bölüm 10

36 3 0
                                    

Dava ile ilgili öğrendiklerimi haber vermek için Yoongi'yi aramıştım. Ben konuştukça nefes alış verişleri sıklaşmaya başladı.

Ne oluyor diye soracakken birtten lanet olsun diye bağırdı. Sonrasında Yoongi'ye seslensem de sesi gelmedi. Bir dakika sonra telefonu kapandı. Başının dertte olduğunu anladım. Yine kafasını bi yere sokmuştu anlaşılan.

Hemen üçüncü kata çıkıp, Tzu'nun odasına girdim. Tzu'ya selam verip hemen lafa başladım.

Sesim çok titriyordu. Yoongi'nin başına bişey geldiğini hissetmiştim. Tzu telaşlı bir şekilde odasına geldiğim için o da dikkat kesilmişti bana.

"Tzu Yoongi'nin telefon sinyalini bulabilir misin? "

"Ne oldu Yoongi'ye neden bu kadar telaşlısın?"

"Az önce onla konuşuyordum. Şu ormandaki dava ile ilgili bilgileri ona söylemek için aramıştım. Konuşurken en son çığlık attı ve sesi kesildi. Biri ona zarar verebilir. Ne olur çabuk olur musun?"

"T-tamam tamam, hemen koyuluyorum işe. Sende telaşlanma senin böyle yapman bi işe yaramaz anlıyomusun beni Hope"

Dediği cümle beni sakinleştirmiyordu. Arkadaşımın başı dertte olabilirken nasıl sakin kalabilirdim ama onu daha fazla korkutmamak için biraz sakin olmaya çalıştım.
"Anlıyorum sakin olmaya çalışacağım. Çavuş'un yanına gidiyorum ben. Ona da haber vermem lazım."

"Sen git o zaman bende telefonun sinyalini bulmaya çalışayım."

Kapıyı açıp odadan çıktığım gibi bir alt kata indim. Merdivenlerden inerken nefes nefese kaldım.
Çavuş'un kapısının önüne gelince hızlıca tıklattım kapıyı.

"İçeri gir" Dediğinde girdim içeri.
Bana neler olduğunu sordu. Sanırım yüzümdeki stresten bişeyler olduğu anlaşılıyordu.

"Çavuş Taehyun Yoongi... "

"Ne oldu Yoongi'ye? "

"Telefonla konuşuyordum. Birtten çığlık attı ve sesi gitti. Biri ona zarar veriyo olabilir."

"Öncelikle sakin ol! En son ne zaman konuştun?"

"Niye herkes sakin olmamı istiyor. Arkadaşıma bi şey olmuş olabilir diyorum herkes bana sakinleş diyor."

Birtten yükseldiğimi fark ettim ve sesimi alçaltarak devam ettim.

"Özür dilerim biraz yükseldim."

"Evet, karşında kim var bazen unutuyorsun Hope. Ayrıca Yoongi'ye daha ne olmuş bilmiyoruz. Bir olay varsa bile önce araştırılması gerekir. Haksızmıyım? "

"Haklısınız. Sadece Yoongi'ye bişeyler olduğunu hissediyorum. Normalde onla konuşurken hiç böyle bi olay başıma gelmemişti."

"Bazen sabır etmek çok önemlidir Hope burda telaşa yer yok. Ben birazdan bir kaç kişiyle görüşme yaparım. Ne olmuş bugün nerdeymiş falan araştırırız. Sende bu olaydan uzak dur."

Uzak durmakmı ne dediğini bilmiyordu sanırım. Sesimi kontrol etmeye çalışarak konuştum.

"Neden uzak duracağım anlamadım."

"Ne olduğu daha belli değil sen işleri daha çok karıştırırsın. Çünkü konu sevdiğin biri ise sakin kalamıyosun."

"Tamam tamam sizin dediğiniz gibi olsun
Fakat Yoongi ile alakalı bişeyler açıklanırsa işlere karışırım."

"O zaman geldiğinde düşünürüz. Şimdi çıkarsan odamdan,işlerimi yapmam lazım."

Bişey demeden çıktım. Neden bu kadar duygusuz bu herif hep sinirlerimi bozmaya başarıyor. Senin işin de cehenneme...

Ne kadar da uzakta kal desede onu dinleyecek hava da değildim.

On dakika sonra Tzu'nun yanına gittim.
Sinyalini bulmasını umuyordum. Gittiğimde hala bilgisayardaydı.

Sanırım hala telefonun sinyalini arıyordu. Köşedeki sandalyeyi kapıp yanına oturdum. Ne durumda olduğunu merak ediyordum.

"Ne durumdasın bulabildin mi?"

"Asıl senin konuşman nasıl geçti. Sana söylemeyi unutmuşum o hapisten kaçırılan adam nasıl olduysa kendisinin davasındaki özel raporları çalmış. Yanında ki yardım edenleri tespit edemedik. Çavuşun haberi olunca sinir küpüne döndü. Tekrar yakalamak daha da zorlaştı diye. Üstelik tek değil birileri ona yardım ediyor. Sana gitme diyecektim malesef unutmuşum."

"Bu şimdi mi söylenir Tzu"

"Ne bilim aklıma gelmedi. Neyse boşver sen çavuşun dediklerini biraz kızar ama dediklerini dinlemiştir."

"Umarım dinlemiştir. Mağlum çok meşgul görünüyordu."

"Of! ne taktın sen de kusura bakma aklıma gelmemiş söylemek."
Dedi ve sustuğumu farkettiğinde devam etti.
"10 dakika daha bekle sinyali bulmama az kaldı."

Ortalama 10 dakika daha bekledikten sonra "buldum" Deyip beni dürttü.

"Ee nerdeymiş Yoongi? "

"Senin geçen ay ziyaret ettiğin bir semt vardı. Kız kaçırmış bir adamı soruşturuyorduk."

"Hatırladım şimdi oralardamıymış? "

"Evet,tam adresi yazıyorum. "

"Çok saol bu iyiliğini unutmayacağım."

"Ne demek sen Yoongi'yi bul yeter..."

Çıkış saati yaklaşınca yanıma 2 polis daha alarak oraya gittim. Kapıyı tıklattım ama kimse açmadı. Az geri çekilerek kapının kulpuna bir el ateş ettim. Eve girdiğimizde evin her yerini karıştırdık ama Yoongi yoktu. Sadece kanepede duran Yoongi'ye ait telefon vardı.

Daha kesin olarak anladım ki başına cidden bişey gelmişti.

Hope kadar önemseyen bir arkadaş olsun yeter. :)

TUTSAK[yoonmin]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin