CHAPTER 20

291 9 2
                                    

Vzbudila jsem se a všimla jsem si že Pedri tentokrát nezdrhl. Spí vedle mě jako špalek. Jen jsem se pousmála a vstala. Šla jsem do koupelny a udělala jsem raní hygienu. Když jsem po dvaceti minutách přišla zpátky do pokoje tak už Pedri seděl na posteli a díval se do telefonu.

„ Dobré ráno.” pozdravila jsem ho.

„ Dobrý.” stoupl si a šel ke mně. Obmotal si ruce kolem mého pasu a já jemu kolem krku. „ Jak se ti spalo?” zeptal se mě.

„ Teď už dobře.” odpověděla jsem mu a on mi vtiskl krátký polibek.

„ Pojď musíme na snídani.” řekla jsem mu a chytila jsem ho za ruku.

„ Mně se nechce.” řekl mi lenošsky a já se uchechtla.

„ Když nepůjdeš tak já nepůjdu na tvůj zápas.” řekla jsem mu. Pedri hned spozornil, stiskl mi ruku a šli jsem na chodbu.

„ Ještě potřebuju do svého pokoje. Víš prevlict se.” oznámil mi.

„ Já si myslím že bys mohl jít i v tomhle.” zavtipkovala jsem a on se usmál.

„ HA HA. Moc vtipný Maddie.” řekl mi a já se zasmála. Přišli jsme do jeho pokoje a já si sedla na gauč zatímco Pedri se převlíkal. Když už konečně byl tak jsme šli na snídani.

„ Dobrý ráno.” pozdravila jsem Summer,Gaviho a Xaviho.

„ Dobrý.” pozdravili mě zpátky, šla jsem za Sarou a vtiskla jsem jí polibek na tvář a sedla jsem si vedle ní.

„ Tak už jste se konečně usmířili?” zeptal se nás Pablo. Já se podívala na Pedriho a šibalsky se usmála.

„ Pořád ho nesnáším.” odpověděla jsem mu.

„ Já tebe taky Clieli.” řekl mi Pedri a nenávistně jsme se na sebe podívali.

„ Neříkejte mi že tohle budu muset poslouchat do konce mistrovství.” řekl Gavi.

„ Pokud se kvalifikujete.” řekla potichu Summer,ale všichni jsme ji slyšeli. Gavi se na ni podíval pohledem "nepomáháš" a Summer se na něj otočila.

„ No co. Mám pravdu.” obhájila se a já ji bouchla po zádech.

„ Tady Summer přes ten měsíc začala mluvit hodně upřímně takže být tebou bych si na to zvykla Gave.” řekla jsem mu a on se na mě překvapeně podíval.

„ Gave?” zopakoval po mně.

„ Tvoje nová přezdívka.” vysvětlila mu Summer.

„ Vážně? A dal vám někdo povolení?” zeptal se mě a Summer. Podívali jsme se se Summer na sebe a pak jsme se podívali na Gaviho.

„ My sami.” odpověděli jsme se Summer zároveň. Chvíli bylo ticho,ale Xavi se ozval.

„ Hele kdy vám začíná ta soutěž?” zeptal se nás.

„ Okolo 15:00, ale my tam musíme jít dřív. Víš abychom vypadali dobře.” odpověděla jsem mu.

„ No to máš pravdu. To tam musíte jít tak tři hodiny před tím.” zavtipkoval Pedri a já ho nohou kopla. „ Au.” zaklel.

„ Zasloužil sis to.” řekla jsem mu a on na mě udělal nějaký ksichtík.

„ Přestaňte. Chováte se jak děti.” řekl nám Xavi.

„ Já jsem dítě.” přihlásila se Sarah a všichni jsem se uchechtli. Podívala jsem se na čas. Bylo 10:21.

„ Summer za dvě hodiny musíme jít.” oznámila jsem ji a ona kývla.

MAGIC IN THE AIR Kde žijí příběhy. Začni objevovat