MIRA SZEMSZÖGE:
Nem tudom meddig álltunk ott ölelkezve de akkor éreztem azt amit már régóta nem. Rohadtul szerelmes vagyok Daniba. Hiába próbalom tagadni de nem megy, ō az egyetlen ember akinek elmondtam azt hogy mennyire szeretem nagyikámat.
Amikor egy kicsit el távolodtunk egymástól mélyen Dani szemébe nézztem. Istenem azok a szemek. Nem tudom magam kontrolálni. Lassan le nézztem a szajára majd vissza nézztem a szemébe. Csak álltunk ott és nem csináltunk semmit, csak bámultuk egymást. A pillanatott Max zavarja meg.-Khm, elnézést de az édesanyukája van itt Mr. Jacob.
Majd gyorsan szét válltunk és Dani Maxra nézzet.
-Öm jó, megyek.
-Rendben.
Majd rám nézzet.
-Akkor én megyek anyához.
-Oké, én pedig lassan szedem a cucom és haza megyek.
Mondtam, közben végig a szemébe nézztem.
-Rendben, akkor...köszi mindent.
-Szívessen. Akkor szia.
-Szia..
Majd vetetem rá egy utolsó pillantást majd fogdtam a táskámat és a bejárat felé vettem az irányt. Nem akartam talalkozni most Dani anyukájával ezért gyorsan ki léptem a házból és az autómhoz sietem.
Beszáltam majd vetem egy nagy levegōt majd el is indultam. Egész úton az járt a fejembe hogy vajon ha nem jön be Max akkor Dani megcsókolt volna. Lett volna rá mersze.DANI SZEMSZÖGE:
Majdnem megcsókoltuk egymást ha Max nem jön be. Baszus anyám is mit akar tōlem?! Nincs kedvem most hozzá õszintén. Inkább Mirával lennék.
Lassan bemegyek a napaliba ahol anyám ül.-Szia anya.
-Szia fiam.
Jön oda hozzám majd megölel.
-Hát te? Miért jöttél?
-Nem jöhetek át a fiamhoz vagy mi?
-Anya ezt nem mondtam! Csak te nem szoktál így át jönni.
-.....Hogy vagy?
-Anya! Mi történt??
-Apád....
Majd le ül a kanapéra és elkezd sírni. Istenem mit csinalt már megint. Le ülök hozzá és megsimogatom a hátát.
-Anya, mi történt?
-Nagyon össze vesztünk..
-Min?
-Valami apróságon...
-Mégis mi az az apróság?
-Az új szomszédunk...annyira rá van katanva apádra hogy az nem igaz, apád meg észre sem veszi.
-Mégis honan veszed ezt?
-Hát mindig apád körül forog, apád is mindig hozzá jarkal. "Segíteni". Perszee én sem vagyok hülye sem vak. Tudom hogy akar valamit apadtól.
-Istenem, és hány éves?
-Nem tudom 40 körül lehet.
-És apa mit mond?
-Hát szerinted? Hogy hülye vagyok, és hogy csak segíteni jár át neki.
-És lehet hogy igaza van.
-Dani! Te is hülyének nézzel?!
-Anya nem! És senki nem nézz téged hülyének csak egy kicsit túl reagálod.
-Na szép, tudod mit? Költözetek össze apádal! Mert össze illetek! Viszlát!
Majd fel állt és ki sietett az ajtón. Ezt nem hiszem el, miért minden nō ennyire hisztis? Komolyan van olyan nō a földön aki nem haragszik meg mindenért?
ESTÁS LEYENDO
Utálatos főnök
RomanceEgy fiatal lányról szól aki most végzet az egyetemen. Elkezd dolgozni egy nagyon híres cégnél. Minden szép és jó amíg meg nem ismerte az új főnökét.