MIRA SZEMSZÖGE:
1 hét telt el azóta hogy Daninal aludtam. Azóta próbálom õt kerülni ahogy csak lehet. Lauval a történtek óta nem nagyon beszélek, igazából nagyon hiányzik de valahogy szarul esett, hogy ō és Dani. Inkább nem akarok erre gondolni. Az irodámba ülök és dolgozok. Intézem a papir munkákat mivel a drágalatos fōnökköm rám hagyta. Tipikus. Annyira bele merülök a munkába, hogy észre sem veszem azt, hogy Dani áll az ajtóba.
-Szia.
-Úristen..
-Huh ennyire ijesztō vagyok?
-Nem..de mondja mibe segíthetek?
-Hát igazából..
Becsukta az ajtótt és közelebb jött hozzám.
-Khm.
-Zavarba vagy?
-N-nem..
-Ja láttom, ful vörös vagy.
-Me-meleg van itt.
-Ja biztosan.
Nevet majd le ül az asztalomra.
-Mond mit akarsz!
-Segítséget kérni.
-Te? Tōlem???
-Uhuum.
-Na és mi lenne az?
-Milyen virágot szeret a baratnõd?
Ahogy ezt ki mondta, fére nyeltem. Lauráról beszél?! Minek akar neki virágot venni?!
-Tessék?
-Hát Laura a baratnōd nem?
-Nem..vagyis igem de minek akarsz neki virágot venni?
-Hát tudod, elkezdtünk randizni.
-Ahh értem.
-Azt hittem, hogy mondta.
-Hát nem. De mindegy.
-Szóval? Akkor mit vegyek neki?
-Hát vörös rózsát szereti.
-Ez szuper, és megkérhetlek hogy foglalj nekünk egy asztalt a Masába? Péntek estére?
-P-persze.
-Köszi, na én megyek majd még talalkozunk szia.
-Szia.Olyan fura érzést érzek, hogy azt nem tudom elmondani. Örülnöm kénne hogy a baratnōm talalt egy helyes pasit, de nem tudok neki örülni. Lehet, hogy most egy libának fogtok nézzni de rohadtul nem tetszik hogy a legjobb baratnõm Danival fog együtt vacsorázni az egyik legjobb éterembe!
YOU ARE READING
Utálatos főnök
RomanceEgy fiatal lányról szól aki most végzet az egyetemen. Elkezd dolgozni egy nagyon híres cégnél. Minden szép és jó amíg meg nem ismerte az új főnökét.