13.

571 30 2
                                    

Od początku związku mojego i Neymara minął miesiąc. Cały nasz związek był prywatny, żadne media go jeszcze nie odkryły. Podczas tego jakże wyczerpującego miesiąca w moim życiu zmieniło się trochę. Tommy znalazł jakąś dorywczą pracę w kawiarni, sprzedałam kilka moich dzieł i byłam na kilku licytacjach czy spotkaniach artystów, Antonella stała się jedną z bliższych mi osób w bardzo krótkim czasie. Cieszyłam się z takiego obiegu spraw, a to wszystko przez jedną, głupią wiadomość.

Smacznie spałam po nieprzespanej nocy kiedy kończyłam jeden z moich największych obrazów. Płótno miało metr na trzy metry. Przedstawiał on panoramę Paryża w czasie drugiej wojny światowej w nowoczesnym stylu. W moich pracach rzadko kiedy znajdował się motyw historii.

Mój sen został przerwany przez dzwoniący telefon. Na początku myślałam, że ta osoba sobie odpuści lecz po trzecim razie postanowiłam przeciągnąć zieloną słuchawkę.

- Hailey!- na sam krzyk dziewczyny z drugiej strony odsunęłam telefon od ucha

- Anto, co się stało?- spytałam ziewając

- Zobacz link, który ci wysłałam- mruknęła szybko się rozłączając

Najpierw pomyślałam, że to kolejny super artykuł na jej temat. Pośpiesznie kliknełam w link wysłany w wiadomości na Messengerze. Po chwili włączyła mi się strona plotkarska, a na sam widok nagłówka zakrztusiłam się własną śliną.

- Nowa wybrana Neymara, co wiemy na jej temat?- przeczytałam pod nosem

Neymar był widziany w okolicach najbogatszej dzielnicy z piękną blondynką w czasie sylwestra. Później postanowiliśmy się lekko przyjrzeć ich relacji.

Zobacz kto skradł serce 29-letniego piłkarza!

Neymar jr niedawno był w związku z Bruną Marquezine l.26 , jednak jak podają media jest to już nieaktualne. Jak wynika z naszych źródeł nową dziewczyną piłkarza jest artystka. Hailey Addams ma 24 lata i pochodzi z Anglii. Co jeszcze wiemy na jej temat?

ŻYCIE PRYWATNE I DZIECIŃSTWO ADDAMS

Hailey Addams urodziła się 29 czerwca 1996 roku w Londynie. Swoją karierę rozpoczęła w wieku 16 lat, a świat o niej usłyszał kiedy miała zaledwie 18 i od tego czasu w dosyć regularnych odstępach czasu pokazuje się na swoim Instagramie @hail3y_addams i różnych licytacjach czy spotkaniach. Kiedyś malarka ceniła sobie prywatność i jedyne co o niej wiemy to jest to, że uciekła z domu i właśnie od 16 roku życia utrzymuje się sama.

Addams jest bardzo samotnym człowiekiem, a tak było przynajmniej dopóki nie spotkała się z Neymarem! Skąd to wiemy? Porównajmy zdjęcia na Instagramie. Na jednych jest samotna, pokazuje jak maluje, a teraz nagle imprezy czy nawet zdjęcie z tajemniczym mężczyzną!

Hailey Addams i Neymar da Silva Santos Junior mieli spotkać się na meczu PSG vs Lyon i tak się stało! Paparazzi dostrzegło ich dwójkę pod stadionem lecz na początku obyło się bez spekulacji.

Nie mogłam uwierzyć w to co zoabczyłam. Natychmiastowo wstałam i zadzwoniłam do Antonelli. Nerwowo chodziłam po pokoju lekko obgryzając paznokcie.

- Mogło być gorzej- to pierwsze co powiedziała kobieta- Wiesz zawsze mogli cię od razu wyzywać i kłamać na twój temat, a tu tylko mówią kim jesteś.

