still love you (នៅតែស្រលាញ់អ្នក)

163 26 2
                                    

Part 28

ខ្ញុំមិនបានយំគ្រាន់តែមិនអាចហាមទឹកភ្នែកកុំឲវាស្រក់មកបាន..!!

         បង...!!

         បងមិនបាច់និយាយអ្វីទេ...ខ្ញុំយល់គ្រប់យ៉ាងហើយ!! បញ្ចប់ប្រយោគហើយនាងក៏បែរមុខទៅមើលទេសភាពនៅខាងក្រៅកញ្ចក់ឡានវិញចំណែកជេយ៍ក៏បានត្រឹមតែមើលនាងពីក្រោយឃ្នងដោយមិននិយាយអ្វីមួយម៉ាត់...

         ..........
         កាត់មកដល់រាងតូចជុងវ៉ុនឯណេះវិញមិនដឹងជាកំពុងអង្គុយធ្វើអីទេមួយថ្ងៃៗឃើញតែនៅក្នុងចង្ក្រានបាយធ្វើនេះធ្វើនោះមិនចេះសម្រាកសោះនេះក៏ប្រហែលមកពីវាជាទំលាប់របស់រាងតូចហើយដែលមិនចេះទំនេរដូចគេមនុស្សធ្លាប់តែធ្វើការងារសឹងតែគ្មានពេលសម្រាកឲមកអង្គុយមួយកន្លែងឲគេបម្រើនេះបម្រើរនោះ គ្មានអ្នកណាអាចនៅបានទេ....

         អ្នកប្រុសកំពុងធ្វើអីនឹងឈ្ងុយដល់ហើយ...!!

         អ៎..ជេគមកក៏ល្អហើយណាចាំជួយជួនខ្ញុំទៅកន្លែងធ្វើការហីុសឹុងផង...!! រាងតូចនិយាយទៅកាន់ជេគដៃក៏កំពុងតែមមាញឹកនឹងដួសម្ហូបដាក់ក្នុងស្រាក់...

         អ្នកប្រុសទៅក្រុមហ៊ុនធ្វើអី? ជេគសួរទាំងឆ្ងល់ព្រោះនៅសុខសុខជុងវ៉ុនក៏ចង់ទៅរកហីុសុឹងភ្លាមៗ

         គឺខ្ញុំចង់យកបាយទៅអោយគាត់ ហើយក៏ចង់ចូលផ្សារទិញរបស់ខ្លះសង្ឃឹមថាជេគមិនថាអីទេណា...!!

         អូយខ្ញុំមិនហ៊ានថាអីទេ...ចាំខ្ញុំជូុនអ្នកប្រុសទៅ..!!

         អរគុណហើយណាជេគ ...!! ស្នាមញញឹមក៏លេចឡើងលើផ្ទៃមុខជិងវ៉ុនរួមជាមួយនឹងពាក្យអរគុណ

         បាទមិនអីទេវាជាតួនាទីរបស់ខ្ញុំស្រាប់ហើយ..បើចឹងខ្ញុំទៅចាំអ្នកប្រុសក្នុងឡានមុនណា...!! ជុងវ៉ុនមិនតអ្វីបានត្រឹមតែញញឹមហើយងក់ក្បាលជាការយល់ព្រម...

         ____________
         LH. G .GROUP

         តុ..តុ..!! សម្លេងគោះធ្វាបន្លឺឡើងដាស់អារម្មណ៍អ្នកដែលកំពុងផ្ដោតលើការងារឲបង្វែរអារម្មណ៍ទៅរកប្រភពសម្លេងវិញ...

         ចូលមក...!! សម្លេងដ៏មាំុអំពីអ្នកខាងក្នុងជាសញ្ញាឲអ្នកខាងក្រៅបានដឹង...

Still love you ( នៅតែ​ស្រឡាញ់​អ្នក )Where stories live. Discover now