Κεφάλαιο 17

15 2 0
                                    

"Ωραία πάμε. Αχιλλέα θάρρος ή αλήθεια?" είπε ο Μίλτος κοιτάζοντας τον Αχιλλέα. Ναι. Παίζουμε ενήλικο θάρρος ή αλήθεια. ΚΑΙ ΜΟΛΙΣ ΑΡΧΊΣΑΜΕ. Θα σας πρότεινα ποπ κορν, πατατάκια, κάποιο αναψυκτικό. Γιατί θα γίνει της που-

" Αλήθεια." απάντησε ο Αχιλλέας χαλαρός.

" Ποια είναι η πιο παράξενη τσόντα που έχεις δει. ΧΑΧΑΧΑΧΑ ΡΕ ΤΙ ΛΈΕΙ." χάρη στο γέλιο του Μιλτου μας έπιασε όλους νευρικό.

"Εμμμ... Κοίτα, μην κρίνεις, αλλά για μένα το πιο περίεργο είναι μια που έδειχνε μια κοπέλα να το παίζει με χεντάι. " αρχίσαμε να γελάμε σαν χαζά.

" Ωραία, Κάτια θάρρος ή αλήθεια. " ρώτησε ο Μίλτος την κολλητή της Στεφ πονηρά. Αααα φλερτάρει με άλλες για να μου την σπάσει. ΕΓΏ ΕΧΩ ΣΧΈΣΗ ΚΎΡΙΕ.
Ο Μίλτος ρωτάει και διαβάζει τι μας τυχαίνει, οπότε γίναμε...

" Θάρρος... " είπε πονηρά η Κάτια, ενώ το παίζει γατούλα. ΈΛΑ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΤΟΥ ΤΡΊΒΕΤΑΙ.

" Τρίψε τον κωλο σου σε άτομο αντίθετου φύλου. Όποιον θες εσύ." ο Μίλτος την κοίταξε πονηρά και δάγκωσε τα χείλη του.

" Έλα ρε Μίλτο. Τσόντα θα δούμε?" παραπονέθηκε η Δανάη.

"Εε μαλακες, μπεσα, για 2 δευτερόλεπτα λέει." σήκωσε το κινητό του ψηλά για να το δούμε και όντως, αυτό έλεγε.
Η Κάτια έκατσε στα πόδια του Μιλτου και του τριβόταν πάνω από 2 δευτερόλεπτα. Αν γουστάρει να το παίζει πορνοσταρ, τι να κάνουμε? Να αρνηθούμε? Τον εαυτό της ξευτιλιζει. Όχι εμάς.

" Αθηνά, θάρρος ή αλήθεια?" είπε ο Μίλτος ξεφυσωντας. ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΗΚΏΘΗΚΕ ΡΕ ΠΑΙΔΙΆ. ΕΊΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ? ΜΗ ΚΑΙ ΠΕΡΆΣΕΙ ΘΗΛΥΚΌ.

" Αλήθεια." είπα κοφτά.

" Κότα... Ποιο είναι το μέρος που θες να κάνεις σεξ, αλλά δεν έτυχε ακόμα?" επιτόπου με κοίταξε ο Πάνος περιμένοντας την απάντηση μου. Είμαστε τρεις μήνες μαζί. Τον εμπιστεύομαι για αυτό το θέμα. Λες να έχει έρθει η ώρα? Είμαι 16. Έχω σχέση με έναν άνθρωπο που εμπιστεύομαι. Δεν ξέρω. Είναι λίγο το διάστημα.

" Μμ... " σκέφτομαι να πω κάτι φουλ extreme για να γελάσω με τις αντιδράσεις τους.

" Νύχτα, στο δρόμο, πάνω στη μηχανή." άμα βλέπατε τα βλέμματα τους... Σαν την Σοφία με τη θεοπουλα όταν τους είπε ο Σπύρος να πάνε σε γηροκομείο.

"Γκχμμμ... Εμμ... Οκει εεε... Φώτη θάρρος ή αλήθεια?" έσκυψε το κεφάλι και κάλυψε τον καβάλο του με την μπλούζα του. ΤΟ ΑΠΟΦΕΥΓΕΙΣ ΜΙΛΤΑΚΟ ΕΕ?

All Gone Wrong Onde histórias criam vida. Descubra agora