14.

544 27 7
                                    

Ceniłam sobie prywatność i rzadko kiedy mówiłam coś na swoich mediach społecznościowych, dlatego też wielkim wstrząsem były coraz to liczniejsze artykuły na temat mój i Neymara.

Przez ciągle napływające linki, które wysyłała mi Antonella byłam w średnim humorze, ale niektóre z tych plotek poprawiały mi humor, po innych natomiast było mi smutno.

Postanowiłam jakąś część z nich przeczytać i zobaczyć co o mnie sądzą inni. Było to bardzo nierozsądne, ale ciekawość była silniejsza.

KOLEJNA DZIEWCZYNA NEYMARA! CZY TO TYLKO NA JEDNĄ NOC? CO WIEMY O WYBRANCE BRAZYLIJCZYKA?

Media obiegły zdjęcia piłkarza z piękną blondynką. Niektóre osoby uważają, że to mężczyzna ma dobry gust, inni natomiast myślą, że ona go tylko naciągnie na pieniądze. Czy to może być prawda?

JAK BOGATA JEST NOWA WYBRANKA NEYMARA, ZAWODNIKA PSG?

Zacznijmy od tego kim jest nowa dziewczyna Brazylijczyka. Hailey Addams to malarka mieszkająca w stolicy Francji, Paryżu. Nie znamy jej życia prywatnego, ale mniej więcej możemy oszacować jej majątek.

Dom w Paryżu: ok. 250000 €
Samochód: ok. 170000 €
Mieszkanie w Londynie: ok. 100000 €
Sprzęty RTV/AGD: ok. 30000 €
Akcje: 2000 €

Majątek: 552000€

Addams nie jest wcale taka biedna!

NEYMAR NIE MA GUSTU DO KOBIET! CO SĄDZĄ O TYM UŻYTKOWNICY TWITTER?

username: ja uważam, że Hailey jest piękna

username: lepsza Bruna

username: Myślę, że lepsza jest Hailey, bo nie wygląda jakby miała go zdradzić ;)

username: brzydka jest, nie wiem co on w niej widzi

username: ++

username: szczerze to nic wam do tego z kim się przyjaźni czy jest razem. Ich związek nie jest potwierdzony.

Natychmiastowo wyłączyłam mój telefon widząc chamskie komentarze. Zrobiło mi się trochę smutno, ale zauważyłam, że większość wpisów na mój temat jest jednak pozytywna. Przez cały dzień myślałam o tym wszystkim, byłam niedostępna. Koło godziny siedemnastej położyłam się w swoim pokoju włączając pierwszy lepszy film, abym nie czuła się taka samotna w pustym domu, bo Tommy kolejny dzień jest na wycieczce w Hiszpanii. Przez co w ciągu dnia dostawałam milion filmików czy zdjęć.

Położyłam się pod kołdrą czując jej miękki i leciutki dotyk na moim ciele. Byłam bardzo zmęczona przez co kiedy przytuliłam się do poduszki momentalnie usnęłam. Przebudziłam się natomiast koło północy czując nagły przypływ energii i chęci do malowania obrazu. Szybszym krokiem poszłam do mojego gabinetu zaczynając nowy obraz. Nie wiem co ono będzie przedstawiać, ale słuchałam swojej intuicji.

Godzina szósta. Po ciepłej kąpieli ruszyłam do mojego łóżka w celu dalszego snu. Zdjęłam gumkę z moich włosów i rzuciłam się na białą pościel. Nawet nie wiem kiedy odpłynęłam do krainy snu.

Jak zawsze mój sen przerwał dzwonek telefonu.

- Hej, skarbie- usłyszałam od razu po odebraniu

- Hej- mruknęłam

- Wpadnę do ciebie za godzinę. Chcę spędzić z tobą cały dzień- zaśmiał się i słyszałam jak wychodzi z domu

- Śpiąca jestem- ziewnęłam przymykając oczy

- Słychać to. Dobra kończę, bo wsiadam do samochodu

- Okej, będę czekać

- Pa, kocham- usłyszałam przez co trochę mnie to sparaliżowało

kocham
kocham
kocham
kocham

Moje serduszko wykonało kilka fikołków i zaczęłam się momentalnie uśmiechać. Nie pamiętam kiedy ostatni raz słyszałam takie słowa.

Po dokładnej godzinie usłyszałam jak ktoś dzwoni do drzwi. Bardzo szybko wstałam przez co przed moimi oczami zauważyłam mroczki, ale mimo to dalej szłam, żeby otworzyć. Tak jak myślałam w progu stał piłkarz. Musnął lekko moje usta, tak delikatnie, że moje kolana zmiękły.

- Miałem nas zabrać do restauracji, ale te artykuły. Widziałaś je, prawda?- lekko przytaknęłam- Mówiłem, żebyś tego nie robiła- lekko mnie przytulił- Oglądamy film?- spytał wskazując na wielką torbę, w której jak się domyślałam były słodycze

- Można- mruknęłam- U mnie czy w salonie?- spytałam otwierając paczkę kwaśnych żelek

- Obojętnie

Ostatecznie usiedliśmy na sofie kładąc słodycze na stoliku kawowym. Po długich namysłach na ekranie wyświetlał się "Avatar". Byłam na tym a kinie wraz z premierą, zakochałam się w nim.

Leżałam oparta o ramię piłkarza i co jakiś czas wkładałam mu do buzi kwaśne żelki, których było z dziesięć opakowań.

- Mój dietetyk nie będzie zadowolony- zaśmiał się

- Nie musi o tym wiedzieć- wzruszyłam ramionami lekko poprawiając swoją głowę

- W kwietniu jest losowanie grup na mundial. Chcesz iść tam ze mną jako osoba towarzysząca?- spytał otwierając puszkę napoju

- Zostało jeszcze dwa miesiące, a ty już się mnie pytasz- prychnęłam- Wiesz, że znasz odpowiedź na to pytanie? Oczywiście, że tak

niklamora

perfect woman | NEYMAR JROpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz