Csak álltunk ott ölelkezve. Nagyon örülök hogy végre a karjaimba zarhatom életem szerelmét. Majd Mira el tavolodot tőlem és a szemembe nézzet.
-Most legszívesebben megölnél igaz?
-Dehogy, jó igen szarul esett amit csinaltál de szeretlek Mira és örülök nagyon neki hogy az a barom nem ölt meg!
-Szeretsz?
-Igen Mira Scott nagyon szeretlek! Már az első talalkozásnal tudtam hogy te vagy az igazi. És amikor azt mondták a rendőrök hogy meghaltal, össze tört bennem valami! 5 évig a munkába temetkeztem és nézztem az ajtót hátha egyszer újra belépsz rajta. És most végre itt vagy előtem. Soha nem akarlak elveszíteni Mira!
Mira csak bámult rám a gyönyörű szemeivel. Majd egyszer csak megcsókolt. Hirtelen le fagytam de gyorsan vissza csókoltam. Csókcsatába kezdtünk. Levegő hiány miatt elvaltunk de most sem engedtem el a karjaimból.
-Szóval te is szeretsz engem?
-Igen Dani! Mindig is szeretelek!
Mosolyogva újra megcsókoltam majd le fektetem őt a kanapéra és úgy csókoltam tovább. Mira elkezdte le venni rólam a pólót amin csak mosolyogtam. Le vette végre a pólomat majd a kezét végig simitotta a hasamon.
-Tudod mennyire hiányzot a kockás hasad?
-Hm, nem mennyire?
-Nagyon!
Mondta, most fordult a kocka én voltam alul és Mira lovagló ülésbe ült rajtam. Le vette magaról a sport melltartótt majd elkezdte csókolni a nyakam majd szépen haladt lefelé. Amikor ODA ért fel nyögtem. Le vette rólam a nadrágot majd elkezdet kényesztetni. Oh kurvásul hiányzot már ez. Halk nyögésekkel díjaztam. Majd amikor majdnem a csúcsnal voltam Mira abba hagyta.
-Nem mehetsz el nélkülem.
Pimasz mosolyra húzzta a szájat amin én csak nevetem. Majd fel húzztam magamhoz és megcsókoltam. Majd fel emeltem és bevitem a halóba. Le dobtam az ágyra majd le vettem a nadrágját és lassan elkezdtem őt kényesztetni. Bele túrt a hajamba és úgy nyögött. A nyelvem egyre gyorsaban járt benne amitől ő néha fel is sikított. Majd egyszer csak abba hagytam és felé kerekedtem. Megcsókoltam majd belé hatoltam. Fel nyögtünk mindketten. Elkezdtem benne mozogni és közbe csókolgatam őt, a nyakát, arcát. Majd amikor érzem hogy mindjárt elmegy és én is hirtelen be gyorsultam amitől Mira nagyokat nyögöt majd 5 perc múlva együtt mentünk el. Majd le feküdtünk egymás mellé, Mira hozzám bújt és én szorosan át karoltam. Majd annyit mondtam neki:
-Mira szeretlek.
-Én is szeretlek Dani.
Majd megcsókolt és vissza feküdt a mellkasomra én pedig simogatam a hátat. Majd szép lassan elnyomot minket az álom.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Utálatos főnök
RomanceEgy fiatal lányról szól aki most végzet az egyetemen. Elkezd dolgozni egy nagyon híres cégnél. Minden szép és jó amíg meg nem ismerte az új főnökét.