Markellas Pov:
Είμαι έξω από το δωμάτιο που έχουν βάλει την Αθηνά. Της έφερα μερικά ρούχα γιατί τα δικά της είχαν γίνει χάλια. Κοίτα γκαντεμιά μαλακα... Νοσοκομείο και ο Μίλτος και η Αθηνά. Αν ήταν ξύπνιος ο Μίλτος τουλάχιστον θα είχε γαμησει αυτόν που την έριξε από την μηχανή.
" Πάνο, ποιος την έριξε?" τον ρώτησα χωρίς να πάρω τα μάτια μου από την Αθηνά. Την κοίταζα πίσω από το τζάμι. Έχω τόση οργή μέσα μου, όταν με πήρε ο Πάνος τηλέφωνο και μου είπε τι έγινε το μόνο που σκέφτηκα ήταν να βρω αυτόν που την έριξε. Είτε έγινε επίτηδες είτε κατά λάθος το αποτέλεσμα είναι ίδιο.
Αν ο Μίλτος δεν ήταν σε τέτοια κατάσταση λογικά δεν θα είχε πέσει καν γιατί θα έμπαινε και εκείνος στην κόντρα μαζί της. Ξέρω τα πάντα που έχουν συμβεί μεταξύ τους, μου τα είπε όλα η Αθηνά πριν ένα μήνα. Έχω πολλές γνωριμίες γενικά όποτε ξέρω και την δουλειά του πριν καν μου τα πει η Αθηνά." Γιατί ρωτάς?" μου απάντησε ο Πάνος.
" Για να τον βρω. Θα τον διαλύσω, είτε το έκανε κατά λάθος είτε επίτηδες θα βάλω να τον φέρουν σε χειρότερη κατάσταση από της Αθηνάς." είπα θυμωμένη. Είμαστε σαν αδελφές με την Αθηνά, μου διαλύεται η ψυχή να την βλέπω έτσι.
" Δεν ξέρω." είπε κοφτά. Έκατσε στις καρέκλες που υπάρχουν πίσω μας και κοίταζε το πάτωμα.
" Μπορείς να μου απαντήσεις σε μερικά πράγματα?" έκατσα δίπλα του.
Εγνεψε θετικά και του ζήτησα να μου εξηγήσει τι έχει συμβεί με την Φαιη." Δεν την κερατωσα ποτέ. Ποτέ όμως. Η Φαιη με πήρε και με πήγε στις τουαλέτες για να μιλήσουμε υποτίθεται για έναν φίλο μου που ήθελε να της γνωρίσω. Ψέματα. Ήμουν και τύφλα, με το ζόρι κουνιομουν οπότε μπορούσε να με κουμαντάρει. Δεν ήθελα να γίνει κάτι ποτέ, αλήθεια." απάντησε με θλιμμένο ύφος. Γαμωτο τον πιστεύω, αλλά πρέπει να τον πιστέψει και η Αθηνά για να ηρεμήσουν τα πράγματα.
Ήρθε και η Εύα με τον Φώτη, την πήρα τηλέφωνο να της πω τι έγινε και έστειλα τον Φώτη να την πάρει για να έρθει και εκείνη.
Αγκαλιαστηκαμε με τα παιδιά και η Εύα αγνοούσε επιδεικτικά τον Πάνο και μιλούσε κυρίως σε μένα." Φώτη έλα λίγο να σε ρωτήσω." ψιθύρισα στον Φώτη και τραβηχτηκαμε λίγο πιο μακριά τους.
" Έλα ρε Μαρκέλλα, τι συνέβη?" είπε αγχωμένος ο Φώτης γιατί νόμιζε ότι θα του πω κάτι για την Αθηνά. Μόνο σε μένα μιλάνε οι γιατροί γιατί είμαστε ξαδέρφια, οπότε ό,τι συμβεί πρέπει να τους το πω εγώ για να το μάθουν.
VOCÊ ESTÁ LENDO
All Gone Wrong
RomanceΜια ιστορία διαφορετική από τα κλασσικά bad boy and good girl. Η Αθηνά είναι ο ορισμός της σκύλας. Ο Πάνος είναι ένα γλυκύτατο αγόρι, αθώο, ντροπαλό, αλλά ανώριμος ως το κόκκαλο. Μπορεί να τα φτιάχνουν από την αρχή της ιστορίας αλλά εμφανίζονται κάπ...