Usiadłem kolejny raz na leżaku przed domem i włączyłem tiktoka, rzadko kiedy oglądałem tę aplikację, ale teraz wyjątkowo mi się nudziło. Przez dobre pół godziny scrolowałem tiktoki, żaden nie przykuł mojej uwagi, dopóki nie pojawiła się piękna dziewczyna. Była farbowaną blondynką, a jej włosy sięgały minimalnie za ramiona. Stała mając na sobie czerwony top i niebieskie jeansy. Te ubrania odkrywały sporą część jej brzucha, przez co mogłem zauważyć jej idealnie płaski brzuch i minimalne wcięcie w talii. Była cudowna.
Analizowałem dokładnie każdy jej ruch od początku filmiku. Najpierw poprawiała swoje włosy ukazując malutkie tatuaże na wewnętrznej stronie jej rąk, później jakby patrzyła za telefon i ruszała ustami do soundu Big Boy. A na samym końcu uśmiechnęła się lekko kucając i biorąc telefon w dłoń. Nagranie się skończyło i leciało od początku i tak w kółko. Nie wiedziałem ile to oglądałem, ale mogłem powiedzieć, że chyba zauroczyłem się w losowej dziewczynie na tiktoku.
Usłyszałem chyba trzeci raz dzwonek do drzwi no tak, zaprosiłem Leo i Kik do domu na typowe granie w fife i picie jakiegoś alkoholu. Szybkim krokiem otworzyłem drzwi i wpuściłem do środka moich przyjaciół.- Co ty tak długo otwierałeś te drzwi?- spytał Mbappe zbijając ze mną piątkę
- Pewnie jakaś kolejną dziewczynę sobie przyprowadził. Mówię ci stary znajdź kogoś na stałe- mruknął Messi siadając na sofie w moim salonie
- Ja po prostu znalazłem matkę moich dzieci w przyszłości, a spotkanie się z nią to formalność- rzuciłem telefon w stronę chłopaków, którzy szybko złapali i zaczęli oglądać filmik
Ja w tym czasie poszedłem po jakieś napoje, najpierw zwykłą Pepsi, a później jakiś alkohol.
- Cóż. Uważam, że spotkanie z tą dziewczyną pójdzie szybko- Kiki podał mi telefon do dłoni, a ja nie mogłem uwierzyć swoim oczom.
Spotkanie z jak się okazało Hailey przyjdzie szybciej niż myślałem.
niklamora
Chcę zaznaczyć, że niektóre zdarzenia opisane w tej książce będą nieprawdziwe, a inne trochę zmienione. Miłego czytania!
CZYTASZ
perfect woman | NEYMAR JR
Fanfiction⚽Hailey Addams to niezbyt znana z wyglądu malarka, jednak jej obrazy są kupowane za dobre kilka tysięcy. Nie ma przyjaciół, ani bliskiej rodziny. Tak naprawdę jest sama, ale na swojej drodze poznaje znanego piłkarza, który później staje się jej przy...