Chapter 13 - You looked cute in that shirt.

1.3K 85 3
                                    

Neymar dostał wstępną diagnozę. Zalecony przede wszystkim odpoczynek. Jego występ w następnym meczu stoi pod znakiem zapytania. Mogę jedynie się domyślać co czuje. Przez najbliższy tydzień będzie pod stałą opieką pielęgniarek. Dostał prywatny apartament na ten okres. Kiedy spytał mnie czy pojadę tam z nim wymiękłam. Odmowa nie wchodziła w grę. Ten smutek w oczach zapamiętam na długo. Stoimy właśnie przed drzwiami do apartamentu. Przetransportowali nas tak, by żadne media nie miały dostępu do nas, w głównej mierze do poszkodowanego piłkarza.

— Ney, jesteś pewien, że nie będę przeszkadzać? Jutro też jest dzień, mogę przyjść jutro. - spytałam nieśmiało. Dopiero teraz stojąc tutaj z nim uświadomiłam sobie na co się zgodziłam. Nie jestem totalnie przygotowana, nie mam żadnych ciuchów, kosmetyków.

— Sabine, proszę. Nie przeszkadzasz i nie będziesz przeszkadzać. Po prostu bądź tu, bądź ze mną. - wydusił z siebie.

Pokiwałam głową dając znak, że rozumiem.

- - - - - - - - - -

Siedzimy w jednej z sypialni. Neymar leży na specjalnym łóżku, a ja siedzę na fotelu znajdującym się tuż obok. W tle na telewizorze lecą wiadomości. Jak można się domyślać jednym z tematów dzisiejszego wydania jest mecz Brazylii z Serbią, a jednocześnie kontuzja Neymara. Nagle na ekranie pojawiło się zdjęcie z trybun. To ja. Paparazzi robili mi zdjęcia, gdy ja byłam wtedy tego totalnie nieświadoma. Byłam skupiona na meczu.

— Słodko wyglądałaś w tej koszulce. - padło z jego ust.

Zawstydzasz mnie Ney, nie rób tak.

— Widzisz ten nagłówek? "Another day, another date - czy paryska influencerka ma zamiar poznać bliżej każdego zawodnika reprezentacji Brazylii"?! - spytałam lekko oburzona.

— Nie przejmuj się, dokładnie to jest ich cel. Wbijają w Ciebie szpileczki. - westchnął

Po kolei na ekranie zaczęły pojawiać się zdjęcia. Najpierw zdjęcie z mojego instagrama, które przedstawia mnie i Richarlisona. Następne zdjęcie jakie się pojawiło było zrobione z ukrycia. Ja i Richarlison jedzący sushi, fajnie. Wolałam nie wspominać tamtego wyjścia. Po zdjęciach z Richarlisonem pojawiło się zdjęcie przedstawiające mnie i Neymara. My na parkingu przed stadionem, akurat z tym wyjściem mam dobre wspomnienia. Spojrzałam w tym momencie na leżącego obok piłkarza. Uśmiechał się. Na następnym byłam ponownie z Neymarem, ale tym razem już na trybunach. Na zdjęciu uchwycono moment kiedy Neymar intensywnie wbija swój wzrok we mnie.

— Ładne te zdjęcie nam zrobili. - tym razem już skomentował słowami nasze zdjęcie.

Miał rację. Ten wzrok jakim patrzył na mnie, wow.

Jako ostatnie ukazano nagranie. Film, na którym zaraz po ostatnim faulu na Neymarze wyszłam z trybun. Prowadząca zakończyła program słowami - "Jak widać influencerka bardzo przejęła się stanem brazylijskiego piłkarza. Czy coś ich łączy?".

///

Myślicie, że będą jakieś skutki całego szumu medialnego wokół dwójki głównych bohaterów? A może to dopiero początek burzy? Pamiętajcie, że gwiazdki, komentarze i obserwacje motywują! Za każdą aktywność jestem wdzięczny!

another day, another date ● neymar jr [ZAKOŃCZONE]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz