Κεφάλαιο 13

19 2 0
                                    

Όχι αποκλείεται... Μετά από ούτε θυμάμαι πόσο καιρό τον συναντάω πάλι. Μου κόπηκαν τα γόνατα. Το στομάχι μου έκανε πάρτι. Ένιωθα ότι θα ξεράσω από τα butterflies🦋 και ότι θα σπάσει η καρδιά μου από την ταχυπαλμια.

" Babygirl... Χάθηκες..." είπε έχοντας ένα πονηρό χαμόγελο. ΑΜΆΝ ΝΑ ΤΑ ΤΑ ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΆ ΝΑ ΜΟΥ ΡΧΟΝΤΑΙ! ΧΤΥΠΉΜΑΤΑ ΑΠΟ ΠΑΝΤΟΎ. STEREO. ΤΙ STEREO ΡΕ, ΑΥΤΌ ΕΊΝΑΙ DONT PEACE AROUND.

" Ο καφές σου όμορφε..." είπε η ηλιθια που έφτιαξε τον καφέ, σπρώχνοντας τον καφέ προς το μέρος του, ενώ παράλληλα είχε σχεδόν σκαρφαλώσει πάνω στον πάγκο και τον γλυκοκοιταζε σαν πουτανα. Αυτός πήρε τον καφέ χωρίς να σπάσει το eyecontact μαζί μου. Είναι ο μόνος άντρας στην ιστορία που έχει καταφέρει να με κάνει ό,τι, ΜΑ Ό,ΤΙ ΘΈΛΕΙ. Είμαι ικανή να μου πει ότι δεν θέλει να βγαίνω από το σπίτι και γω να το δεχτώ. Για τέτοια κατάσταση μιλάμε. Πως το κατάφερε όμως? Άγνωστο. Μέχρι και τώρα, μετά από τόσο καιρό που έχω να τον δω, με έχει αποτελειώσει μόνο από το ότι του τρίβεται η άλλη, αλλά αυτός δεν βλέπει κανένα άλλο θηλυκό στο μαγαζί πέρα από μένα.

Πήρα τα τσιγάρα, καλαμάκι, πλήρωσα και βγήκα έξω από το μαγαζί, ΝΑΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟΥ ΜΙΛΉΣΩ. Έχω σχέση με τον Πάνο, μπορεί να είμαστε τσακωμενοι, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να δώσω δικαίωμα.

" ΕΕΕ." με τράβηξε από το μπράτσο κάποιος και μου φώναξε τόσο δυνατά που πήγε να μου πέσει το αυτί από τη ρίζα.
Αμααανν ο Μίλτος... Ηρέμησε, θα τον αντιμετωπίσεις.

" Πόσο μαλακισμενη παίζει να είσαι? Πέρα από το ότι γέλαγε μαζί μου όλο το μαγαζί, δεν ντρέπεσαι να συμπεριφερεσαι σε μένα έτσι?" είπε στην αρχή νευριασμενα αλλά μετά άλλαξε το ύφος του σε πονηρό.

" Γιατί τι μου είσαι ρε? Πέρα από ένας που είχα φασωθει παλιά? Και αυτό μόνο για μια ωρίτσα... " ναιπ... Είχαμε φασωθει παλιά μόνο για μια φορά. Δεν θέλαμε σχέση, τότε δεν ήμασταν σε ηλικία που κάναμε σεξ οπότε... ✨ΦΆΣΗ✨. Μόνο για μια φορά. Αλλά συνεχίσαμε να μιλάμε κυρίως από τσατ. Εε... Είναι και 2 χρόνια μεγαλύτερος μου... Ο τρόπος που μου συμπεριφεροταν τότε με έκανε να κολλήσω. Αλλά έχω να τον δω και να του μιλήσω πάνω από έναν χρόνο. Νόμιζα ότι είχα ξεκολλήσει.

" Γιατί bae? Σε χάλασε?" με κοίταζε πονηρά, δεν έσπαγε το eyecontact. Δεν είμαι άνθρωπος που υποχωρεί οπότε... Δεν σταματήσαμε να κοιτάμε ο ένας τον άλλον στα μάτια. Ο Μίλτος είναι ελληνοαμερικανος και έχει μεγαλώσει κάποια χρόνια εκεί. Μιλάει πάρα πολύ καλά αγγλικά, εγώ συνεννοουμε καλύτερα στα αγγλικά πάρα στα ελληνικά επειδή μου αρέσουν, οπότε ήμασταν η κατάλληλη παρέα ο ένας για τον άλλον τότε. Εχει και γαμω το χιούμορ, ξέρει να με χειρίζεται καλύτερα από κάθε γκομενο.
Απλά ήξερε τι να κάνει για να υπακουσω και είμαι και γνωστή για τα daddy issues μου οπότε, ένας τέτοιος μου χρειάζεται για να στρώσω.

All Gone Wrong Onde histórias criam vida. Descubra agora