O týden později jsem přespala u Pedriho. Vzbudila jsem se a koukla se na telefon. Milion zpráv ze skupiny.
Otevřela jsem chat a viděla jsem jak holky probírají dnešní zápas .
„Doprdele.” rychle jsem se zvedla a to Pedriho vzbudilo.
„ Co se děje?” zeptal se mě.
„ Mám dneska zápas a úplně jsem to zazdila.” odpověděla jsem mu. Šla jsem do svého pokoje. Prevlikla jsem se ,vzala si věci a šla jsem před hotel. Tam už čekal Gavi a Summer.
„ Na co čekáte?” zeptám se jich.
„ Pedri nás má odvést a má zpoždění.” odpověděl mi Gavi.
„ Už jsem tady.” Pedri za náma přiběhl. Otevřel auto a jeli jsme směr stadion.
„ Víš Pedri zajímá mě jak si mohl přijít pozdě.” řekne najednou Gavi.
„ Proč?” zeptám se ho.
„ Vždycky chodí na čas.” odpoví mi. Otočím se na Pedriho a zasměju se.
„ Co?” zeptá se mě se smíchem.
„ Nic.” pořád se směju. Smála jsem se celou cestu. Konečně jsme dorazili na stadion.
„ Uvidíme se na tréninku.” řekl nám Gavi a šel společně s Pedrim do šaten.
Zamávali jsme jim a šli jsme rovnou na hřiště.
Tam už čekali holky z týmu a hlavně tam čekal Xavi.„ Jaktoze jdete pozdě?” zeptal se nás Xavi.
„ Pedri zaspal tak jsme čekali až přijde.” odpověděla jsem mu i za Summer.
„ Dobře. Dneska budete mít trénink společně s klukama. Rozdělil jsem vás už do dvojic. Chcete je znát teď nebo až potom?” zeptal se nás Xavi.
„ Teď.” odpovíme všechny.
„ No dobře...." Xavi řekl všem dvojice a já že Summer jsme byli poslední. „...A poslední Summer a Pedri, Maddison a Gavi. Během tréninku vám ještě řeknu důležité informace o zápase. Kluci zachvilku přijdou tak se rozcvicite s něma.” řekl nám a my kývli.
Čekali jsme na kluky a když přišli tak jim Xavi řekl dvojice. Gavi přišel ke mě a pozdravil mě.
„ Čau dlouho jsme se neviděli.” řekl mi.
„ Jo no asi před 10 minutama.” oba jsme se zasmáli. Šli jsme na hřiště a začali se rozcvičovat.
„ Těšíš se na zápas?” zeptal se mě.
„ Upřímně jsem trochu nervózní ale to asi všichni kteří dělají nějaký sport.” odpověděla jsem mu.
„ Summer mi řekla že děláš gymnastiku.”
„ Summer by někdy měla držet jazyk za zuby.” Gavi se zasmál a já se usmála.
„ A taky ke řekla že ke nesnášíš.” dodal a já se zastavila.
ČTEŠ
MAGIC IN THE AIR
Random18ti letá dívka jménem Maddison Clieli přiletí do Barcelony se svojí nejlepší kamarádkou Summer kvůli fotbalu. Jenže obě netuší že se zamilují do dvou fotbalistů. Co se stane když se pohádají a znovu se setkají na World Cupu? READ MORE TO FIND OUT