Κεφάλαιο 10

20 2 0
                                    

Λοιποννν, θα γίνει μια αλλαγή στην ιστορία. Θα αλλάξει το όνομα του Χρήστου. Θα μπω να το ανανεώσω σε όλα τα κεφάλαια, αλλά ενημερώνω και από δω.

45, 46, 47, 48... Δεν περνάει η ώρα γαμωωω. Είμαι στο μάθημα. Νέα ελληνικά, με την πιο βαρετή καθηγήτρια. Κοίταξα αριστερά μου για να αρχίσω να σχολιάζω μόνη μου την τάξη μου και να γελάσω. Είδα μια κοπέλα να με κοιτάζει με ένα περίεργο χαμόγελο.

Είχε τατουάζ κυρίως στο αριστερό της χέρι

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Είχε τατουάζ κυρίως στο αριστερό της χέρι. Τζιντζερ μαλλιά, πολύ όμορφη.
Χτύπησε επιτέλους το κουδούνι και μόνο που δεν έτρεξα για να φύγω από την τάξη.

" Εμμ γειά." ακούω να μου λέει μια φωνή, βαθιά, ήρεμη, ό,τι καλύτερο έχω ακούσει σε φωνή.

" Ναι?" γυρνάω και βλέπω ότι ήταν αυτή η κοπέλα από την τάξη.

" Άκουσα ότι λες τα χαρτιά. Εσύ δεν είσαι η Αθηνά?" με κοίταξε με μια ηρεμία στο πρόσωπο.

" Από που το κατάλαβες?" την ρώτησα συνοφριομενη.

" Φαίνεται. Από το γούστο σου στα ρούχα, το ύφος σου, τα κοσμήματα. Γενικά όλη την εμφάνιση σου." μόλις με πρόσβαλε?

" Αα ναι? Εε δεν το ήξερα ότι είμαι τόσο γελοία..." της απάντησα φανερά με ειρωνεία.

" Όχι, άλλο κατάλαβες... Μου είπαν ότι είσαι επιθετική αλλά όχι και τόσο. Έχεις την πιο γαματη εμφάνιση που έχω δει στην τάξη. Έχεις πολύ ωραίο πρόσωπο. Μαγνητίζεις τα βλέμματα. " είπε κρατώντας οπτική επαφή.

" Μου την πέφτεις? " της είπα ξεκάθαρα για πλάκα, οπότε το ύφος μου ήταν πιο φιλικό. Ξεκινήσαμε να γελάμε με την μαλακια που πέταξα και αρχίσαμε να μιλάμε. Δώσαμε ραντεβού σε ένα πάρκο μετά το σχολείο για να της πω τα χαρτιά.

[...]

Άνοιξε ένα πακέτο με τσιγάρα και τοποθέτησε ένα στο στόμα της.

" Θες?"

" Τσ... Σε λίγο, τώρα πρέπει να συνδεθώ πνευματικά με την τράπουλα, για να βγουν σωστά." της είπα καθώς προσπαθούσα να συγκεντρωθώ.

All Gone Wrong Where stories live. Discover now