CHAPTER 12

307 7 5
                                    

Maddie pov
Přistáli jsme v USA a šli jsme na taxi. Jeli jsme rovnou do tělocvičny . Přijeli jsme a šli jsme dovnitř.

„ Nervózní?” zeptala se mě Summer.

„ První kvalifikace po tom zranění. Takže jo. Jsem nervózní.” odpověděla jsem jí. Koukla jsem se na telefon a bylo 5:00 ráno.
Otevřeli jsme dveře do sálu a tam už čekal trenér.

Dobré ráno.” pozdravil nás.

„ Dobrý.” odpověděli jsme se Summer naráz.

„ Běžte se ještě prospat. Vzbudím vás v 11:00.” řekl nám a my kývli.

Šli jsme do šaten kde jsme měli nachystaný deky a spacáky. Lehli jsme si a usnuli jsme.

Time skip
„ Holky. Vstavejte.” otevřela jsem oči a viděla jsem trenéra jak se nás snaží vzbudit. Sedla jsem si a Summer taky.

„ Za deset minut ať jste v tělocvičně.” řekl nám a my jsme kývli a on pak odešel.
Převlékali jsme se a šli jsme do tělocvičny.

Trenér už na nás čekal ještě společně s se dvěma kluky a ještě třemi holkami.

„ Takže. Vy co jste tady jste z naší skupiny nejlepší. Zachvili půjdeme do tělocvičny UCLA. Maddison budeš mít společně se Summer bradla. Vivien ty budeš mít kladinu a Ophelia bude mít prostné.” řekl trenér.

„ A vy kluci budete mít bradla a ještě něco.” dodal. „ Rozcvičte se a zkuste si nějaké jednoduché triky.” řekl nám a odešel.
Já jsem se rozeběhla za ním.

„ Trenére? ” zastavil se.

„ Co?” zeptal se mě.

„ Proč nemám prostné. Oba dobře víme že mám dobrou sestavu.” řekla jsem mu.

„ Maddie. Oba víme že ty se tam dostaneš. A prostné predvedes až na mistrovství. Ale teď
potřebujeme abys kvalifikovala naší skupinu.” vysvětlil mi a já kývla.
Šla jsem zpátky za Summer.

„ Cos mu řekla?” zeptala se mě.

„To je jedno.” odpověděla jsem mu . Začali jsme se všichni v kruhu rozcvičovat. Povídali jsme si a smáli se.

Pustili jsme si nějakou hudbu a koukali jsme se na Liu jak si zkouší svoji sestavu. Někdy jsme ji poradily.
A takhle to šlo celý dvě hodiny.

„ Tak lidi. Jedeme.” řekl nám trenér. Vzala jsem si věci a vzpomněla jsem si že jsem měla jít včera s Pedrim na večeři. A taky z vůbec neví kde je.

„ Vpohodě?” zeptal se mě trenér.

„ Jo. Jen nervozita.” ujistim ho. Nasedli jsme do auta a jeli na UCLA.
Přijeli jsme a zase jsme se začali rozcvičovat a s holkama jsme se šli prevlict do tohohle

 Přijeli jsme a zase jsme se začali rozcvičovat a s holkama jsme se šli prevlict do tohohle

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Pedri pov
Někdo zaťukal na dveře. Šel jsem otevřít.

„ Čau brácho.” Gavi mě pozdravil.

„ Zdar.” pozdravil jsem ho nazpátek. Oba jsme si šli sednout na gauč. Zapl jsem televizi a zapl jsem sport.

„ Máš nějakého tucha kam by mohli jít ?” zeptal se mě.

„ Upřímně? Podle mě nás využili a teď odjeli pryč.” odpověděl jsem mu upřímně.

„ Ne. To by neudělali. Ani jedna.” Gavi se přesvědčoval a nebo měl pravdu.
Jsme po přestávce a začíná poslední kolo kvalifikace na mistrovství světa v gymnastice.

Máme tady dvě poslední gymnastky které mají velké šance se dostat na mistrovství.

Dneska ale mají bradla místo prostného. Jako první půjde Summer Conclin. Potřebuje aspoň 90 bodů aby se kvalifikovala.

Maddie pov
„ Summer Conclin.” trenér doprovodil Summer k bradlum. Všechno udělala perfektně. Když dopadla tak ji všichni zatleskali. Summer šla zpátky ke mě. Objala jsem ji.

„ Byla si úžasná Sum.” řeknu ji.

„ A Summer Conclin získává 98 bodů.” Sum mě pevně Objala.

„ A poslední soutěžící. Maddison Clieli.”

„ To zvládneš.” Summer mě poklepala po ramenu. Trenér už na mě čekal. Všichni začali tleskat když jsem přišla k bradlum.
Ted nebo nikdy...

Pedri pov
A poslední soutěžící. Maddison Clieli.
Ozvalo se z televize. Naklonil jsem se dopředu a Gavi taky.

„ To je ten důvod proč se vytratili.” řekl najednou Gavi.
Maddie začala dělat nějaké triky or co to je.

Maddie pov
Dopadla jsem a všichni mi začali tleskat. Šla jsem zpátky na lavičku. Summer mě objala a já se pousmála.

„ A Maddison Clieli získává 105 bodů což znamená že Conclin a Clieli ze skupiny G&A budou reprezentovat USA” řekl někdo. Já a Summer jsme začali skákat nadšením. Všichni nám začali gratulovat.

Pedri pov
„A Maddison Clieli získává 105 bodů což znamená že Conclin a Clieli ze skupiny G &A budou reprezentovat USA. Bohužel se ale skupina G&A nekvalifikovala takže osud zůstává v rukou 18ti letých dívkách. Gratulujeme.” řekl nějaký novinář.

Byl tak záběr na Maddie a Summer jak se objímají a pak to skončilo.

„ Já to pořád nechápu.” řekl Gavi.

„ Jo to jsme dva.”

A/N: Ok další díl. Nevím jak to budu stíhat když mám ještě další tři příběhy nový ale pokusím se vydávat co nejčastěji.
Dnes by měl vyjít druhý příběh na Pedriho a můžu říct že se mi líbí víc než tenhle.
Ale nebudu spoilovat...

MAGIC IN THE AIR Kde žijí příběhy. Začni objevovat