Κεφάλαιο 24

17 1 0
                                    

         
          ...10 Μαρτίου, 2 μήνες μετά...

Έχει περάσει τόσος καιρός και δεν ξέρετε καμία από τις εξελίξεις και τις ανατροπές. Λοιπόν, αρχίζω την ενημέρωση. Ο Μίλτος είναι σε κώμα, από τότε που χτύπησε με την μηχανή, πήγα στο νοσοκομείο να τον δω και έμαθα όλη την αλήθεια, δεν έχει ξυπνήσει. Ή βασικά δεν ξέρω αν έχει ξυπνήσει και δεν θέλω να μάθω. Η Μαρκέλλα με τον Μάρκο κανονίζουν τον γάμο, χωρίς να έχουν ενημερώσει το ρατσιστικό σοι μας για την καταγωγή του Μάρκου, οπότε είναι όλοι χαρούμενοι. Εεε ρε τι έχει να γίνει όταν αλλάξει το επίθετο της η Μαρκέλλα και συνειδητοποιησουν ότι ο Μάρκος είναι από την Αλβανία. Σφαγή.
Όσο για μένα, όλα έχουν αλλάξει. Δεν θα δώσω πανελλήνιες, έχω κόψει το φροντιστήριο, δεν μπορώ να κόψω τους μπαφους και με τις λίγες δυνάμεις που έχω, φροντίζω τις γάτες.
Το μόνο καλό που έγινε, είναι ότι πήρα το C2 στα ιταλικά. Ο Πάνος προσπαθεί συνεχώς να μου αλλάξει γνώμη. Προσπαθεί να μου μιλήσει από κοντά, παίρνει τηλέφωνα, στέλνει μηνύματα και όσο για τον Γιάννη, για όποιον θυμάται το τελευταίο επεισόδιο, έχουν γίνει τα χειρότερα. Ανακάλυψα ότι ο Πάνος δεν ξέρει τι δουλειά κάνει ο Γιάννης και ότι δουλεύει για τον Μίλτο και προφανώς δεν πρόκειται να το μάθει. Όπως επίσης δεν πρόκειται να μάθει ο Μίλτος και ο Πάνος ότι παίρνω σχεδόν κάθε μέρα από τον Γιάννη μπαφους. Σήμερα είναι Παρασκευή, έχω γυρίσει από το σχολείο και χαλαρώνω στο σπίτι.
Πήρα τον Γιάννη τηλέφωνο και τον ρώτησα αν θα πάει ριμπας για να με πάρει μαζί του.

" Με μπαφο το θες το ταξί ή χωρίς?" με ρώτησε.

" Με. Τι ώρα θα έρθεις?" γαμωτο.

" 10, πόσα θες?" τον άκουσα να λέει χαμηλόφωνα.

" 5 τσιγάρα." απάντησα την ώρα που ετοίμαζα τα ρούχα που θα φορέσω μετά.

" Οκει, για τα λεφτά τα βρίσκουμε μετά." απάντησε γεμάτος σιγουριά ότι θα δεχτώ.

" Οκει. Όταν είσαι κοντά πάρε με για να κατέβω." είπα και του το έκλεισα στη μούρη.

[...]

Έχω αρχίσει να ετοιμάζομαι γιατί σε λίγο θα έρθει ο Γιάννης να με πάρει. Έχω τσακωθεί και με την μάνα μου άσχημα οπότε θέλω να γυρίσω όσο πιο αργά γίνεται. Στο κάτω κάτω εκείνη έκανε την μαλακια, εκείνη πρέπει να κάνει κίνηση συμφιλίωσης. Δεν πρόκειται να κάνω πρώτη κίνηση και ούτε βέβαια να ζητήσω συγγνώμη, αυτή τη φορά το ξυλωσε.
Εχει βάλει φουλ ζέστη οπότε ντυνομαστε όλοι ελαφρά. Βάφτηκα

All Gone Wrong Onde histórias criam vida. Descubra agora