moři a pak jsme šli surfovat.” řeknu mu.
„ Gavi umí surfovat?” zeptá se mě.
„ Teď už ano. Naučili jsme ho to.”
Pedri konečně dodělal poslední palačinku. Přinesl to na stůl a sedl si naproti mě. Najedli jsme se a já umyla nádobí. Pedri si šel sednout k televizi a koukat se na sport.Jakmile jsem to dodělala tak jsem si sedla vedle něho.
Byla tam gymnastika a já doufala že už to končilo. Naštěstí jsem měla pravdu.
„ A teď zpátky do světa fotbalu.” teď nás to oba začalo zajímat. „ Nedávno fotbalový hráč Barcelony Pedri si narazil záda tak silně že nemohl dva dny chodit.” řekl novinář.
„ A dneska Pedri už je doma. Tady jsou záběry z nemocnice.” řekla novinářka a my jsme se koukali na to video jak oba vycházíme z Nemocnice.
„ Je možné že Pedri chodí Maddison Clieli která taky hraje za Barcelonu?” věděla jsem co bude dál tak jsem to prepla na Netflix.
Pedri se na mě nechápavě koukl.
„ Jestli chcou dávat někoho dohromady tak ať si na jinej kanál a ne na sport.” vysvětlím mu a on chápavě kývl.„ Co tam dáme?” zeptám se ho.
„ La Casa de Papel.” odpověděl mi a já se zasmála.
„ Dobře.” pustila jsem tam první díl a začali jsme se koukat.
Nevšimli jsme si kolik je hodin a byli jsmeena druhé sérii.
Bylo osm večer.„ Pedri. Tak trochu jsme to prepiskli.” řeknu mu. On se koukl na hodiny v telefonu.
„ Trošku? Začali jsme se koukat v 9:00 a je 20:00. To je 11 hodin.”
„ Jaký si měl známky z matiky?” zeptám se ho sarkasticky. Díky bohu to pochopil.
„ Chcu jít do bazénu.” řekl najednou.
„ Nemáš plavky.” řekla jsem mu.
„ Bydlím hned tady. Jsem hned zpátky.” řekl a šel pomalu pryč. Já jsem na něho čekala a on zachvilku přišel už i převlecenej.
„ Proč nejseš převlečená?” zeptal se mě.
„ Už jdu. Bože.” šla jsem do pokoje a oblékla jsem si tyhle plavky.
Šla jsem zpátky ale Pedri už byl v bazénu. Pousmála jsem se a šla ven. Vzhledem k tomu že je léto je velký teplo. Sedla jsem si ani okraj a dala do vody pouze nohy.
„ Doktor mi řekl že mi voda pomůže.” řekl najednou Pedri a šel ke mě.
„ Jo mě to jednou řekl taky.” řekla jsem a hned jsem toho litovala.
„ Ty si taky měla problémy se zady?” zeptal se mě.
„ Uhm ne. S nohou.” Pedri cítil že o tom nechci mluvit tak se dotknul mého stehna což mě přinutilo se na něho kouknout.
„ Nemusíš o tom mluvit.” řekl mi a já za to byla vděčná. Kývla jsem hlavou.
Pedri mě opatrně vzal do náruče. Obmotala jsem mu ruce kolem krku a nohy kolem pasu a on mě držel za stehna abych mu nevyklouzla.
Opatrně jsme se k sobě začali přibližovat. Koukla jsem se mu na rty a políbila ho. Byl to sladkej a jemnej polibek.
Pedri se mnou spolupracoval. Cítila jsem jak se usmál. On přerušil tenhle moment a hodil mě do vody.
Trochu jsem zapištěla. Když jsem se vynořila tak se Pedri smál. Cakla jsem po něm vodu a on si mě zase k sobě přitáhl a políbil mě.
Strávili jsme v bazéně asi hodinu a pak jsme šli spát.
A/N: Konečně je to tady. Dlouho jsem vymýšlela jaký by mohl být jejich první polibek a tohle mi přišlo celkem dobrý.
Sorry za chyby.🙂
ČTEŠ
MAGIC IN THE AIR
Random18ti letá dívka jménem Maddison Clieli přiletí do Barcelony se svojí nejlepší kamarádkou Summer kvůli fotbalu. Jenže obě netuší že se zamilují do dvou fotbalistů. Co se stane když se pohádají a znovu se setkají na World Cupu? READ MORE TO FIND OUT