MIRA SZEMSZÖGE:
Amikor Daniék vissza jöttek a mosdóból akkor észre vette, hogy Daninak rúzsozs a nyaka és Launak pedig el van kenődve a sminkje. Undoritó. Istenem minek jöttem? Mindjárt kiugrok. Fél óra múlva pedig le is szállt a gép. Kiszáltunk és egy kocsi várt minket a reptérnél. Nem akarok velük egy hotelba lenni. Inkább a szüleimnél alszok.
-Figyu..
-Mond, valami baj van?
-Én inkább a szüleimnél szállok meg.
-Tessék?Miért??
-Hát mert ott szeretnék aludni, a régi szobámba.
-De hát már neked is le van foglalva a szobád Mira.
-Tudom és én ki is fogom fizetni.
-De hát...
-Kicsim hagyd, ha a szüleivel akar lenni.
-Pontosan, a megbeszélésen reggel ott leszek.
-Legalabb el viszünk oda.
-Nem kell, fogok egy taxit.
-Miér fizetnél ha mi is el tudunk vinni.
-Dani hagyad már, ha nem akar velünk jönni akkor nem jön. Ennyi.
-Igy van, akkor holnap talalkozunk. Sziasztok!
Majd fogdtam a bőröndömet és be is száltam az első taxiba ami üres volt. Igazából remélem, hogy a szüleim otthon lesznek. Mert emlegetek valamit, hogy fognak menni valami vacsorára.
DANI SZEMSZÖGE:
Az út a szálodaig csendesen telt. Egyszerüen nem értem Laurát. Mi a faszt akart ezzek elérni?? Nem értem ezt a nőt esküszöm. Már bánom, hogy bele mentem ebbe. Inkább béreltem volna egy prostit, hogy játsza el a baratnőmet. Ahogy fel érünk a szobába rögtön számon is kérem.
-Mond már el, hogy a mi faszt csinaltal a reptéren??
-Semmit.
-Ja, miért mondtad azt Mirának hogy ne jöjön ide??
-Most mit kelett volna mondanom?
-Nem tudom, de nem azt hogy inkább menjen a szüleihez aludni.
-Istenem, jó bocsánat.
-Most már sokra megyek vele.
-Figyelj ha nem tetszik akkor el is mehetek, ha jól tudom én teszek neked sziveséget.
-Igen, de ez nem volt benne amit már te csinálsz.
-Mért mit csinálok??
-Csókolgatsz, meg minden mást. Ez nem volt benne a tervbe.
-Most az hogy nézzne ki ha csak fognánk egymás kezét??
-Hát jobban mint az hogy a mosdóba elkezdesz csókolgatni amikor senki nem látt.
-Istenem, bocsánat azért mert nem akartam hogy lebukjunk.
-Jó mindegy, mivel Mira nincs itt igy nem kell egy szobába sem aludnunk, én át megyek a másik szobába te pedig légy itt.
-Jó!
Fogdtam a bőröndömet majd át mentem a másik szobába. Egyenesen a zuhany álla mentem és sokáig csak engedtem magamra a meleg vizet.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Utálatos főnök
RomanceEgy fiatal lányról szól aki most végzet az egyetemen. Elkezd dolgozni egy nagyon híres cégnél. Minden szép és jó amíg meg nem ismerte az új főnökét.