Maddie POV
Se Summer jsme ještě dva dny zůstali ve státech a pak jsme konečně odletěli zpátky do Barcelony.Unavené jsme vyšli z letiště a já si ještě třela oči protože to byli náročný tři dny.
„ Hej Madds. Není to Xavi?” Zeptala se mě Summer. Koukla jsem se stejným směrem a vážně tam stál Xavi. Kývla jsem na Summer a obě jsme šli ke Xavimu .
„ Ahoj. Co tady děláš?” Zeptala jsem se ho.
„ Přišel jsem vás vyzvednout a taky pro vás mám překvápko.” odpověděl. Vzal nám kufry a my jsme si sedli do auta.
Já seděla vepředu a Sum vzadu. Xavi nastartoval auto a konečně jsme odjeli z toho zatraceného letiště.
Summer usínala a já taky měla problém zůstat při vědomí.
„ Maddison seš vpohodě?” zeptal se mě starostně Xavi.
„ Jo. Jenom jsme toho moc nenaspali.” řekla jsem unaveně.
„ Proč jste vůbec byli ve státech?” zeptal se a já trochu zpanikařila.
„ Uhm. Summer měla něco urgentního v rodině a vždycky zmatkuje a dělá chyby tak jsem radši jela s ní.” zalhala jsen a Xavi kývl.
Konečně jsme přijeli ke Xavimu domů. Šli jsme dovnitř a na sedačce seděla nějaká blonďatá holčička. Měla blonďaté vlasy a koukala se na televizi.
Typuji že ji je tak 9.„ Xavi. Ty už seš doma?” zeptala se tichým hláskem a přiběhla za Xavim a objala ho.
„ Ano. Sarah někoho ti představím.” řekl Xavi a klekl si k té holčičce. „ Tohle je Summer a tohle je Maddison. Obě hrají za Barçu.” řekl a Sarah se na něho koukla.
„ Maddison jako Maddie?” zeptala se Xaviho. Ten se jenom pousmál.
„ Ano. Jako ta Maddie o který jsem ti vyprávěl. Maddison tohle je tvoje sestra sarah.” řekl Xavi a zase si stoupl.
Sarah se rozběhla a doslova mi skočila do náruče.„ Ty seš vážně moje sestra?” zeptala se roztomilým hlasem. Dala jsem si zpátky na zem a pousmála jsem se na ni.
„ Ano. Jsem vážně tvoje sestra.” řekla jsem jí. Chvíli jsme si povídali a Summer si šla lehnout do pokoje pro hosty.
Xavi s námi seděl na gauči a všichni tři jsme si nějak povídali.Asi po třech hodinách Summer slezla zeshora a šla si za námi sednout.
„ Sakra. Nezavolala jsem Gavimu.” řekla najednou a mě to taky došlo.
„ A já pedrimu.” řekla jsem a obě jsme už vytahovali telefony ale Xaviho smích nás zastavil.
„ Co je tak k smíchu?” zeptala se ho Sum.
„ Za deset minut mám být na tréninku takže můžete jet se mnou.” navrhl. Já jsem se koukla na Summer a obě jsme se rozběhli ke dveřím. Dali jsme si boty a šli jsme k autu.
Po třech minutách priseli Xavi se Sarah. Všichni jsme vlezli do auta a jeli jsme na trénink.
Po pěti minutách jsme konečně dorazili na stadion. Já a Summer jsme okamžitě vylezli z auta a běželi jsme dovnitř budovy.
Chvíli jsme bloudili chodbami ale pak jsme potkali Frenkieho De Jonga tak jsme ho následovali.
Přišli jsme na hřiště a kluci trénovali. Se Summer jsme si sedli na tribunu a čekali až si nás všimnou.
Po minutě přišel i Xavi šel i se Sarah za klukama.
„ Myslíš si že si nás někdy všimnou?” zeptala jsem se Summer.
„ Hele Pedri si tě už všiml. A jde sem.” řekla mi. Já se koukla jejím směrem a Pedri vážně šel za námi.
Zvedla jsem se a rozeběhla jsem se za ním. Skočila jsem ho do náruče a on mě pevně objal.
„ Omlouvám se že jsem ti nic neřekla.” tekly mi slzy. Nevím proč ale strašně mi chyběl.
„ To je dobrý. Uhm můžeme si po tréninku promluvit?” zeptal se mě sladce a já kývla.
A/N: Tak jo mám špatnou zprávu. Nevím jestli zítra stihnu vydat novou kapitolu A MILLION DREAMS a rozhodně nebudu schopná vydat USELESS THINGS takže se omlouvám.
Ale dobrá zpráva je že začínám na něčem novém pracovat ještě s jednou osubkou ale nebudu spoilovat.
A taky sorry za chyby 😂.
ČTEŠ
MAGIC IN THE AIR
Random18ti letá dívka jménem Maddison Clieli přiletí do Barcelony se svojí nejlepší kamarádkou Summer kvůli fotbalu. Jenže obě netuší že se zamilují do dvou fotbalistů. Co se stane když se pohádají a znovu se setkají na World Cupu? READ MORE TO FIND OUT