Still love you (នៅតែស្រឡាញ់អ្នក)

196 30 4
                                    

Part 14
 
     អាឡូចៅហ្វាយលោកជេយចេញទៅបាត់ហើយតើឲខ្ញុំចូលទៅចាប់គេឥឡូវនេះទេ ..

    កុំទាន់អី...ឯងគ្រាន់តែខ្លង់មើលសកម្មភាពរបស់គេសិនទៅបានហើយ!!

      បាទចៅហ្វាយ...!! ទូរស័ព្ទក៏ត្រូវបានកាត់ផ្ដាច់ការសន្ទនារវាងចៅហ្វាយនឹងកូនចៅ
 
    Heeseung ដាក់ទូរស័ព្ទចុះរួចកាន់យករូបថតរបស់jungwonយកមកមើលដោយភ្ជាប់មកជាមួយនឹងស្នាមញញឹមនៃសេចក្ដីស្រឡាញ់ " យ៉ាង ជុងវ៉ុនហេតុអីមនុស្សឯងស្រឡាញ់មិនមែនជាខ្ញុំ ខ្ញុំឈឺចាប់ណាស់ឯងដឹងទេពេលដែលមនុស្សដែលឯងស្រឡាញ់គឺជាសត្រូវរបស់ខ្ញុំ" ពាក្យយ៉ាងខ្លីចេញពីមាត់រាងក្រាស់ទៅកាន់រូបថតរបស់រាងតូចដែលញញឹមចេញថ្ពាល់ខួចមកធ្វើឲនរណាឃើញក៏បាក់ស្រឹបជាមួយនឹងសម្រស់របស់គេ ....!! 
      _________
      ជេយ៍បើកឡានមកដល់ក្រុមហ៊ុនរបស់គេវិញដោយចំណាយពេល២ម៉ោងទើបមកដល់

      បងជេយ...!! Sumiiគ្រាន់តែឃើញរាងក្រាស់ដើរចូលមកដល់ភ្លាមក៏ប្រញាប់រត់មកភ្លែតតែម្ដង

      ក្រុមហ៊ុនមានបញ្ហាអី....!!

      គឺខ្ញុំក៏មិនដឹងដែលបង...សុខសុខភាគហ៊ុនក៏ធ្លាក់ចុះយកតែម្ដង...គឺរកមូលហេតុមិនឃើញទេ!!

      ហេតុអ្វីក៏ទៅជាបែបនេះ....ហើយចុះលោកពូគាត់ទៅណាហើយ..!!

      គឺ...គឺ..លោកពូគាត់សម្រាកនៅមន្ទីពេទ្យ...!!

      ហាស់..លោកពូចូលពេទ្យហេតុអីឯងមិនប្រាប់បង!!

      គឺ...ខ្ញុំសុំទោសណាលោកពូមិនចង់ឲបងបារម្ភទើបគាត់ប្រាប់ខ្ញុំកុំអោយប្រាប់រឿងនេះដល់បង !!

      ហឺយ..ពិតជាចំមេនហើយ...ឯងមិនព្រមប្រាប់បងអោយលឿនជាងនេះ...ឯងក៏ដឹងថាលោកពូឈឺហើយគ្មាននរណាគ្រប់គ្រងក្រុមហ៊ុនឥឡូវឃើញទេកើតរឿងរញ៉េរញ៉ៃទាល់តែបាន !!

      គឺខ្ញុំមិនចង់រំខានដល់ពេលវេលាផ្ទាល់ខ្លួនបង...!!

      តែទៅជាយ៉ាងណាឯងក៏ត្រូវប្រាប់បងបន្តិចដែល ...!!

      គឺខ្ញុំសុំទោសពិតមេន....!!

      បានហើយបងមិនប្រកាន់ខឹងទេប៉ុន្តែឯងជួយរៀបចំឯងសារអោយបងឥឡូវនេះ !!

Still love you ( នៅតែ​ស្រឡាញ់​អ្នក )Where stories live. Discover now