Mira szemszöge:
Elkezdtem berendezkedni az irodámba. Az asztalra ki raktam egy képet, ahol én és a szüleim voltak. Imádom a szüleimet.
Ez az irodám. Nekem egy kicsit sötét de azért tetszik.Eljött az ebéd szünet végre, épp a lifthez tartok,amikor meghallom hogy valaki utánam szól. Amikor meg fordulok egy mellkasba ütközök. Persze hogy a fõnököm volt az, ki más lenne.
-Öm, elnézést...
Gyorsan hátra léptem kétt lépést.
-Semmi baj..hová megy??
-Õ Leával megbeszéltük hogy együtt ebédelünk. -Rendben, de érjen vissza 13:46re!
-Pontos leszek!
Majd beszálok liftbe és megnyomom az utolsó gombot. Majd kb 2 perc múlva lent is vagyok, és oda sétálok a recepcióhoz.
-Sziaa
-Oh szia..
-Mehetünk kajalni??
-Persze, csak még ezt el teszem és mehetünk is.
Mutatott valami papirokra majd berakta a fiókba és fogdta a holmiát és meg indultunk kifele.Talaltunk egy jó kis étermet, nagyon nyugis volt. Le ültünk egy asztalhoz és megrendeltük a kaját és elkezdtünk beszélgetni.
-És mesélj, milyen a cég?
-Hu, hát mit akarsz tudni róla??
-Hm, milyen a fõnök??
-Hát ez nagyon jó kérdés. Sokat tudnák mesélni.
-Huu hallgatlak.
-A cégnél szinte mindenki meg volt neki, soha nem volt normális kapcsolata. Nagyon szigoru és ha csak fél órát is késel úgy ordibál veled mint valami hülye.
-Te jó ég, hová kerültem?
Mondtam nevetve.
-Hát..de igazából szeretek ott dolgozni. Jó fejek a kolégák. Vagyis nem mindenki.
-Például?
-Jessika..nagyon beképzelt, azt hiszi ha lefekszik a fõnökkel akkor mindent megtehet.
-Szóval, õ lefeküdt Danival??
-Igen..azt mondják hogy még mai napig is, itt-ott amikor olyan kedvébe van a fõnök.
-Úristen..mondjuk láttni Jessikán hogy egy ribanc szóval nem nagyon lepõdtem meg.
-No ugye, a kinézete mindent elmond.Megebédeltünk és vissza is sétaltunk a céghez. A recepción elvaltak az útjaink. Én fel mentem az irodába.
Épp jelentkezek be a számítógépbe amikor Jessika bejön.
-A fõnök mondta hogy meny be!
-Kopogni luxus??
-Hogy mondtad??
-Nem tudsz kopogni??
-Chh..Túl sokat képzelsz magadról.
-Ja persze..én.
Inkább csak elmentem mellete majd bekopogtam a fõnökhöz majd beléptem.
-Jessika mondta hogy hívatott.
-Igen, ülj le szépen.
-Inkább állok.
-Rendben ahogy akarja, nos..Holnap lesz egy fontos megbeszélésem a Németekel és hát örölnék ha elkisérne.
-Öm én?? Hisz még csak egy napja vagyok itt..és nem is tudom hogy mirõl lenne szó.
-Az nem baj, majd elmondom. De mint titkarnõ azt akarom hogy melletem legyen.
Világos??
-Igen. Mehetek?
-Igen!Kb háromkor értem haza. Szinte be estem az ágyba. Nagyon álmos voltam. Le tusoltam, elvégeztem az esti rutint és mentem aludni.
YOU ARE READING
Utálatos főnök
RomanceEgy fiatal lányról szól aki most végzet az egyetemen. Elkezd dolgozni egy nagyon híres cégnél. Minden szép és jó amíg meg nem ismerte az új főnökét.