bölüm 19

25 2 0
                                    

Uzun zaman olmuştu yaşadığım kötü olayların üzerinden ama hala etkileri ben de dün gibi canlıydı. O gün Yoongi'nin yanından ayrılırken bütün yaşadıklarım film şeridi gibi gözlerimin önünden geçmişti. Yataktan kalkıp, üç adım attıktan sonra görüş açım bulanıklaşmaya başladı. Başım şiddetli bir şekilde dönüyordu. En son gözlerimi açtığımda ise yanımda iki adam vardı. Beni ayıltmaya çalışıyorlardı. Gözlerimi açtığımı farkettiklerinde beni yerden kaldırdılar ve toplantı odasında bir koltuğa otutturdular. Başım hala zonkluyordu.

Küçük eskimiş dolaba yönelip, bir ağrı kesici aldım ve dinlenmek için odama gittim...

Aradan yaklaşık 2 saat geçmişti. Kalktığımda yoongi'yi ziyaret etmeye odasına gittim çünkü onun olduğu odada bayıldığımdan merak etmiş olmalıydı. Yoongi'nin odasına girdiğimde yüzünde minik bi şaşırma belirdi. Bana ne olduğunu anlamaya çalışıyordu. Yanına gidip oturdum. Ona baktığımda gözleri yaşlı gibiydi. Dayanamayıp ağlamaya başladım.

Bütün bunları içimde tutmak beni mahvediyordu. Aldığım ani kararla yoongiye ne varsa anlattım...

                           2005

Ben 8 yaşına kadar harika bir çocukluk geçirmiştim 8 yaşında iken abimin bir arkadaşı bizim evimize abimi ziyarete geldi. Abimle sohbet ediyorken bir taraftan bana bakıyordu. Başta bakışları bana garip gelmediyse bile abim bizi yalnız bırakıp duş almaya gittiğinde daha çok yanıma geldi. Sol elini bacağımın üstüne koydu ve biraz duraksayarak söze başladı.

"Sana bir teklifim var eğer istersen çok para kazanırsın ve bazı ihtiyaçlarını almak için ailene yalvarmak zorunda kalmazsın" dedi.

Başta çok kararsız kaldım çünkü abim bu arkadaşını daha tanıyalı 2 hafta olmuştu. Buraya getirmesini annem hiç istemese bile abim zorlayarak eve getirmişti onu.

Bir taraftan elimde para olması bana güzel gibi göründü. Ona nasıl olacak diye sorduğumda. Tekrar lafına devam etti

"Seni bir yere götürücem ama ailene süpriz olacak sonradan öğrendiklerinde senin adına çok sevinecekler gideceğimiz yeri onlara asla söylememen lazım. Yoksa süpriz olmaktan çıkar. Tamam mı?"

Ne olacağını tam söylemiyordu ama süpriz fikrini çok beğenmiştim. Bana iki gün sonra bize yakın olan marketin yanına çıkmamı istedi. Abime ve anneme hiç bir şey söylemedim. İki gün sonra oraya gittiğim de her şey o zamandan sonra başladı.

Beni ormanlık bir yerde olan 2 katlı bir yere götürdü. Korkmaya başlamıştım.
Benim önden yürümeme yol açarak arabanın kapısını kapattı.

Evin kapısına geldiğimizde içimde aşırı korku olduğundan bir boşluk bulup yanından kaçtım.

Ağaçların içinden kaçtığım o dakikalarda ordan kurtulacağıma cidden inanmıştım.
Bir yer bulup oraya saklanmıştım ama sesi geliyordu.

"JİİMİNNN nerdesin bebeğim gel buraya ailene yapacağın süprizi düşünsene ne kadar sevinecekler. Hadi gel benim yanıma. Bak burda aç kalırsan ölürsün. Seni hırsızlar çalabilir. Bana gelirsen ben
Seni korurum küçüğüm."

Daha çok titremeye başladım. Kendimi bayılacak kadar halsiz hissetmeye başlamıştım.

Saklandığım yerde tek ses çıkarmamaya çalışıyordum ama yanlışlıkla bir dala basıp yere düştüm. O sıra fark etti beni.

Yanıma kısa sürede gelip kollarımdan tuttu ve kocaman sırıtmaya başladı.

"Demek buradaydınn Jimin niye kaçtın güzelim. Senin için çok iyi planlarım vardı tabi rahat bir yerde yumuşacık bir yatakta idi ama napalım böyle olması gerekiyormuş" Deyip beni sarı yaprakların oraya yatırdı ve sonra olanlar oldu...

İşini bitirdikten sonra beni eve götürdü.
Odasının içine beni çıplak bir şekilde bağladı ve bayılana kadar dövdü. En son ayıldığımda bana istemediğim şeyleri yaptırmaya başladı. O günden sonra bu korkunç olay ben 10 yaşıma gelene kadar devam etti. 10 yaşıma geldiğimde başka adamlarda eve gelmeye başlayınca daha kötü zamanlarım olmaya başladı alçak piç benim vücudumdan para kazanıyordu. 16 olduğumda bir mucize gerçekleşti. Beni duyan biri beni kurtarmak için o alçağa yalan söyleyip bir gün ayarlatmış. Onun geldiği zamandan sonra hayatım iyileşmeye başladı.

19 yaşıma kadar onla yaşadım ve bu üç yıl boyunca o alçak piçi ve tüm beraber olduğum adamları öldürdük.

O kadar iyi seri katil olmuştum ki polis benim izimi hiç bulamıyordu.

20 yaşıma geçerken beni kurtaran adam öldü O günden sonra çok acımasız biri olmuştum. Artık insanları sadece öldürmüyordum.

Önce canlarını her türlü yakıp yakınlarını öldürüp, sonra ilaçlarla kafasını iyice bozduktan sonra öldürüp intikam alıyordumm...

Ve yoongiye anlatırken en son ekledim.
"Beni kurtaran adam sana çok benziyor yoongi. Seni bu yüzden öldürmek istemiyorum. Nolur yanım da kal. "

Bazen hayat acımasızdır...


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 10, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

TUTSAK[yoonmin]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin