Bir sonbahar sabahı ne kadar güzel olabilirse, bu sabahta öyle güzel ve sakin hiç rüzgar esmiyor. Herşey donuk,ağaçlar;sarı,kırmızı ve kahverengine bürünmüş ve sabah 5.30 alarmı çoktan çalmıştı.
Uyanmak hayatımda sevmediğim zamanlardan biriydi ama erken kalkıp bugünkü toplantıya hazırlanmam gerekiyordu.
Çok acil bir vaka vardı ve çözülmesi gerekiyordu. Beş gün önce Southampton common'da üç erkek cesedi bulunmuştu. Adli tıp tarafından cesetlerin vücutları incelenmeye alınmıştı ve bölgeye çok sayıda polis gelmişti.
Olayı duyduğumuzda hemen olay yerine gittik. Erkeklerin hepsi aynı şekilde öldürülmüştü.
Yüzleri bakılmaz hale gelmişti, hepsinin yüzünde ağır derecede çizikler vardı. Ve hepsinin bacakları kesikti ama ölüm nedenleri tam belli değil ilk bulgular göğüslerinde olan bıçak yarasından kaynaklı olabilir şeklinde.
öldüren kişiyi gören olmamış sadece park görevlisi parka akşam dokuz civarları gelen siyah bir araçtan bahsediyor ama aracın gelmesinde bir sıkıntı görmemiş çünkü aynı araç bir haftadır o civarlarda parkın bir bölümüne yapılmakta olan tadilat için geliyormuş.
Yine sıkıntılı bir cinayet...
Olay yerinde yapılacak olan işleri yaptıktan sonra hope'un arabasıyla merkeze döndük.
Hoseok'a baktığımda o da kötü bir halde duruyordu ama bu cinayetten dolayı morali bozulmadığına eminim.
"Nasıl gidiyor" dediğimde yoldan gözlerini alıp bana baktı.
"Sence iyi değilim zaten kötüyüm birde bu cinayet vakasını bulmamız hiç iyi olmadı" dedi
Hoseok'un neden bu kadar kötü olduğunu biliyordum. Son bir aydır sevgilisi ile araları çok kötüydü düzenli olarak kavga ediyorlardı.
Hoseok ise ayrılmak istemiyordu onu hala seviyordu...
"Biraz moralini düzelt bu kadar üzme kendini"
"Demesi kolay senin için senin kafan dağınık değil. Bir aydır nasıl ruh halindeyim haberim yok izin almayı bile düşündüm ama lanet müdür izin vermiyor benim sebebim çok geçerli bir sebep değilmiş. Ne haldeyim görmüyor sanırım."
"O zaman sana kıyağım olsun vakanın büyük bölümünü ben devir alayım sana da çok az bir iş kalır. Ne dersin?"
"Biliyor musun aslında fena fikir değilmiş
Tamam olur ama bu cinayet biraz farklı gibi bensiz sıkıntı çekersen ne olacak Jsbabshshdh ""Sanmıyorum beni biliyorsun ben bu iş için doğmuşum. Üstelik eğer çok başım sıkışırsa yardımıma geleceğini biliyorum." Diyerek gülmüştüm ve karşılıklı gülmüştük Hoseok en iyi arkadaşlarımdan biriydi aynı lise ve aynı üniversiteden mezun olmuştuk.
O Londra'da doğmuştu fakat bazı sebepler nedeniyle Southampton'a gelmişti ve ilk karşılaşmamız lisede olmuştu o çok iyi biri ve herzaman bana yardım etmeye hazır. Sanırım yaşamımın son anına kadar onu seveceğim.
Biliyorum yoonmin nerde diyebilirsiniz ama hemen sonuca gelmek istemiyorum bir müddet size konuyu anlatmaya karar verdim.
Severek okumanız dileğiyle...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TUTSAK[yoonmin]
Mystery / ThrillerBenim için ne kadar yanlış kişi olsan bile,seni aklımdan çıkaramıyorum Jimin.