Έχουν περάσει πολλές μέρες από εκείνο τον καυγά που είχαμε με τον Πάνο.
Flashback
" Ε όχι, ΌΧΙ!" ξεκίνησα να φωνάζω κοιτώντας τον έντονα. Έδειχνα σαν λύκος που δεχόταν επίθεση.
" Γιατί ρε γαμωτο μου το κάνεις αυτό? Ένα πράγμα σου ζητάω. ΜΌΝΟ ΈΝΑ." φώναξε τις δύο τελευταίες λέξεις ο Πάνος. Είμαστε έξω και τσακωνομαστε. Έχουμε πάει σε κάτι νταμάρια που έβγαινα συχνά. Δεν μας βλέπει και δεν μας ακούει κανείς.
" Πάνο σου το λέω εδώ και ώρα. Α ΠΟ ΚΛΕΙ Ε ΤΑΙ!" καλά ε... Άμα έρθει κανείς θα νομίζουν ότι μας σφάζουν. Καλά εγώ κοντά είμαι να τον σφάξω έτσι και αλλιώς...
" Βρε φατσακι μου, βρε Αθηνά μου, γιατί γαμωτο? Είναι τόσο δύσκολο αυτό που σου ζητάω?" μου είπε γλυκά.
" ΝΑΙ! " ούρλιαξα.
" ΣΤΟ ΛΈΩ ΓΙΑ ΤΕΛΕΥΤΑΊΑ ΦΟΡΆ. Ό,ΤΙ ΓΟΥΣΤΆΡΩ ΕΓΏ ΘΑ ΚΆΝΩ. ΆΜΑ ΓΟΥΣΤΆΡΩ ΝΑ ΚΆΝΩ 10 PIERCING ΘΑ ΤΑ ΚΆΝΩ. ΑΝ ΓΟΥΣΤΆΡΩ ΝΑ ΓΕΜΊΣΩ ΤΑΤΟΥΆΖ ΘΑ ΤΟ ΚΆΝΩ, ΑΝ ΜΟΥ ΚΑΥΛΩΣΕΙ ΝΑ ΚΑΠΝΊΣΩ, ΝΑ ΠΙΩ Ή ΝΑ ΠΆΡΩ ΚΆΠΟΙΟ ΝΑΡΚΩΤΙΚΌ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΩ!" συνέχιζα να τσιρίζω. Βασικά δεν έχω αυτή τη τσιριχτή φωνή που έχουν όλα τα πουτανακια. Έχω βαθειά φωνή, από μικρή αλλά τώρα με τα τσιγάρα έχει γίνει ακόμα πιο βαριά.
End Of Flashback
Θα πάω να κάνω κάποιες τρύπες στα αυτιά... Και του χρόνου κανονίζω ένα τατουάζ. Και μαζί με τα σκουλαρίκια θα ξυρισω τον αυχένα μου. Οπότε ναι... Πλακωθηκαμε.
[...]
Έφυγα από το σπίτι για να πάω να κάνω τα σκουλαρίκια και το ξύρισμα. Ήμουν ντυμένη ζεστά γιατί μέσα σε μια βδομάδα έβαλε απότομα κρύο.
Δεν είχα βαφτεί, βαριόμουν υπερβολικά πολύ να μπω στη διαδικασία ακόμα και για μάσκαρα.
Δεν τον είχα για τόσο χειριστικό χαρακτήρα. Μου έλεγε να μην κάνω το ξύρισμα επειδή θα λένε όλοι ότι τα έχει με πουτανα. ΑΠΟ ΈΝΑ ΞΎΡΙΣΜΑ. Νταξει ρε φίλε δεν άντεξα. Μετά έπεσαν στο τραπέζι τα σκουλαρίκια, τα τατουάζ, τα τσιγάρα και το αλκοόλ και είδατε τι έγινε. Τα ναρκωτικά τα είπα πάνω στην υπερβολή.
Χαμένη στις σκέψεις μου, δεν κατάλαβα πότε έφτασα στο σπίτι της κοπέλας που θα μου έκανε τις "αλλαγές". Μου πρότεινε η Μαρκέλλα μια κοπέλα από το επαλ μας, που φέτος θα τελειώσει κομμωτική και παράλληλα δουλεύει σε μαγαζί tattoo-piercing. Ό,τι καλύτερο για μένα δηλαδή.
Χτύπησα το κουδούνι και μου άνοιξε. Ανέβηκα δύο ορόφους αργά καθώς απολάμβανα την ζέστη που υπήρχε μέσα στην πολυκατοικία. Η κοπέλα είχε αφήσει την πόρτα ανοιχτή για να καταλάβω ποιο είναι το διαμέρισμα της. Είχε διαμορφώσει το σαλόνι της σε studio.
ESTÁS LEYENDO
All Gone Wrong
RomanceΜια ιστορία διαφορετική από τα κλασσικά bad boy and good girl. Η Αθηνά είναι ο ορισμός της σκύλας. Ο Πάνος είναι ένα γλυκύτατο αγόρι, αθώο, ντροπαλό, αλλά ανώριμος ως το κόκκαλο. Μπορεί να τα φτιάχνουν από την αρχή της ιστορίας αλλά εμφανίζονται κάπ...