Ξημέρωσε 22 Δεκεμβρίου. Θα ρωτάτε πότε πέρασαν οι μέρες. Δεν ξέρω. Με τον Πάνο είμαστε σχετικά καλά. Κοντεύουμε 2 μήνες. Όσο για τον Μίλτο... Συνεχίζει τα τηλέφωνα και 2 φορές τον είδα στα κάγκελα όταν σχολούσα. Τα σχολεία έχουν κλείσει εδώ και μέρες και έχουμε χαθεί όλοι μας, γιατί έχουμε κάνει την νύχτα μέρα. Όλοι ξυπνάμε αργά και μετά βαριόμαστε να βγούμε. Έχει και φουλ κρύο οπότε...
Πήγα στο σαλόνι και βρήκα τη μάνα μου να έχει ανεβάσει τα χριστουγεννιάτικα από την αποθήκη. Η αλήθεια είναι ότι κοντεύουν Χριστούγεννα και είχα ξεχαστεί τελείως.
Πήγα δίπλα της και αρχίσαμε να μιλάμε για το πως θα φτιάξουμε το δέντρο."Τι λες για κόκκινο και χρυσό? Με άσπρα φωτάκια φυσικά." μου απευθύνθηκε η μαμά μου καθώς έψαχνα τα στολίδια.
"Ναιι είναι η καλύτερη επιλογή." απάντησα γεμάτη χαρά.
Βγάλαμε τα στολίδια και αρχίσαμε να τα τοποθετούμε στο δέντρο.
Μετά από 1 ώρα τελειώσαμε, έχοντας ένα υπέροχο αποτέλεσμα μπροστά μας.Ενώ θαυμάζαμε το αριστούργημα μας έπεσε το μάτι μου στο τζάκι. Παραλίγο να πάθω ανακοπή.
"ΛΟΎΝΑ ΚΑΤΈΒΑ ΑΠΟ ΕΚΕΊ." φώναξα στη μονάκριβη μαυρογατούλα μου. Σκαρφάλωσε πάνω στο προστατευτικο του τζακιού η χαζούλα και φοβήθηκα μην πέσει. Έτρεξα προς το μέρος της, την πήρα στα χέρια μου και την ακούμπησα κολλητά στο σώμα μου. Κάθισα στον μαύρο δερμάτινο καναπέ του τζακιού και άρχισα να την χαϊδεύω για να καταλάβει ότι δεν της φώναξα για κακό.
Με κοίταξε με τα ματάκια της και ένιωσα κάτι να με καίει. Την σήκωσα με το ένα μου χέρι και την φίλησα ανάμεσα από τα αυτιά.
Την άφησα κάτω και σηκώθηκα να μιλήσω με την μαμά μου για τον στολισμό του τζακιού.[...]
Μετά από ώρες συζήτησης για το πως θα το φτιάξουμε, κατάφερα να την πείσω για κάτι τελείως μινιμαλ. Καλά όχι ότι είναι της υπερπαραγωγής η μάνα μου αλλά τα Χριστούγεννα όλοι κάτι παθαίνουμε.
Τελείωσα το τζάκι και την φώναξα να το δει.
VOUS LISEZ
All Gone Wrong
Roman d'amourΜια ιστορία διαφορετική από τα κλασσικά bad boy and good girl. Η Αθηνά είναι ο ορισμός της σκύλας. Ο Πάνος είναι ένα γλυκύτατο αγόρι, αθώο, ντροπαλό, αλλά ανώριμος ως το κόκκαλο. Μπορεί να τα φτιάχνουν από την αρχή της ιστορίας αλλά εμφανίζονται κάπ...