- Nie chcę, żeby były jakieś niepotrzebne spekulacje- mruknęłam

- Będzie dobrze. Nie odpowiadaj na to, zostaw to bez komentarza- mówiła- Byłabyś w stanie zaopiekować się Ciro, Mateo i Thiago? Zajmiesz czymś głowę, a mi pomożesz

- Mogę. O której ich przywieziesz?

- Będę za godzinę. Muszę kończyć pa- powiedziała szybko rozłączając się

Ja natomiast zrobiłam całą moją poranną rutynę, czyli prysznic, makijaż i ogarnięcie pokoju. Po skończeniu usłyszałam dzwonek do drzwi przez co ruszyłam szybkim krokiem, żeby otworzyć drzwi. Tak jak myślałam, na moim tarasie stała Antonella razem ze swoimi dziećmi.

- Hej- przytuliłam się do brązowowłosej- hejka- zwróciłam się do chłopców i przybiłam z nimi żółwika

- Dobra ja uciekam. Chłopcy bądźcie grzeczni, a tobie dziękuję bardzo- ucałowała mój policzek i odeszła do swojego samochodu

- Dobra, co chcecie robić?- spytałam- Po pierwsze jakbyście nie wiedzieli to jestem Hailey. Mam Xboxa jakbyście się nudzili i tam kilka gier, zawsze możemy obejrzeć film, porobić ciasto, babeczki, ugotować coś możemy- wyliczałam na palcach

- Mogę zagrać?- spytał Thiago, najstarszy syn Anto i Leo

- Są dwa pady?- spytał trochę młodszy

- Tak, jak cos to włączycie sobie i wybierzcie grę. Mam tam kilka. A my Ciro, co robimy?- zwróciłam się do najmłodszego

- Babeczki!- krzyknął próbując zdjąć buciki

- Dobrze, pomóc ci?- spytałam na co ten przytaknął

Dokładnie odłożyłam buty i powiesiłam kurtkę. Biorąc małą rączkę chłopca poszłam z nim do kuchni. Posadziłam chłopca na blacie i zaczęłam wyjmować potrzebne składniki.

- Jaki smak? Truskawka, czekolada czy czekoladowo waniliowe- spytałam pokazując dokładnie opakowanie

- Truskawka!- krzyknął chłopiec chcąc przytrzymać pudełko

- A polewa? Ja bym wzięła czekoladową

- Tak, czekolada. Lubię czekoladę. Mogę wybrać ozdoby?

- Jasne- mruknęłam otwierając szufladę, aby chłopiec sobie coś wziął

Kiedy mieliśmy wszystko podsunęłam dziecku krzesło, gdyż Ciro był zbyt niski, aby dosięgać do blatu i pomóc mi w robieniu babeczek.

- Wujek Ney!- poczułam jak trzylatek schodzi z krzesełka i biegnie w nieznaną mi stronę

- Hejka, Ciro

Piłkarz zbił z chłopcem piątkę i szybko podszedł do mojej osoby składając krótki pocałunek.

- Ble- młodszy udawał, że zaraz zwymiotuje widząc mnie i Neymara

Cicho się zaśmiałam i wróciłam do przygotowywania babeczek.

- Co robicie?- spytał

- Babeczki. Ciocia Hailey zajmuje się mną, Thiago i Mateo, oni grają w coś, a my pieczemy takie pyszności. Wujku, wiesz, że będą to truskawkowe babeczki z czekoladową polewą i jeszcze je ozdobie

Dało się zauważyć, że trzylatek bardzo lubi Juninho i czuje się w jego towarzystwie bardzo komfortowo.

Po godzinie wyjęłam blachę z piekarnika z upieczonymi już babeczkami.

- Nie dotykaj nic, jest gorące- ostrzegłam szatyna- Zaraz dam ci dekoracje

niklamora

perfect woman | NEYMAR JROpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz