Dani:
Másnap fel is hívtam azt a magánnyomozót és megbeszéltem vele egy talalkozót. Délbe egy kávózóba fogunk talalkozni. Nem akartam a céghez hívni mert aztán mentek volna a pletykák. Reggel fel öltöztem és le mentem magamnak kávét csinalni. Kb 2 óra múlva bent is voltam az irodába. Épp az asztalomnál ülök, amikor valaki kopog.
-Gyere!
Mondtam, fel se nézztem. Egyszer csak egy ismerõs hang szólal meg amire rögtön fel kaptam a fejem.
-Elnézést, csak hozztam a terveket.
-Oh Mia, gyere!
Majd oda jön hozzám és elkezdi mutogatni a rajzokat. Nem nagyon figyeltem amit mond. Inkább t nézztem ahogy magyaráz. Istenem milyen gyönyörū.
-És ide jöhetnének a rózsák.
Mutat egy pontra. Azt sem tudom milyen rózsárul beszél.
-Figyelsz rám?
-Mi? Persze figyelek!
-Aha láttom.
Mosolyogva nézz rám. Lassan fel állok és hozzá megyek. Végig õt nézzem. Amikor hozza érek, megsimogatom a kezét lassan. Mélyen a szemébe nézzek majd le az ajkára. Ō mélyen a szemembe nézz és nyel egyett. Majd le nézz a szamra. Meg akarom csókolni! Most itt helybe! Azt sem érdekel ha be jön valaki vagy bármi. Lassan elkezdtek közeledni felé majd ō meg sem mozdul. Csak követi minden mozdulatomat. Amikor majdnem a szajához értem akkor megtorpantam. Nem tehetem ezt. Mi van ha nem is Mira?! Majd elhajolok tōle, és ō kicsit értetlenül nézz rám majd gyorsan kapcsol és hátralni kezd.
-Öm a-akkor é-én most megyek...
-Re-rendben.
Majd gyorsan ki ment. Én idegesen ültem vissza és temetem az arcomat a tenyerembe. Most biztos hülyének nézz.
Gyorsan eltelt a délelōt. Végre itt vagyok a kávézóba és várom a nyomozót. Kb 10 perc múlva meg is érkezik.
-Jó napot, Mr. Jacob?
-Igen én vagyok!
-Nathan Lovas!
-Üljön le! Gyorsan bele is kezdek.
-Hallgatom.
-Nos..
Elmondtak mindent szórul szóra. Remélem hogy megértete amit mondtam.
-Értem, szóval ha jó értem azt hiszi hogy a baratnōlje aki 5 éve eltūnt hogy él de más nevet vett fel?
-Pontosan! És szeretném kideríteni hogy az-az a lány aki most velem dolgozik.
-Értem! Nyugondjon meg! Ki fogom deríteni.
-Rendben. Itt van minden ebbe a mapába. Ha barmi van hívjon.
-Oké, viszlát!
-Viszlát!
Majd a nyomozó távozot. Kb én még maradtam 15 percig aztán én is vissza mentem a céghez. Mia egésznap került amit meg is értek. Remélem hogy a nyomozó hamar kideríti az igazat. Mert én ezt már nem birom.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Utálatos főnök
RomantizmEgy fiatal lányról szól aki most végzet az egyetemen. Elkezd dolgozni egy nagyon híres cégnél. Minden szép és jó amíg meg nem ismerte az új főnökét.