-Maga az új lány??
Jött közelebb, megéreztem a parfümje illatátt ami nagyon illatos volt.
-Öm igen, Mita Scott, örvendek.
Nyújtottam felé a kezem, amit el is fogadott.
-Dani Jacob, a cég főnöke!
Majd végig mért, amitől zavarba jöttem. Ezért gyorsan el vettem a kezemet.
-Khm, foglaljon helyet.
-Rendben.
Majd le ültem vele szembe. Fél percig csak bámultuk egymást.
-Nos, miért ezt a céget valasztotta.
-Tudja, most végeztem az egyetemen és hát ez látszott a legjobb döntésnek.
-Miért??
-Hát mert jó sok dolgot hallotam róla.
-Értem. És van pasija vagy esetleg férje?!
Itt le fagytam. Most ezt miért kérdezte meg?! Semmi köze hozzá.
-Khm, hát elnézést de ez maganyügy.
-De szeretném tudni.
-Miért??
-Tudja, kedves Mia..
-Mira!
-Mira, itt hogy is mondjam, keményen kell dolgozni és lehet hogy nem fog este 6kor haza menni hanem csak 24:00kor.
-Értem, és tisztába vagyok vele. De most sem értem hogy ennek miköze ahoz hogy van e baratom.
-Jaaj kicsi Mira. Szóval akkor máshogy mondom, vagy a munkát valassza vagy a magányéletett. Mert a kettő nem nagyon működik, kérdezze meg a többi kolégát, ők biztos tudni fogják.
-Nyugodjon meg! Nincs senkim Mr. Jacob!
-Rendben. Ennyit akartam. Jessika megmutassa az irodáját!
-Rendben.Jessika megmutatta az irodámat. Nagyon szép kis iroda. Szép a kilátás és nagy a tér. De az a baj vele hogy a főnököm irodája mellet van. Azt elfelejtettem mondani hogy a titkarnője leszek vagyis már vagyok. Valahogy ki kell bírnom. Amilyen jól nézz ki olyan bunkó is.
Dani szemszöge:
Amikor Jessika bejött szólni hogy itt az új lány egy kicsit beparáztam hogy olyan lesz mint a volt titkarnőm. Szét szort, nem tudot semmit, késet stb.
-Főnök, itt van az új csaj.
-Rendben küld be.
-Aztán tudnák beszélni??
-Majd megláttom lesz e kedvem.
-Rendben, küldöm.
Jessika egy kis ribanc. Itt ott megfektettem. Jól jön amikor nincs más. Soha nem voltam olyan tipus aki letelepedik egy nő mellet.
Épp a telefonomat bámultam amikor megpillantom az új titkarnőmet. Azta. Kurva jól nézz ki. Fel álltam és elkezdtem felé menni. Ahogy közeletem megpillantotam a gyönyörű arcát és a tökéletes testét. Muszáj lesz magam tűrtősztetni. Amikor meg volt a bemutatkozás helyez foglaltunk a kanapén. Vele szembe ültem. Azok a szép labak, és a többiről nem is beszélek inkább. Muszáj volt meg tudnom hogy van e valakije.
- És van pasija vagy esetleg férje?!
-Khm, hát elnézést de ez maganyügy.
Hát ebbe rohadtul igaza van de muszáj megtudnom!!
-De szeretném tudni.
-Miért??
-Tudja, kedves Mia..
Jól tudtam hogy nem Miának hívják csak egy kicsit játszok vele.
-Mira!
-Mira, itt hogy is mondjam, keményen kell dolgozni és lehet hogy nem fog este 6kor haza menni hanem csak 24:00kor.
-Értem, és tisztába vagyok vele. De most sem értem hogy ennek miköze ahoz hogy van e baratom.
-Jaaj kicsi Mira. Szóval akkor máshogy mondom, vagy a munkát valassza vagy a magányéletett. Mert a kettő nem nagyon működik, kérdezze meg a többi kolégát, ők biztos tudni fogják.
-Nyugodjon meg! Nincs senkim Mr. Jacob!
Itt szó szerint egy kő esett le a szívemről. Fel dobta az egész napom.
-Rendben. Ennyit akartam. Jessika megmutassa az irodáját!
-Rendben.
Majd ki is ment. Én hátra dűltem a kanapén és csak gondolkodtam.
ESTÁS LEYENDO
Utálatos főnök
RomanceEgy fiatal lányról szól aki most végzet az egyetemen. Elkezd dolgozni egy nagyon híres cégnél. Minden szép és jó amíg meg nem ismerte az új főnökét.