1~Lanetli gece

2.7K 233 113
                                    

O gün arkadaşlarının zoruyla ilk defa klübe gitmişti Jeongin.İçeri girdiklerinde etrafa bakınmış,incelemeye koyulmuştu.
Diğerleri bara doğru gidince o da yanlarına gitmişti, bara oturup arkadaşlarının ne aldığına bakmıştı daha sonra da Jisung ne aldıysa aynısını sipariş vermişti;

"Jeong'um o senin için fazla ağır olmaz mı? "

Jeong, Jisung'a bir bakış atmış ve kafasını hayır anlamında sallamıştı, bunun üzerine Jisung susmaya karar vermişti.
Siparişleri geldiklerinde Jeong içkisini alıp diğerlerinin yanından içeriyi dolaşmak için ayrılmıştı.Uzun bir süre yürüdükten sonra bir kapıya rastlamıştı üstünde "Girilmez" yazıyordu, Jeong ise merakına yenik düşmüş içkisini hızla içerek bardağı yere bırakıp yavaşça kapıyı aralamıştı. İçeride saçları kahverengi ve siyah karışımı olan,kıyafetleri jilet gibi gözüken biri oturmuş elindeki listeyi okurken içki içiyordu.
Elbette Jeong o içkiyi kafasına diktiği için kafası epey güzeldi, bu yüzden dayanamayıp içeri dalmıştı;

"Senin burda ne işin var? Kör müsün girilmez yazıyo"

"Hmm körümğ"

Changbin'den

-iç ses-

Bununla mı uğraşıcam bide? Korumalara koridorda durmalarını söylemiştim?
Hepsi aptal, hepsi.
Ama bi saniye lan bu niye bebeğe beziyor lan, niye sorguluyorum?

"Çık odadan"

Jeong, karşısındaki emre uymak yerine ona daha fazla yaklaşmış ve onu dudağından öpmüştü, ayık olsaydı bu yaptıklarına inanamazdı ama evet o ayık değildi...
Chang ise şuan şoktaydı ama madem kendi yapmıştı, o da karşılık vermişti zaten onun kafası da pek yerinde değildi...

Sabah

Jeongin'den

Uyandığımda bilmediğim bir yerdeydim, dudağım fazlasıyla acıyordu ve başım çatlıyordu, akşam bara geldiğimizden başka birşey aklıma gelmiyordu. Yan tarafıma baktığımda gözüme bir yerden tanıdık gelen kişiyi gördüm. Kim olduğunu bilmiyordum? Neden aynı yataktaydık?
Aklımadaki şeyin gerçek olmamasını umarak yataktan hızla kalkmıştım,
Ben hızla kalkınca bunu hissetmiş olucak ki o da uyanmıştı;

"Noluyo beğ"

Yutkunmuştum, korkuyordum ikimize baktığımda üstümüze birşey olmadığını fark edip daha da utandım ve üstüme kıyafetimi geçiri verdim.

"Ö-özür dilerim..akşam n-noldu.."

Changbin'den

Bana soru sorarken gözlerini kaçırıyordu ve bu onu daha da tatlı yapmıştı, neden bilmiyordum ama ilk görüşte aşık olmadığımı düşünmeliydim, mal olamazdım?

"Akşam sarhoştun,bende öyleydim ve yanlış giden şeyler oldu sanırım. Özür dilerim"

Bunu duyunca gözleri dolmuştu ve yeri incelemeye başlamıştı, sanırım gerçekten etkilenmişti.

Yazardan

Jeongin akşam olanları hatırlamış ve kendini daha da iğrenç hissetmişti, o ne yapmıştı? Tanımadığı birine kendini teslim etmişti....
Chang ve Jeong uzun süre bakışmaya başlamışlardı sessizliği bozan Chang olmuştu;

"İstersen banyo yap, sonra kahvaltı yapalım seni eve bırakayım? "

Jeong  kendi elini sıkmıştı,istemiyordu çok utanıyordu bu yüzden sadece kıyafetlerini düzeltmiş ve o evden çıkmıştı...

  ( .... )

İlk bölüm kısa oldu ama umarım beğenirsiniz <3

The Mafia In Your Mind 🔪 | JeongbinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin