Aradan tam tamına yedi gün geçmişti o konuşmanın ardından.İki genç çocuk eski hayatına geri dönmüş -yani olabildiğince- ve ilişkilerini gizli bir şekilde yaşamaya başlamışlardı.
Çünkü Chang'in düşmanları ve annesi -O, onu öyle görmüyor- bu ilişkiyi ona karşı kullanabilecek oldukları konusunu göz önünde bulundurmuş, sevgilisine ne olursa olsun kimseye bu ilişkiden haber vermemesini tembih etmişti.Onu tedirgin eden bir şey daha da vardı.Bi' yandan bu olayları sevgilisine yansıtmamaya özen de göstermeliydi Changbin.Fakat bu o kadar zordu ki, çünkü Jeongin neredeyse her mimiğinden ve hareketinden birşey olup, olmadığını çözmeye başlamıştı.Bu kadar kısa sürede onu bu kadar iyi tanıyacağını düşünememişti siyah saçlı çocuk.Jeongin ise Chang'i neredeyse 4 gündür görmemişti ve haber almamıştı, onun için çok endişe ediyordu ve onun başına bir şey gelmemiş olmasını umut ediyordu.
Artık evde bi' o yana bi' bu yana gidip, düşünmekten yorulmuştu sarışın çocuk. Sonunda koltuğa oturup tekrar sevgilisini aramayı denedi, fakat telefonu açan biri olmadı.Telefonu çalıyordu ama neden herhangi biri açmıyordu? Jeongin bu sorunun cevabını artık almak istiyordu.
Bu yüzden evden çıkıp bisikletine binmiş ve telefonunu çıkarıp 'Chan'ı' aramıştı;"-Alo"
"+Jeongin? Bir sorun mu var?"
"-Evde misin? Yanına gelmem gerekiyor"
"+Evdeyim,ne olduğunu
anlat gelince""-Tamam hyung, geliyorum"
(...)
"Anlat bakalım, nedir bu konuşmak istediğin şey? "Çekinmişti Jeong,ayrıca sevgilisinin ona basa basa tembih ettiği şeyi yapıyordu tam olarak.Fakat dört gündür haber alamamıştı ondan.Bu bence yeterli bir süreydi.Chan genellikle böyle şeyleri ayrıntısına kadar bilirdi, bu yüzden de ona gelmişti ay yüzlü çocuk.
"Sen.."
"Ne ben? Jeongin geveleme lütfen"
Derin bir nefes alıp, hızlı bir şekilde, nefes almadan konuşmuştu Jeongin;
"Sen Seo Changbin'i tanıyor musun?
Tanıyorsan nasıl ulaşırım ona? Bana yardım et Chan onun için korkuyorum."Chan bu hız hem de dediği herşey için kısa bir şoka girmişti ve kısa süre içinde toparlanıp konuşmaya başladı;
"Birincisi,sakin konuş bu gidişle yeni bir rap rekoru kırıcaksın.
İkincisi ise Changbin'i nereden tanıyorsun? "Derin bir nefes alıp gözlerini açmıştı Jeongin ve Chan'ın sorgularcasına olan yüz ifadesi ile karşılaşmıştı;
"Şey..Chan senden saklayamam, bana tembih etti neden bilmiyorum ya da biliyorum ama emin değilim fakat..
O benim sevgilim Chan"Chan inanmamış bir şekilde ona bakıyordu,derin bir nefes almış ve ayağa kalkıp odada yürürken konuşmaya başlamıştı;
"Peşimden gel"
Bu sözden sonra Jeong kalkıp, Chan'ı takip etmeye başlamıştı.Koridorun sonunda olan odaya girdiler ve Chan onu bir cam dolabın önüne gelip resimleri gösterdi;
"Seo benim arkadaşımdı,yaklaşık 6 yıl önce.Babasının mafya olduğunu biliyordum o zamanlar ama o koltuğun ona kalacağını değil.Bunu öğrendiğim an ister istemez ondan uzaklaştım fakat aynı zamanda da onun takibindeydim."
Anlamsızca bu konuşmanın nereye gideceğini düşünüyordu Jeong ve sadece fotoğraflar ile konuşmaya odaklanmıştı.
"Beni yanına davet etti, yakın olmak için kabul ettim fakat kısa zamanda beni yakaladı. O yandan bu yana iletişimimiz olmadı"
Diyip,küçüğe döndü Chan ve onun omuzlarına ellerini koyup konuşmaya devam etti;
"Hayatına kolay kolay kimseyi almıyor, çok kimsesi yok hatta kimsesi, başına ne gelmiş olacağını soracaksan eğer.."
Kafasını sallamıştı küçük ve Chan'ı dikkat ile dinlemeye devam etmişti.
"Bunu senin için araştıracağım, gerekirse adam sızdırıp merakını gidereceğim çünkü bilmeye hakkın var.Senden tek birşey istiyorum, çok dikkat et"
"Edicem hyung... Çok teşekkür ederim"
Diyip, Chan'a sarılmıştı ay yüzlü olan...
(...)
Aradan 2 gün daha geçmişti fakat ne Chan'dan ne de Chang'den haber vardı, ümidi yerlerdeydi ay yüzlü çocuğun..
Derken telefonuna bir mesaj geldiğini gördü ve hemen telefonu eline alıp okumaya başladı.~Mesaj
Korkuyor olmalısın,
Korkmakta haklısın,
Boşuna aramasana
Nasıl olsa bulamazsın,
Bana güvenmektense
Başka birşey yapamazsın.Adrese ya gelirsin,
Ya da gelmezsin
Ben bilmem sen bileceksin,
Fakat gelirsen onu göreceksin
Çok ümit etme, belki de göremeyeceksin.Adres;_______________________
"Hangi manyak bir şiir ile mesaj atar ki!"
Bunu diyip adrese bakmaya başlamıştı sarışın,Chan'a söylemeli miydi?
Ya o harekete geçene kadar,o eğer oradaysa başına birşey gelir miydi?
Bu yüzden aramadı Chan'ı, küçük olan...(...)
Biliyorum ne zamandır bölüm gelmedi, gerçekten çok özür dilerim.Ayrıca herkese geçmiş olsun,vefat edenlere Allah'tan rahmet enkaz altında kalanlara ve yakınlarına Allah yardımcısı olsun ve sabır versin diyorum.
Hem kendi kafam, belki de sizin kafanız da dağılır diye bölüm attım ve emin olunki en kısa zamanda yeni bölüm gelecek.Kendinize çok dikkat edin lütfen.Yakında görüşmek üzere 💓
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Mafia In Your Mind 🔪 | Jeongbin
RandomHerşey o lanetli gece olan büyük hatadan sonra başlamıştı. İki genç aynı yatakta uyanmış, masum olanın ise hayatı kararmıştı. Daha fazla neler olacaktı?